Mainos

Ruisrock 5-6.7.2003

• 14 451
  • 160

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Erkka
Itse olen tuuminut myös sitä että miten olisi parasta kuskata viinakset sisään alueelle. Lasipullojen vienti alueelle on luonnollisesti kielletty, mutta miten mahtaa olla muovipullojen laita? Uskaltaako iskeä lantringit esim. 1,5l cola-pulloon vai pitääkö pelata varman päälle ja valuttaa voimajuomat menneiden vuosien lailla pahvisiin mehutölkkeihin...

Vielä kerran tahtoisin nätisti muistuttaa ja pyytää arvon festarivieraita pidättäytymästä heittelemästä niitä pulloja, tuoppeja (viime vuonna kovaa muovia olleet tuopit olivat 2 € arvoisia...) ja muita roskia Ruissalon luontoon. Se siivoaminen E I O L E kovinkaan mieltäylentävää. Toki voitte ehjiä kaljapulloja, siiderpulloja sekä ehjiä, pantillisia tölkkejä piilottaa johonkin ennalta sovittuun paikkaan ;)

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Erkka
Itse olen tuuminut myös sitä että miten olisi parasta kuskata viinakset sisään alueelle. Lasipullojen vienti alueelle on luonnollisesti kielletty, mutta miten mahtaa olla muovipullojen laita? Uskaltaako iskeä lantringit esim. 1,5l cola-pulloon vai pitääkö pelata varman päälle ja valuttaa voimajuomat menneiden vuosien lailla pahvisiin mehutölkkeihin...

T.nimim: "Joo, Juissia tässä vaan juodaan..."

Ei niitä viinaksia saa sinne missään muodossa ottaa pahvitölkkiä lukuunottamatta. Näin mielestäni viime vuonna. Tuoppi muistini mukaan 4€/0,4 L viime vuonna.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Erkka

Valuta kuule ne voimajuomat kurkusta alas jo hyvissä ajoin ennen sisääntuloa, ja viimeiset tilkat väkisin kurkkuun survomalla siinä portin kupeessa. Näin saat hyvän humalan heti alkajaisiksi, joka hyvällä tuurilla kestää iltamyöhään asti.

Itse aion nauttia kylmää olutta kiskurihintaan.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Viestin lähetti Erkka

Viime vuodesta jäi semmoinen fiilis, että aika skarppina järjestysmiehet olivat siinä portilla. Semmoiset parin desin pikku pullot on aika killereitä tämmöisissä tapauksissa. Semmoisen työntää, vaikka peräluukkuun siksi aikaa, että portista sisään pääsee.

Viestin lähetti Chip
Vielä kerran tahtoisin nätisti muistuttaa ja pyytää arvon festarivieraita pidättäytymästä heittelemästä niitä pulloja, tuoppeja (viime vuonna kovaa muovia olleet tuopit olivat 2 € arvoisia...) ja muita roskia Ruissalon luontoon. Se siivoaminen E I O L E kovinkaan mieltäylentävää. Toki voitte ehjiä kaljapulloja, siiderpulloja sekä ehjiä, pantillisia tölkkejä piilottaa johonkin ennalta sovittuun paikkaan ;)

Onko tuo roskaaminen nyt, niin paha synti. Sehän työllistää mukavasti. Tässä tapauksessa Turulla ja Ruisrockilla on varmaan joku diili, että paikan tulee olla jälkeenpäin siisti. Näin ollen ei ole edes pelkoa, että osa noista roskista kauniiseen luontoon jäisi.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mendieta
Onko tuo roskaaminen nyt, niin paha synti. Sehän työllistää mukavasti. Tässä tapauksessa Turulla ja Ruisrockilla on varmaan joku diili, että paikan tulee olla jälkeenpäin siisti. Näin ollen ei ole edes pelkoa, että osa noista roskista kauniiseen luontoon jäisi.

Ei niitä paskapapereita ole kovinkaan mukava keräillä sieltä metsästä. Ja Ruisrock siivoaa kyllä, aidan sisäpuolisen alueen. Turun kaupunki hoitaa kuitenkin muun Ruissalon, eli mm. kevyenliikenteen väylät kansanpuistosta Saaronniemen leirintäalueelle ja RUissalon sillalta kansanpuistoon. Ja kun omalla autolla ei saa liikkua, eikä kaikki käytä bussejakaan, niin minnes ne roskat sitten pistetään ellei luontoon. Juu, työllistäähän se, mutta silti kannattaisi miettiä, onko niille roskille jotain fiksumpaakin sijoituspaikkaa.

