Roster watch 2004-05

  • 600 930
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
JHag kirjoitteli että: "Nuorista kiinnittäisin huomiota Lennart Petrelliin, joka nuorten mm-kisoissa muotoili tsekkipelaajan nenän uusiksi valmentajan pyydettyä "vähän muistuttamaan ettei meidän veskaria tökitä". Valmentajahan on sama edelleenkin. "...ja tämähän oin melko huvittavaa. Tämä Lennart "One hit wonder" Petrell on siis tällä yhdellä taklauksellaan herättänyt ihmeellistä ravistusta ja jopa pientä keskustelua, että hän olisi joku fyysinen pelaaja. Miehen naurettava elopaino ja fyysinen olemus (olemttaomuus) kertoo jo aika paljon. Pelimies hän sen sijaan on, ta ainakin tulee olemaan, mutta se että miehstä puhutaan jonain fyysisenä kaverina on ihmeellistä puhetta.

Ja se että Hannu Aravirta olisi tuossa kyseisessä tsekkiottelussa "käskyttänyt" Lennun tsekkipelaajaa herättämään jostain ihme maalivahdin tökkimisestä!? Siis what?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Renegade
Miehen naurettava elopaino ja fyysinen olemus (olemttaomuus) kertoo jo aika paljon. Pelimies hän sen sijaan on, ta ainakin tulee olemaan, mutta se että miehstä puhutaan jonain fyysisenä kaverina on ihmeellistä puhetta.

190cm ja 89kg. Eli pidät tämän kokoista kiekkoilijaa pienenä? Itse fyysisyydestä en sano mitään ennen kuin olen nähnyt äijältä vähintään 10 matsia paikan päällä. Fyysiseksi pelaajaksi ei minunkaan papereissani pelaaja tee yksi ryntäys tsekkipelaajan nenään. Mielenkiintoiseksi ja meille sopivaksi pelaajaksi kyseinen episodi hänet kylläkin tekee :).
 
Viestin lähetti Renegade
Tämä Lennart "One hit wonder" Petrell on siis tällä yhdellä taklauksellaan herättänyt ihmeellistä ravistusta ja jopa pientä keskustelua, että hän olisi joku fyysinen pelaaja. Miehen naurettava elopaino ja fyysinen olemus (olemttaomuus) kertoo jo aika paljon.

Kyllä Lennu taklaili viime kaudella peleissä, jotka pääsi äijissä pelaamaan. Etenkin vieraissa pelattu Ilves peli (oliko herran ensimmäinen peli?) jäi mieleen siitä, että Lennu haki taklauksia. Muutoinkin jäi mieleeni nykyliigan tasolla fyysisenä pelaajana.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiva, että omat ehtivät nykyään jo ennen muita faneja. Ei sillä Petrellillä ole mitään mittoja, eikä mitään mainetta junnupelejä seuraavien keskuudessa. En ole myöskään hänen perhetuttunsa, eikä minulla ole aavistustakaan, mitä Aravirta on hänelle jorissut. Kunhan lämpimikseni yritin jotain saada aikaiseksi, kun vastustajilla on niinkin pelottavia taklauskoneita kuin esimerkiksi Markku Hurme ja Timo Vertala. Petrellin tosiasialliset mitat ovat 160/40 ja hän on silti suurikokoisin HIFKin junioreista. HIFK:lla on liigan pienin joukkue, huonoin valmentaja ja selkeästi ongelmia selvitä edes säälipleijareihin. Onneksi HIFKillä on sitävastoin upeita ja kannustavia sekä uskollisia faneja, joilla on aina ollut luja usko omiinsa ilman mitään selkäänpuukotuksia. Todellisia suomalaisuuden monumentteja jokainen. Toivonkin, että näen kaikki nämä analyytikot ja maailman parhaat virtuaaliset joukkueenkokoajat, valmentajat ja pelaajat taas sankkoina aaltoina otteluissa, vaikka hallissa onkin kylmää ja olut kallista.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Kiva, että omat ehtivät nykyään jo ennen muita faneja. Ei sillä Petrellillä ole mitään mittoja, eikä mitään mainetta junnupelejä seuraavien keskuudessa. En ole myöskään hänen perhetuttunsa, eikä minulla ole aavistustakaan, mitä Aravirta on hänelle jorissut. Kunhan lämpimikseni yritin jotain saada aikaiseksi, kun vastustajilla on niinkin pelottavia taklauskoneita kuin esimerkiksi Markku Hurme ja Timo Vertala. Petrellin tosiasialliset mitat ovat 160/40 ja hän on silti suurikokoisin HIFKin junioreista. HIFK:lla on liigan pienin joukkue, huonoin valmentaja ja selkeästi ongelmia selvitä edes säälipleijareihin. Onneksi HIFKillä on sitävastoin upeita ja kannustavia sekä uskollisia faneja, joilla on aina ollut luja usko omiinsa ilman mitään selkäänpuukotuksia. Todellisia suomalaisuuden monumentteja jokainen. Toivonkin, että näen kaikki nämä analyytikot ja maailman parhaat virtuaaliset joukkueenkokoajat, valmentajat ja pelaajat taas sankkoina aaltoina otteluissa, vaikka hallissa onkin kylmää ja olut kallista.

