Emelinin taklaus on kyllä upea, eikä minustakaan osu missään nimessä tuomittavan alas. Tilanteeseen nähden toki kyseenalainen, ja siitähän tuo kahakka syntyi kun lyötyä lyötiin hieman lisää. Iginla on sen 1500 matsia ollut kyseisessä sarjassa puolustamassa omia, joten kyllä mä ymmärrän myös hänen reaktiota, varsinkin kun taululla on 10-1 lukemat ja turhautuminen tulee ulos joka tuutista jo muutenkin. Itseäni tuossa tilanteessa vituttaa ainoastaan Emelinin luikkiminen Pricen selän taakse piiloon, muutenhan tuo on just sitä mitä oikean lätkän kuuluukin olla - kova taklaus, vastustaja voltilla jäähän ja sen jälkeen pienet painit.
Mulla tuli tosta tilanteesta mieleen tilanne vuosia takaperin. Pleijareissa Stevens veti jonkun Carolinan pelaajan ihan levyksi siniviivalla, pelin ollessa selvä ja kellossa tais olla muistaakseni jotain puol minuuttia jäljellä. Kyseenalainen sekin, mutta kyllä mun mielestä matsit kuuluu pelata loppuun asti, ja jos vastustaja tulee kiekko lavassa siniviivan yli niin kyllä sen saa silloin siihen pysäyttää, oli tilanne mikä hyvänsä.
Pääasia kuitenkin että rytisee ja pelissä on tunnetta!