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jooh, liput hankittu ja aikomus olisi tulla Ruissaloon jo perjantaina. Leirintäalue on valinta yösijaksi. Onkohan porukkaa paljonkin tulossa jo perjantaiksi? Ketään jatkoaikalaisia?

Itse ainakin kannatan jonkinnäköistä miittiä. Olisikin mukavaa jos sopisimme jonkun hyvän paikan ja ajankohdan, missä tällainen tapaaminen voitaisiin järjestää. Tyyliin: Siinä keltaisen ollut-teltan vieressä kello 18.

Niin, minkäköhänlaista säätä on viikonlopuksi luvattu? Mikäli omaan säätuuriini on turvautuminen, niin vettä tulee, ja lujaa....

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
JA goes Ruisrock 2003 - meeting

on nyt sitten sovittu pidettäväksi. Ne jotka ovat Ruisiin tulossa voivat ottaa allekirjoittaneeseen yhteyttä niin saa tarkat tiedot ja tuntomerkit. Sanotaanko vaikka näin että miitinki järjestään lauantaina päivällä.

hörkkö, lähetin sinulle lisätietoa.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: JA goes Ruisrock 2003 - meeting

tulossa tällä haavaa (kenenkään osallistuminen ei tietty ole 100% varmaa, sen kaikki festareilla käyneet tietävätkin):

Nikke
Everton
Manic
Miguel
Jii
hörkkö
Pikku Myy
Rok + (mahd seurueeseen kuuluvat JA-laiset)

Joukkoon riemukkaaseen mahtuu tietysti lisää...

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Jepu jepu!
Vaikkakaan en ole (tiettävästi) tänä vuonna menossa katsomaan
Ruisrockia niin 'vanhoina hyvinä aikoina' siellä tuli käytyä. Eli
silloin kun oli vielä jotain muitakin esiintyjiä kun suomalaisia.
Ensimmäiseksi muistelisin että kahden päivän lipussa on kaksi
repäisykohtaa jotka revitään sitten 1. ja 2. päivänä erikseen.
Näin ainakin silloin joskus Metallican aikoihin. Eli ei ollut
ranneketta.

Juomista tuli mieleen sellainen tapahtuma kun sillon vuonna '99
kun Metallica oli, niin taisi olla ekaa kertaa tämä kielto. Sitä ennen
siis sai juomia viedä muovipulloissa.
Eli eikös ne ollut päättänyt sitten kieltää kaikkien omien juotavien
sisälle viennin (mikä idea festarilta, jossa ei pääse uloskaan
takaisin). Noh silloin ei ollut vielä näitä 0,5 muovipulloja kaupoissa
ja oltiin kaadettu kaikki siiderit himassa 1.5 fanta yms. pulloihin ja
niitä oli reppu piukassa. Noh sitten huomattiin portilla vasta että
niidenkin sisälle vienti on kielletty. Lipitettiin sitten siinä
ulkopuolella niitä vähän aikaa ja päätettiin mennä kysymään
portille järkkäreiltä tätä systeemiä. Muijakaverilla oli jotain
paperikasseja (vaatteiden kuljetukseen) johon ne siitä maasta
nostin ja kävelin ne kädessä portille. No siinähän se mies vaan
katsoi lipun ja tivasi mitä mun selässä olevassa repussa oli ja
tsekkasi sen. Eihän sieltä löytynyt enää muutakun paitani ja
sanoi että "selvä" ja alkoi tonkimaan jo seuraavaa henkilöä. Siinä
noin 2 sekuntia ihmettelin ja sitten muijakaverin perään lavoille
päin, kummassakin kädessä paperipussi täynnä 1.5 pulloja
juotavaa.... Hieman huvitti.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Ruisrockiin lauantaille lippu hommattu. Joten sinne sitten vaan kaatamaan viinaa kurkusta alas.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
"Heterosexuals have right to RUISROCK!"