Onhan se tullut tässä jo selväksi että koko IFK on pelkkä myytti. Silti kuuluu edelleen eniten taklaavien joukkueiden joukkoon. Mitä tämä kertoo tästä meidän liigasta?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lennusta

Tuntuu hiukka oudolta että niinkin hintelä jannu kuin Lennu voi painaa 89kg, olisiko sitten ollut varusteet päällä...

Mutta voitti muuten A-nuorten SM-liigan pudotuspelien pistepörssin:

http://www.sm-liiga.fi/finhockey2/s...orssi&top=25&laaja=1&porssi=1&pelaajatyyppi=0

Maalipörssin: http://www.sm-liiga.fi/finhockey2/sjl_tulospalvelu_stat.asp?TID=1286&top=25&porssi=2&tilasto=porssi

ja syöttöpörssin: http://www.sm-liiga.fi/finhockey2/sjl_tulospalvelu_stat.asp?TID=1286&top=25&porssi=3&tilasto=porssi

Oli myös Kiekkolehden tähtipörssissä toisena: http://www.sm-liiga.fi/sjl/2003_04_03_kiekkolehti_tahdet5.htm
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Onkohan Petrell roolitettu rouhijaksi/taklaajaksi ensi kaudella. HIFK ei taida yksittäisiä pelaajia tällä tyylillä roolittaa, vaan "kaikki taklaa" on ohjenuoramme.

Yksi asia (heh), josta en pidä nykyisessä HIFK:ssa, on oikein roolitetun nelosketjun puuttuminen. Nelosketju ei minusta ole junnujen koulutuspaikka. Siellä pitäisi olla pari isokokoista kokenutta pelimiestä, jotka osaavat/suostuvat hoitamaan tehtäviään, vaikka jääaikaa ei tule kuin jämäminuutteja. Roman Vopat olisi hyvä nelosketjun pelaaja, mutta HIFK tarvitsee Romania isommassa kiekollisessa roolissa kakkosketjussa, mikä kertoo minulle paljon HIFK:n materiaalin leveydestä.

Nelosketju saa niin vähän jääaikaa, ettei siinä oikein kiekollinen osaaminen kehity. Nuoren pelaajan olisi parempi hakea paljon minuutteja esim. vuokrapelaajana Mestiksessä, jos ei mahdu ketjuihin 1-3. Arttu Luttinen on pyörinyt pari viime vuotta vähän tässä bermudan-kolmiossa, johon voi kehitys pysähtyä kokonaan. Toivottavasti nyt on Luttisen vuoro ottaa pelipaikka pysyvästi HIFK:ssa.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Viestin lähetti JHag
Tossahan sä sen sanoitkin, mistä siinä oli kysymys :). En ihannoinut Allun temppua, ihannoin HIFKiä sen kaiken takana jenginä, jolta juuri tuollaista voi odottaa ainoana sarjassa. Siinä se, hampaiden pudottelu mailalla ei ole hieno homma -eh- kontekstistään irti revittynä.
Kyseisestä Lähteenmäestä kannattaa kaikkien muistaa 80-finaalin viimeisen ottelun viimeiset sekunnit, kun Allu viimeisteli meille mestaruuden.

