steierwrass
Jäsen
Vaikka kiekko on kaukana voi pelaaja olla vielä taklattavissa kuten tuossa tilanteessa. Minä en ottanut kantaa siihen oliko Sid taklattavissa vai ei.
Jos on taklattavissa, niin mihin liittyy "sai mitä tilasi"?
Vaikka kiekko on kaukana voi pelaaja olla vielä taklattavissa kuten tuossa tilanteessa. Minä en ottanut kantaa siihen oliko Sid taklattavissa vai ei.
Vähän tosiaan hymyilytti kun kävin tuolla ketjussa katsomassa miten nyky-Crosbyä ei saa verrata siihen "entiseen" crybabyyn. Marchandit ja Ruudut lähes kivitetään julkisesti omien kyykkäyksiensä jälkeen, Sidney Crosby tekee saman ja oman joukkueen twittertili vielä hehkuttaa temppua. Oh the irony.Tekisi mieli laittaa tämä herran omaan puuhun, jossa oli juuri puhetta siitä, että saako sitten uudestaan puhua näistä tavoista preesensissä, kun taas tapahtuu.
Toivottavasti tulisi edes se yhden pelin pelikielto, vaikka oikea olisi jotain enemmän.
Pomminvarma pelikielto Crosbylle. Ei kahta sanaa.Marchand taisi juuri saada 2 vai 3 peliä vastaavasta Ottawa pelissä. Katellaa mitä Crosby saa.
Onneksi maailman ykkösliigassa saa vielä taklata. Oikein meni.
Se rangaistus mikä sieltä ikinä tuleekaan otetaan vastaan nurisematta. Kuitenkin itse otan sata kertaa sadasta mielummin tuon kyykkäyksen ja sieltä tulevan pelikiellon kuin, että tuosta olisi Crosby loukkaantunut. It's all about winning ja terve Crosby on Penguinsin pärjäämiselle elinehto. Paljon enemmän olisi vituttanut jos Sid olisi tuosta loukkaantunut nelosketjun jampan toimesta kuin nyt...
Vaikka Crosbysta en tykkää yhtään niin sen verran pakko puolustaa ettei tuo nyt mikään vuosikymmenen törkein kyykkäys ollut. Silti aivan käsittämätön rottateko ja ansaitsee saada pelikieltoa. Tuollaiset teot ovat juuri sitä vastustajan ja pelin kunnioituksen puutetta.
En ymmärrä, että miksi aina pitää sattua, jotta vaaralliset teot saadaan kuriin.
Itse en nyt tuota kovin törkeänä temppuna näe. Deslauriers tulee päälle todella kömpelösti ja Crosby vähän kouluttaa. Jos kaveri olisi mennyt kavereiden syliin vaihtopenkille niin tätä olisi hehkutettu viikon "hauskana taklauksena". Silti kyykistyminen voi johtaa todella vaarallisiin tilanteisiin, joten ehkä yhden pelin panna voisi olla paikallaan ihan vain yleiseksi varoitukseksi.
Milloin se oli, toissaviikolla, kun sanottiin Crosbyn muuttuneen? Jätkä on 28-vuotias, pelannut kymmenen vuotta NHL:ssä, loukkaantunut itsekin vakavasti ja toiminta on yhä tuollaista.
Vähän ristiriitaisia kommentteja. Eli NHL:ssa saa taklata paitsi jos taklattavan selässä lukee Crosby?
Crosbyn rottamaisuudesta keskusteltaessa vertaisin miestä Ville Peltoseen viimeisinä kausinaan liigassa. Käyttää asemaansa ja nimeään häikäilemättä hyväksi ja pelaa jatkuvasti pikkusikaa ja itkee tuomareille. En arvosta.
Onko sinulla sanotaan viimeisen neljän vuoden ajalta näyttöjä paljonkin siitä kun Crosby itkee? Jotenkin semmoinen kutina ettet ole kovin montaa Pensin peliä edes nähnyt?