Rokkilippujen kanssa kannattaa olla aktiivinen tänään ja huomenna. 40 kiloa myyty jo ennakosta!

Cube

Jäsen
Jees, tulossa ollaan, kaksi päivää. Ihan hyvältähän tuo ohjelma näyttää, vaikka muutama bändi meneekin vähän päällekkäin.. Esim. Hellacopters vie CMX:n ekan puolituntisen ja Mew:n takia jää Cardigansista 15min väliin. Ja onhan tuossa sunnuntaina edessä myös maailmanhistorian vaikea päätös, kun pitää välitä The Rasmuksen ja Turbonegron väliltä.. :)

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: JA goes Ruisrock 2003 - meeting

Viestin lähetti Nikke
on nyt sitten sovittu pidettäväksi. Ne jotka ovat Ruisiin tulossa voivat ottaa allekirjoittaneeseen yhteyttä niin saa tarkat tiedot ja tuntomerkit. Sanotaanko vaikka näin että miitinki järjestään lauantaina päivällä.

Hienoa!

Lähetin sinulle jo yv:tä. Nyt tässä on odoteltu ja katseltu käyttäjälistaa, että koska saisin infoa :]

Elikkäs minä olen mukana sitten myös.

Viestin lähetti Nikke
Ei niitä viinaksia saa sinne missään muodossa ottaa pahvitölkkiä lukuunottamatta. Näin mielestäni viime vuonna. Tuoppi muistini mukaan 4€/0,4 L viime vuonna.

Onkos siellä sitten Provinssirockin tapaan jokin koju, jossa niitä juomiaan saa pahvitölkkeihin siirtää? Vai tuonko omat tölkit?

Viinakset ovat osoittautuneet minun suurimmaksi ongelmakseni tämän festivaalin suhteen. Pämppääminen pitäisi aloittaa jo kymmenen aikaan aamulla, sen verran aikaisin rokki alkaa soimaan Ruissalossa. Aamu-unisena koen tämän ongelmana.

Mitenkäs tarkat turvatoimet siinä portilla suoritetaan? Onnistuisiko, jos tungen kahden desin Jaloviinapullon housujeni etumukseen (siellä on jostain syystä runsaasti tilaa, vaikka housut ovatkin suht tiukat) ja kävelen viileästi sisään? Tai sitten nilkkakotelo-henkisesti sukanvarteen? Eli napsuvatko kumihansikkaat järkkäreiden käsissä vai onko turvatarkastus vain pintapuolinen?

Jos Jaloviinan onnistun sisään salakuljettamaan, niin lupaan pudottaa sen kiltisti roskakoriin, koska Happoradio on ainoa bändi, jota tahdon kovilla lasiesineillä viskoa, ja se ei (onneksi) Rockissa soita.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Mitenkäs tarkat turvatoimet siinä portilla suoritetaan? Onnistuisiko, jos tungen kahden desin Jaloviinapullon housujeni etumukseen (siellä on jostain syystä runsaasti tilaa, vaikka housut ovatkin suht tiukat) ja kävelen viileästi sisään? Tai sitten nilkkakotelo-henkisesti sukanvarteen? Eli napsuvatko kumihansikkaat järkkäreiden käsissä vai onko turvatarkastus vain pintapuolinen?

Kyllä luulen, että tuolla tavalla menisi helpolla. Meiltä tarkastettiin vain ja ainoastaan selkäreppu, mikä oli mukana. Se tongittiin perinpohjin, mutta eivät edes taskuja tutkineet. Ja tämähän siis oli toissavuonna.

Hmm.. Mihinköhän väliin tuo uusi kiinnitts Boy Novice tuonne sovitetaan?

edit: jaaha jaaha, siellähän se lukeekin, Sunnuntai klo. 11.00 ja Puistolava

Viimeksi muokattu:

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti Cube
Ja onhan tuossa sunnuntaina edessä myös maailmanhistorian vaikea päätös, kun pitää välitä The Rasmuksen ja Turbonegron väliltä.. :)

Jouduin Rock-Im-Parkissa tinkimään Ramseksen ja Metallican välillä, ei tosin pitkään tarvinnut miettiä.

Jos et Negroa ole koskaan nähnyt niin älä enää emmi...