Tuon ottelusarjan paha poika oli muuten V-P Ketola, joka ei uskonut tuomarin koskemattomuuteen...

hifk.fi: "...viimeinen finaali Helsingin jäähallissa oli trillerimäinen. HIFK johti toisessa erässä ottelua jo 5-3, mutta Ässät tuli kolmannessa erässä tasoihin.

HIFK:n mestaruusmaali tuli makeasti. Ilkka Sinisalo antoi nopean syötön Ari Lähteenmäelle, joka latasi kiekon Ässämaaliin vain kuusi sekuntia ennen päätösvihellystä. Mestaruusjuhlat Nordenskiöldinkadun hallissa olivat valmiit alkamaan."
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Viestin lähetti JHag
Tossahan sä sen sanoitkin, mistä siinä oli kysymys :). En ihannoinut Allun temppua, ihannoin HIFKiä sen kaiken takana jenginä, jolta juuri tuollaista voi odottaa ainoana sarjassa. Siinä se, hampaiden pudottelu mailalla ei ole hieno homma -eh- kontekstistään irti revittynä.

Ei varmaan pitäisi tulla sohaisemaan muurahaispesää ja sen enempää moralisoimaan, mutta en nyt ymmärrä mikä on lopulta ero ihannoiko itse tekoa vai sitä mikä sen mahdollistaa... Itse näkisin tämän Lähteenmäen pimenemisen yksittäisenä tapauksena ja toivon todellakin ettei edes HIFK:ssä ole sellaista ilmapiiriä mikä kannustaa vastustajan tahalliseen vahingoittamiseen ja väkivaltaan. Kovaa pelaaminen on eri asia ja takaisin tulee antaa. Mutta puhtaasti.

Omalta osaltani ei ole tarvetta jatkaa keskustelua, mutta mikäli haluat JHag tarkentaa ja selventää kantojasi, toki olisi niitä kiinnostava kuulla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
JHagille ja muillekin, jotka eivät tuota Lähteenmäki vs. Lampinen ottelua olen tekstistä päätellen livena nähneet, sanoisin sen verran, että pöyristyttävämpää tekoa saa hakea.

Istuin itse ylhäällä vastapuolella eli näin suhteellisen hyvin koko tapahtuman. Vuosi oli 1986 ja marraskuu ja ottelu oli juuri päättymässä. Kyse ei ollut pelitilanteesta. Jokereilla oli mukana ottelussa muutama kokematon juniori ja yksi heistä oli Petri Lampinen. Lähteenmäki vetäisi Lampista päin näköä poikittaisella mailalla, jonka seurauksena Lampiselta murtui leuka ja hän putosi jäähän. Kun Lampinen makasi jäässä todennäköisesti jo osittain tai kokonaan tajuttomana, Lähteenmäki otti Lampisen päästä kiinni ja alkoi hakkaamaan Lampisen päätä jäähän.

Täysin käsittämätön teko kokeneelta pelaajalta ja kohteena siis puolustuskyvytön juniori.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
"Täysin käsittämätön teko kokeneelta pelaajalta ja kohteena siis puolustuskyvytön juniori."

....joka oli koko ottelun ajan keskittynyt aivan muuhun kuin jääkiekon pelaamiseen. Saarisen Simon paha polvilumpio-vamma oli mukavasti Jokeri-organisaation tiedossa, ja Lampinen erittäin nöyränä poikana vaan "teki työtä käskettyä". Ei lainkaan mitään pahaa sikailua, mutta silti helvetin tyhmää lähteä noilla meriiteillä hakemaan ajokoiran tavoin HIFK-ikonia ja joukkueen arvostuetuinta pelaajaa. "You gotta pay the price for not being nice"

Paikalla oltiin, helvetin hyvillä paikoilla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Renegade
"....joka oli koko ottelun ajan keskittynyt aivan muuhun kuin jääkiekon pelaamiseen. Saarisen Simon paha polvilumpio-vamma oli mukavasti Jokeri-organisaation tiedossa, ja Lampinen erittäin nöyränä poikana vaan "teki työtä käskettyä".

Jos Jokerit olisivat halunneet Saarista vahingoittaa, siihen tehtävään olisi löytynyt siitä joukkueesta 20 kovempaa pelaajaa kuin Lampinen. Itse muistan yhden Lampisen taklausyrityksen, joka epäonnistui siksi, että Lampinen ei osannut taklata. Saattoi hyvinkin olla niin, että kohteena sattui olemaan Saarinen.

Itse en tästä asiasta viitsi jatkaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti cobol
Istuin itse ylhäällä vastapuolella eli näin suhteellisen hyvin koko tapahtuman. Vuosi oli 1986 ja marraskuu ja ottelu oli juuri päättymässä. Kyse ei ollut pelitilanteesta. Jokereilla oli mukana ottelussa muutama kokematon juniori ja yksi heistä oli Petri Lampinen. Lähteenmäki vetäisi Lampista päin näköä poikittaisella mailalla, jonka seurauksena Lampiselta murtui leuka ja hän putosi jäähän. Kun Lampinen makasi jäässä todennäköisesti jo osittain tai kokonaan tajuttomana, Lähteenmäki otti Lampisen päästä kiinni ja alkoi hakkaamaan Lampisen päätä jäähän.

Täysin käsittämätön teko kokeneelta pelaajalta ja kohteena siis puolustuskyvytön juniori.

Olin paikalla ja siihen aikaan kausikorttini sijaitsi A2-katsomossa. Olin erittäin hyvällä paikalla todistamassa Lähteenmäen väkivaltaista tekoa.

Lähteenmäki sai motiivinsa siitä, että Lampinen edellisessä vaihdossa taklasi Simo Saarista, joka pelasi ensimmäisiä pelejään polvileikkauksen jälkeen.

Homma lähti Allulta käsistä pahasti. Se oli ylilyönti, jota ei voi puolustella millään "kaveria ei jätetä" logiikalla. Teko siirtyi rikoslain puolelle, kun Lähteenmäki hakkasi Lampisen päätä jäähän toistuvasti.

Toisaalta Lähteenmäki on kärsinyt rangaistuksensa ja elämä jatkuu. Kukaan ei kuollut tai saanut pysyviä vammoja (tietääkseni).
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapaus Lähteenmäki

Näin itse ekan pelini muistaakseni -89, joten en tätä verityötä nähnyt. Muistan vaan paikalla olleen faijani joskus kuvailleen näkyä "karmeaksi". Itse ymmärsin, että Lähteenmäki istui tämän Lampisen päällä ja hakkasi poikittaisella etuhampaisiin (ja eteni varmasti takahampaisiin asti).

Yhtä kaikki, olisi kiva kuulla paikalla olleilta enemmän yksityiskohtia tapauksesta: Muiden pelaajien, valmentajien, tuomarien nimiä ja reaktioita, tuomiot, lääkärin diagnoosit, yleisön reaktiot, uutisointi (ylittikö kansainvälisen kynnyksen) jne. Ehkä jopa asianomaisten kommentteja jos niitä joku on kuullut?

Ei välttämättä tässä ketjussa, kunhan vinkkaatte mistä löytyy jos joku jotain jaksaa kirjoittaa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
JHagille ja muillekin, jotka eivät tuota Lähteenmäki vs. Lampinen ottelua olen tekstistä päätellen livena nähneet, sanoisin sen verran, että pöyristyttävämpää tekoa saa hakea.

Vastatkoon JHagelströtter puolestaan, mutta ennenkuin menee puurot ja vellit umpisekaisin, kannattaa lukea Hagelbröijerin lause tarkkaan: "En ihannoinut Allun temppua, ihannoin HIFKiä sen kaiken takana jenginä, jolta juuri tuollaista voi odottaa ainoana sarjassa." Sen voi joko ymmärtää oikein tai väärin. Tai oikein väärin.

ps paikalla silloin C4, rivi 10. Ei ollut lasten katsottavaa, mutta nyt jo historiaa.

Kun sanotaan, että "sen aikaista IFK:ta" pitää saada takaisin, kukaan tuskin tarkoittaa nimenomaan Lähteenmäki-naksahduksia. Jos nyt ihan aluksi saisi edes kunnon fyysisyyttä.
 

Sumupainija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suurmetsän urheilijoiden mattopainijat
Pohdiskelua juurista

Viestin lähetti JHag
Jokainen katsomosta poislähtevä perheenisä-Keijo merkitsee pientä voittoa kiekon kokokansanlajinominaisuuden alasajon tiellä. Ja sillä tiellä ovat voimassa eri säännöt kuin maikkarin sunnuntai-iltapäiväviihteessä. Back to roots on oma toiveeni tälle lajille.

Mielestäni Jhag tällä virkkeellä muotoili sen asian, mistä on kauan aikaa haaveiltu monissa piireissä ja ennen kaikkea lajin ystävien parissa, jotka eivät tule lehtereille asti juuri tämän "kokokansanlajinominaisuuden" - fixaation takia, mitä SM-liigan johto tai sitä isommat instanssit niin hellyydellä vaalivat ja yrittävät ajaa sisään, turhaan. Tuote ei myy, koska tuotteessa on vikaa. Tällä en tarkoita tai osoita mitään seuraa tai yksittäisiä tahoja, vaan itse SM-liigaa ja sen perhetapahtuma-visiointia. On jotenkin koomista, että kun puhutaan aina siitä, että "tuotteen" pitää olla kunnossa, myyvä, katsojia tuova jne., niin oikeasti SM-liigan visionäärit ja sääntönikkarit eivät pysty hahmottamaan mitä tällä hetkellä lajin tosi ystävät todella kaipaavat eli "Back to roots"- tyylistä fyysistä, rymistelevää, tapahtumarikasta jääkiekkoa, jossa tanner tömisee ja laidat ryskyvät. Tällaiselle kiekolle on olemassa ns. sosiaalinen tilaus, ei pelkästään pääkaupunkiseudulla vaan varmasti muuallakin Suomessa.

P.S Sinänsä tässä olisi juuri IFK:lle loistava markkinarako, koska mitä olen monien lajia seuraavien kanssa jutellut täällä pääkaupunkiseudulla, heidän mielestään juuri IFK:n tyyliin ja habitukseen tällainen haiseva,v-mäinen ja äksöniä täynnä oleva "paluu juurille"-jääkiekko sopisi erinomaisesti ja se toisi IFK-fanien lisäksi myös lehtereille sellaisia katsojia, jotka ovat valmiita maksamaan ja halukkaita näkemään juuri tällaista "roots"-kiekkoa , vaikka eivät muuten omaisi mitään syvempiä tunteita itse seuraa ja sen kannattamista kohtaan. Tosin kantona kaskessa on juuri nykyliigan mentaliteetti, tiukka säännöstö rymistelyjen suhteen ja tämä "perhetapahtumavisiointi", ei itse seura ja sen tavoitteet.

edit: kirjoitin tätä , kun palstalla on sillävälin ruodittu Allun tekemisiä, kirjoitteluni ei mitenkään liity siihen vaan on enemmänkin juuri pohdintaa nykyjääkiekosta liigassa ja sen syvemmistä aspekteista.
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Okey boys.
Kausi alkaa lähenemään ja tännekin palstalle tulee suunnattua taas.

Tämä ketju on vierähtänyt jo nälkävuoden kokoiseksi vaikka
peliäkään ei ole pelattu, joten valaiskaapa nyt vähän:

Kertokaapa nyt alkuun onko HIFK:lla mitään uusia nimiä
joukkueessa täksi kaudeksi, pois lukien omat juniorit.

Katselin tuolla IFK:n kotisivuja ja aika sama miehistö näyttäisi
olevan. Hurtta tietysti puuttuu. Mutta hei, c'moon eikö siellä ole
mitään uutta?

Ketä siis seuraan, uusista miehistä.
ps.Petrelliä tietenkin myös, jos pääsee pelaamaan enemmän.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
^heh. Jassåå. No "näillä mennään" taisi olla ensimmäinen sana
jota Pena taas tokaisi pronssin jälkeen...

Katsotaan sitten piru vie niitä tanssityttöä, no ei, kai se joukkue
sitten ihan hyvä (taas) on ilman varsinaisia uudistuksiakin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Allu

Palailen vielä lyhyesti tähän case-Alluun. Näin tuon casen livenä, paikalla olin siis minäkin. Pelasin myös siihen aikaan Jokerien junnuissa ja täysin käsittämättömältähän tuo tilanne silloin tuntui.

Mielestäni emme kumpikaan, minä tai JHag, ihannoineet tuota tapausta. Se oli ja on säälittävän raukkiksen teko, ei sitä voi mitenkään puolustella. Vaikka sanoin aiemmassa viestissäni, että Allu on edelleen sitä mieltä, että Lampinen sai mitä haki - tällä en kuitenkaan tarkoittanut puolustaa ko. idioottia, vaan käytin sitä vertauksena silloisen Hifk:n kovuudesta. Paska vertaus ja sorry siitä, JHagin kanssa kuitenkin oltiin samalla aaltopituudella.

Ja vielä Allusta, voitte arvata kuinka vihainen olin silloin kun kyseinen episodi tapahtui. Ja edelleen en pysty Allua arvostamaan yhtään, olen viimeksi keskustelut ao. ukon kanssa maaliskuussa. En haluaisi kenenkään päälle lokaa heittää, sen kuitenkin sanon, ettei Allu ole kaikkiin jonoihin ehtinyt. Sitä älykkyysjonoa ei vissiin ymmärtänyt edes etsiä.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
JHagille ja muillekin, jotka eivät tuota Lähteenmäki vs. Lampinen ottelua olen tekstistä päätellen livena nähneet, sanoisin sen verran, että pöyristyttävämpää tekoa saa hakea.

Istuin itse ylhäällä vastapuolella eli näin suhteellisen hyvin koko tapahtuman. Vuosi oli 1986 ja marraskuu ja ottelu oli juuri päättymässä. Kyse ei ollut pelitilanteesta. Jokereilla oli mukana ottelussa muutama kokematon juniori ja yksi heistä oli Petri Lampinen. Lähteenmäki vetäisi Lampista päin näköä poikittaisella mailalla, jonka seurauksena Lampiselta murtui leuka ja hän putosi jäähän. Kun Lampinen makasi jäässä todennäköisesti jo osittain tai kokonaan tajuttomana, Lähteenmäki otti Lampisen päästä kiinni ja alkoi hakkaamaan Lampisen päätä jäähän.

Täysin käsittämätön teko kokeneelta pelaajalta ja kohteena siis puolustuskyvytön juniori.

Taidettiin sitten istua aika lähekkäin. Juuri samasta suunnasta katsoin tuota tempausta minäkin. Tilanne tapahtui vielä IFK:n vaihtoaition edessä noin metrin päässä laidasta, siniviivan tuntumassa. Tapahtuma meni melko tarkkaan Coboilin sanojen mukaan. Minusta Lampinen ei kuitenkaan missään vaiheessa tajuaan menettänyt, joten hyvältä varmaan tuntui, kun sai hampaitaan jäälle räkiä hakkaamisen jälkeen.

Allulta täysin käsittämätön tempaus, jota ei mitenkään voi puolustella. Ei edes sillä, että Lampinen kyllä turpiinsa kerjäsi, mutta rajansa kaikella.
 
Viimeksi muokattu:

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Määsters kuppi

Kyllä on surullista luettavaa toi porukka jolla lähdetään Maarianhaminaan. ( Koff.net )No muutama on loukkaantunut kuten Pärä. Mutta jos tän näkösellä jengillä lähdetään liikkeelle kun torstaina 16.9. Ghost riders in the sky pamahtaa ämyreistä DDR:n hekemoniassa Jaffalan nukkeja vastaan niin huhhuh.
Siinä vaiheessa joutuu jo melkeen rukoilemaan NHL lakkolaisia..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös