Re: Määsters kuppi
Toden totta!
Tosin kyllä tuo jengi tosin on tällä hetkellä ketjujen osalta täysin sekaisin..Testaillaan viellä mutta kyllä tässä nyt lienee selvää että ykkönen ja team-hirso ovat yhdessä ja luulen että olen oikeassa myös siitä että Vopi ja Häppölä pelaavat samassa ketjussa..Jos lakkoa ei tule IFK lähtenee tällaisella kokokoonpanolla kauteen:
Pärssinen - Harkins - Kuhta
Vopat - Häppölä - Laine
Järvinen - Hirschovits - Vihko
Luttinen - Holma - Fagerstedt...
Tuosta jarruketjusta vielä..
Pelasi hyvin Mikkelissä ja jos kaikki palat kloksahtaa paikoilleen niin en pidä mahdottomana että tästä ketjusta tulisi huippuketju tulevaisuudessa...Nuoria kavereita ja Luttinen kuulemma huomattavasti parantanut otteitaan..
Viestin lähetti Caine
Kyllä on surullista luettavaa toi porukka jolla lähdetään Maarianhaminaan. ( Koff.net )No muutama on loukkaantunut kuten Pärä. Mutta jos tän näkösellä jengillä lähdetään liikkeelle kun torstaina 16.9. Ghost riders in the sky pamahtaa ämyreistä DDR:n hekemoniassa Jaffalan nukkeja vastaan niin huhhuh.
Siinä vaiheessa joutuu jo melkeen rukoilemaan NHL lakkolaisia..
Toden totta!
Tosin kyllä tuo jengi tosin on tällä hetkellä ketjujen osalta täysin sekaisin..Testaillaan viellä mutta kyllä tässä nyt lienee selvää että ykkönen ja team-hirso ovat yhdessä ja luulen että olen oikeassa myös siitä että Vopi ja Häppölä pelaavat samassa ketjussa..Jos lakkoa ei tule IFK lähtenee tällaisella kokokoonpanolla kauteen:
Pärssinen - Harkins - Kuhta
Vopat - Häppölä - Laine
Järvinen - Hirschovits - Vihko
Luttinen - Holma - Fagerstedt...
Tuosta jarruketjusta vielä..
Pelasi hyvin Mikkelissä ja jos kaikki palat kloksahtaa paikoilleen niin en pidä mahdottomana että tästä ketjusta tulisi huippuketju tulevaisuudessa...Nuoria kavereita ja Luttinen kuulemma huomattavasti parantanut otteitaan..