Cube

Jäsen
Viestin lähetti leivoja

Jos et Negroa ole koskaan nähnyt niin älä enää emmi...
No en todellakaan. Vaikken mikään suuri Turbonegro-fani olekaan, pitää bändi ehdottomasti tsekata - sen verran suurta hehkutusta se on saanut osakseen. The Rasmus nyt ei ole edes mikään vakavasti otettava haastaja.. Jos samalle aikapaikalle olisi osunut vaikkapa The Cardigans, olisi päätös ollut jo selvästi hankalampi.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Nikke
Ei niitä viinaksia saa sinne missään muodossa ottaa pahvitölkkiä lukuunottamatta.

Tuli näköjään puhuttua hieman roskaa, sillä ymmärsin eilen ettei sinne edes pahvitölkkejä saisi ottaa. No, katsotaan, Ruisrockin sivuillahan alkoholin tuonti alueelle kielletään....

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Re: JA goes Ruisrock 2003 - meeting

Tilanne 4.7 klo 8.40, potentiaaliset paikalla olijat.

Nikke
Everton
Manic
Miguel
Jii
hörkkö
Pikku Myy
Miika-90
Cube
Jaakko

Helvetti, meitähän on monta...

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kulkuneuvoksi suositelen polkupyörää. Se on ainut väline, millä liikkuminen on sujuvaa sinne ja takaisin. Jos jostain saa vuokrattua pyrän halvalla en pitäisi sitä kovin huonona vaihtoehtona.

Kävellen on matkaa. Linja-autoon on hirveä ruuhka. Huonolla nakilla tolkuton odotusaika. Omaa autoa en edes sinne harkitse. Polkupyörä on suhteellisen sukkela peli sinne menossa ja varsinkin takaisin tulossa.

Viinat pitää muistaa vaan ottaa pois niistä omista pulloista. Voi laitaa povariin, ja sitten näyttää kassia, missä on takki ja jotain muuta järkkärille iloisella naamalla. Eipä ne sen jälkeen yleensä paljon kopeloi.

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Minäkin olen Ruisrockiin tulossa. Joten voisinpa tuohon tapaamiseenkin tulla.

Enää tosin pari tuntia koneen äärellä, sitten on lähtö.

Miguel

Jäsen
Jep, täysin varmaksi en tapaamiseen saapumistani lupaa, sillä kavereiden suunnitelmat ja paikalle saapumisen ajankohta voivat tuoda esteitä eteen. Nokka on kyllä jo tänään kohti Turkkusta, joten luulisin olevani ajoissa festarialueella. Mutta mitään en lupaa.

Festariohjelma sopii muuten minulle, puolivillaiselle musiikin ystävälle, hyvin, mutta Yö vie Manicseilta puoli tuntia. Ja sekös vituttaa. Joo joo, teidän ei tarvitse kertoa, että vain hölmö laiminlyö Manicseja Yön takia, mutta minä olen mitä olen.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Re: JA goes Ruisrock 2003 - meeting

Viimeinen päivitys niistä jotka ainakin yrittävät saapua kokoontumispaikalle.

Pe 4.7 n klo 14

Nikke
Everton
Manic
Miguel
Jii
hörkkö
Pikku Myy
LaCew
Tuomas
Erkka
Miika-90
Cube
Jaakko

Unohdinkohan jonkun? Sori siinä tapauksessa. Alan minäkin lähteä Turkuun päin, huomiseen...

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jees, kohta vie minunkin tieni kohti Ruissaloa. Saas nähdä, minkälaista meininkiä tänään saadaan kehiteltyä. Joko jäämme rellestämään leirintäalueelle tai vaihtoehtoisesti suuntaamme valloittamaan Turkkusen kuppiloita. Välimatkat ovat onneksi vain hidasteita...

Tapaamiseen yritän tulla - toki pienellä festarisäätövarauksella. Eikös se olisi kaikkein helpointa, jos joku vetäisi itsensä alastomaksi siellä oluttelttojen kupeessa, niin ei tarvitsisi sitten suotta arvuutella muiden jatkislaisten sijaintia? Tai sitten yritän löytää muut ihan perinteisin keinoin...

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Everton ja Rok onko sunnuntai ok? Cardigansin jälkeen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy