Roster watch 2004-05

  • 601 159
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tajuatteko kuinka monta kertaa Raimo Helminen on parin päivän sisään mainittu HIFK:n Roster watch 2004-2005 -ketjussa? Teillä suurimmilla pukareilla on kaikilla tietoa ja mielipiteitä jatkaa tätä kolmen metrin pituisten paskankatkerien teesien pudottelua harmageddoniin asti. Palstaa oli kivempi lukea vielä viikko sitten kun tavallinen tallaaja saattoi saada uusia nimiä päiväuniin pyörimään tms. Yhtä perhettä tässä ollaan sun muuta, joten päästäkää irti toistenne hiuksista. Pahaksi on mennyt, sillä itseäni risoo yli kaiken tällainen "voita väliin" -lätinä johon nyt turvaudun.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kannattaa ottaa huomioon että asiat tässä kinastelee eikä miehet.
Jos olisin joku mafia-hemmo sanoisin että ei tämä ole henkilökohtaista vaan bisnestä.
Ei esimerkiksi minulla ole mitään henkilö Matikaista kohtaan vaan toisilla on erilainen käsitys siitä miten asioita pitäisi hoitaa.

Varmasti voi monesta tuntua typerältä se että itketään jostain pelaajahankinnoista tms mutta itse en ihan ymmärrä sitä että meille itkijöille sanotaan että hävetkää.
Jos arvostelisin vaikka Veikko Hurstia siitä minkälaista ruokaa tämä vapaaehtoistyöntekijä tekee niin sitten voisin hävetä mutta luulisin että Pentti saa sen verran hyvää liksaa että häntä voi myös arvostella jos siltä tuntuu varsinkin kun on itsekin pieneltä osalta maksamassa tätä liksaa.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Kyllä HIFK oli erittäin menestyvä joukkue vuodet 1968-83. 15 vuotta ja viisi mestaruutta, muutenkin tuli paljon mitaleita. Esim. Juha Rantasila pelasi HIFK:ssa 1967-75 ja voitti 8 mitalia sinä aikana.

Detaljitason korjaus: IFK:n (ja Rantasilan) mitalit ajalta 67-75 3-2-2- eli yhteensä 7.

Asiasta toiseen: En ole varmasti ainoa täällä, joka on täysin kyllästynyt loputtomaan väittelyyn Ck vs. muut. Väittely ei johda mihinkään ja ala-asteellakin käydään hedelmällisempiä keskusteluja. Yrittäkää nyt lopettaa se jo, jotta täältä jotenkin pystyy poimimaan asialliset kirjoitukset. Käykää väittelynne yksityisesti.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Marek Z

Viestin lähetti RedHotBlood
Marek on ilmeisesti varma pelaaja HIFK:n riveissä mahdollisen NHL lakon aikana.

Miten tsekit osaavat pelata niinkin hyvin kiekkoa kun osaavat, kun kieli on noin helvetin vaikea, epäselvä ja häröinen. Olen melko vakuuttunut, etteivät itsekään ymmärrä kirjoittamastaan puoliakaan.

Jatkoajan kirjoittajaksi tulisi ehdottomasti rekrytoida joku tsekin kielen taitoinen. Luontoisetuna tulisi haukut ja sättiminen. Hyvä puoli olisi se, että saisi kääntää melkein miten itse haluaa, koska kukaan ei juuri mitään ymmärrä.

Jos Z tulee, se on jonkun muun ansio, kuin Penan. Sovitaan nyt jo siten, ettei tule turhia jälkipuheita. Tai korkeintaan se on tsägä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Kuvernööri
CK, olemme täysin samoilla linjoilla siitä, että koko kenttää ei voi varjostaa. Pärä-Harks-Kuhta on liigaoloissa liian kova pala purtavaksi. Viimeisimmät viestini olen kirjoittanut turhan aggressiiviseen sävyyn, mutta siitä en ole kanssasi samaa mieltä, että kuka tahansa pystytään eliminoimaan, kuten en myöskään siitä, että lähes kuka tahansa kakkos-kolmosketjun mies pystyisi eliminoimaan Raimo Helmisen.

Kuten jo aiemmassa editissäni totesin, niin otetaan iisisti. Samaa jengiähän tässä kannustetaan, alunperin pointtini oli se, että on naurettavaa kitistä kuin pennut hiekkalaatikolla, kun IFK:lla on kasassa vielä vahvistuva viime kaudesta kehittynyt pronssijoukkue.

Itsellänikin oli tarkoituksena vaan nostaa esiin muistoja menneiltä vuosilta jossa taisin tehdä melkoisen virheen ja sohaista kohtalaisen kokoiseen muurahaispesää ja parit haavat auki siinä sivussa. Osa noista asioista oli siis semmoisia jotka varmasti jokainen HIFK fani haluaisi unohtaa ja siinä tein varmastikin virheen, että nostin jälleen kerran sen kuuluisan kissan pöydälle.

Olet oikeassa siinä, että ei ehkä ole järkeä puida niitä samoja asioita jälleen mitä on puitu, mutta toisaalta tämmöinen keskinäinen väittely saattaa myös puhdistaa vähän ilmaa ja on mukavampi lähteä seuraavaan kauteen.

Itselläni vaan on se pelko, ettei se historia vaan toistaisi jälleen itseään ja jäisi ne olemattomat pelaajaostokset sinne Tammikuulle. Yksi asia myöskin mikä askaruttaa on se, että nyt puhutaan vähäisestä vaihtelusta pelaaja kokoonpanossa, mutta silti kituutellaan kauden alkuun ja aletaan vasta sitten hommailla vahvistuksia, jos aletaan. Ikäväkyllä se kakkoskentän ja maalivahdin tarve ei ole mielestäni hävinnyt mihinkään. Jos näillä mennään, niin sitten mennään ja sillehän ei paljoa mahda. Toivottavasti se Pena nyt saisi kuitenkin hommattua jotain pelaajia joista olisi myös tällä kertaa jotain apua.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Marek Z

Viestin lähetti Senior

Jos Z tulee, se on jonkun muun ansio, kuin Penan. Sovitaan nyt jo siten, ettei tule turhia jälkipuheita. Tai korkeintaan se on tsägä.

Z on HIFK:n virallisessa faniliturgiassa (raamattu on luotettavuudessa kakkonen) täältä ikuisuuteen "wiimeinen Kekäläisen löytö". Pena ei tule koskaan saamaan faneilta kiitosta Z:n signaamisesta.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Uncle Becker
Täytyy myöntää, että aika vähän on luettavan arvoista viime aikoina ollut.

Tuon verran jaksoit kuitenkin lukea, hyvä. Tämä on juuri se oikea malli miten pitäisi toimia kun kommentoi toisten kirjoituksia, ettei tule väärin käsityksiä.

Jääköön tämä väittely nyt minun osaltani tähän siinä tapauksessa, ettei joku vielä tahdo kommentoida jotain.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Ck:

"Gretzkyn ja Tikkasen tasoerohan oli siis suurempi pelaajina kuin Hirson ja Helmisen tasoero nykyään."

Epäolennaista. Lyhyesti vielä kerran:

Se, kuinka paljon parempi pelaaja vartioitava on vartijaansa nähden muilta osin, menettää merkityksensä, jos vartija on tarpeeksi hyvä juuri tässä vartioivassa roolissaan. Ymmärrätkö, mitä siis koetan ajan takaa?


Eli, vastaus kysymykseesi...

"Oliko maailman parhaan pelaajan, HOFiin valitun, ehkä yhden kaikkien aikojen ylivoimaisimman urheilijan Wayne Gretzkyn ja Esa Tikkasen välinen tasoero suurempi vai pienempi Gretzkyn parhaimpana aikana kuin vanhentuneen ja hidastuneen joskin vielä hyvin pelaavan, mutta loukkaantuneen Raimo Helmisen ja nuoren, vetreän, mutta hiukan vielä kokemattoman Kim Hirsovitchin ero tänä päivänä?"

...on varmastikin "suurempi", mutta kysymys on täysin epäolennainen, koska Tikkanen oli tässä nimenomaisessa eliminointiroolissa niin paljon Hirsoa parempi, aivan maailman eliittiä. Huippuvireisen ja oikeanikäisen Gretzkyn ero ikääntyneeseen ja puolenkuntoiseen Raipeen on siis suuri, mutta yhtä lailla on suuri ero Hirsolla ja Tikillä roolipelaajina. Et tuntunut huomioivan tätä alkuperäistä kysymystä esittäessäsi, mistä syystä vertauksesi mielestäni ontui.


Toivottavasti ajatukseni tuli nyt selväksi.



Ranger
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Marek Z

Viestin lähetti RedHotBlood
Marek on ilmeisesti varma pelaaja HIFK:n riveissä mahdollisen NHL lakon aikana. Aina ei tietenkään voi olla varma, koska ei osaa tuota tsekin kieltä. Mutta seuraavassa linkissä mainittiin Marek & HIFK

http://www.hokej.cz/index.php?lng=CZ&webid=0&debug=&akce=clanek&id=21999

Tuo "Marek Židlický by mohl doplnit finské IFK Helsinky" tarkoittaa suunnilleen:
Marek Zidlicky saattaa täydentää Suomalaisen HIFK:n joukkuetta.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Svante
Flaidis seis! Pelaajabudjetista en tiedä enkä usko niitä lukuja mitä seurat antavat julkisuuteen. Tilinpäätöksissä löytyy "henkilöstökulut" ja niitä lukuja uskon.
Kaudella 2002-2003 tätä "henkilöstökulut" -tiliä oli IFK:ssa kuluttamassa 47 henkilöä, joista 30 oli pelaajia. Repikää siitä.
45 henkilöä jos ollaan samoja papereita luettu? Pelaajien määrää en jaksa lähteä tsekkaamaan.

Henkilöstökulut (palkat ja palkkiot) olivat 2,755,200 euroa, plus lisäksi eläkulut (143,800 euroa) ja muut henkilösivukulut (342,300 euroa). Eli HIFK Oy:n 45 työntekijän henkilöstökulut 2002-2003 olivat yhteensä 3,241,300 euroa. Eiköhän muitakin kuluja varmaan jostain löydy, tosin tuskinpa niitä on saatavissa kuin HIFK:n kassakaapista.

Jokereilla vastaava luku oli 3,555,000, jengillä millä mestaruus piti olla varma. Neljäs sijahan oli lopulta sijoitus.

Mutta ollut hauskaa verbaalista viihdettä tämä ketju näin maanantaiseen duunipäivään. Ja sorry sinänsä turha viesti.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Olli Jokinen

Tällä hetkellä minua ihmetyttää Olli Jokisen touhu. Mies kuulemma treenaa Espoon Bluesin kanssa! Sais hävetä!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti #10 forever
Tällä hetkellä minua ihmetyttää Olli Jokisen touhu. Mies kuulemma treenaa Espoon Bluesin kanssa! Sais hävetä!

Miksi? Tarkoittaako se, jos kaveri on pelannut 1½ kautta HIFK:ssa, että hänen pitäisi ehdottomasti pelata HIFK:ssa jatkossakin aina? Tuskinpa Jokinen itsekään noin ajattelee.
On liikkunut huhua, että Ruudun veljekset tulisivat Jokereihin työsulun toteutuessa. En jaksa uskoa tuohon, mutta huikeaa se olisi kyllä...
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti #10 forever
Tällä hetkellä minua ihmetyttää Olli Jokisen touhu. Mies kuulemma treenaa Espoon Bluesin kanssa! Sais hävetä!


Noi voi kauhia!
Saisi tosiaan hävetä moista käytöstä!
Mitä ihemettelemistä siinä on, jos IFK:ta ei Ollin palvelukset kiinnosta ja Bluesia kiinnostaa... ma kusun vain?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti Ikijokeri
Miksi? Tarkoittaako se, jos kaveri on pelannut 1½ kautta HIFK:ssa, että hänen pitäisi ehdottomasti pelata HIFK:ssa jatkossakin aina? Tuskinpa Jokinen itsekään noin ajattelee.

Itse asiassa Jokinen on ilmaissut halukkuutensa pelata HIFK:ssa. Jokinen sanoi että odottelee HIFK:lta soittoa tänään.


Viestin lähetti Ikijokeri
On liikkunut huhua, että Ruudun veljekset tulisivat Jokereihin työsulun toteutuessa. En jaksa uskoa tuohon, mutta huikeaa se olisi kyllä...

Tuon voin kumota heti. Täyttä paskaa. HIFK on käsittääkseni ainakin Tuomoon ollut yhteydessä ja asioista on aika pitkälti jo sovittu. Tuomo ei varmaankaan enään vaihda HIFK:ta mihinkään muuhun Suomalaiseen seuraan jos se hänestä on kiinni.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Re: Re: Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti lintu
Itse asiassa Jokinen on ilmaissut halukkuutensa pelata HIFK:ssa. Jokinen sanoi että odottelee HIFK:lta soittoa tänään.




Tuon voin kumota heti. Täyttä paskaa. HIFK on käsittääkseni ainakin Tuomoon ollut yhteydessä ja asioista on aika pitkälti jo sovittu. Tuomo ei varmaankaan enään vaihda HIFK:ta mihinkään muuhun Suomalaiseen seuraan jos se hänestä on kiinni.

Huomaatko,kuinka paradoksaalliselta nuo sinun kaavailusi kuulostavat?

Siis IFK:ssa pitäisi automaattisesti pelata herrat: Jokinen, Z, Tr ja JR... unohdinko jonkun?
Maa kutsuu!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No voi vittu

Heti kun tänne tulee elämää, tullaan sanomaan, että lopettakaa jo. Miksi keskustelupalstoilla ei saisi väitellä? Parempi kohtuullinen väittely kuin yksipuolinen omaan pesään kuseminen. Kuten mixu totesikin, asiat ainakin linjalla JHag/mixu ovat riidoissa, eivät miehet. Tämä selvisi viime talven aikana. Sen sijaan tämä teiniviiksivaahto ck, joka yksipuolisesti sanoi juuri "olkoon tämä tässä" ei voine tehdä tällaistäkään päätöstä puolestani. Miten niin olkoon tämä tässä. En ole ehtinyt vastata viimeisiin kimityksiisi esimerkiksi oman reaalikiekkotietämykseni tasosta. Olen nimittäin tehnyt koko päivän töitä, enkä ole ehtinyt tänne. Työssäni tapaan mm. niitä kiekkoihmisiä. Ja on umpikäsittämätöntä todeta, että "kuulin eräältä liigapelaajalta" on verrannollinen siihen, että keskustelin ei-toimittajan ominaisuudessa Aravirran kanssa. Muutenkin oletan, että useat minut livenä tuntevat henkilöt tietävät, etten harrasta namedroppingia, vaan ihan aikuisten oikeesti olen tekemisissä tiettyjen kiekkoon liittyvien tahojen kanssa. Joukkueeseen katsomatta. Seuraavan kerran kun vaahtoat, tarkistele btw. yhdys sanojen kirjoitus, on uskottavampaa. Kysy vaikka entiseltä NHL pelaajalta. Vai oliko tämäkin sitä tylsää huumoria? Ai niin, ja mistäs vitusta sitä muualta kuin tilastoista kannattaa katsoa onko joku pelaaja vahvistus vai ei, vaikkei hänestä pidäkään? En voinut sietää Lasse Pirjetää, mutta kyllä hän selkeästi vahvisti meitä. Veikko Niemisestä samat sanat. Jos taklausten väistely on huono homma, niin otetaan joukkueeseen Timo Willman. Ei ehdi väistää, ei tule tehojakaan, mutta on loistava vahvistus, koska ei väistele mitään. Vopathan ei väistele taklauksia, kuten aivotärähdysten määrästä voidaan päätellä. Ikävää on myös se, että hän ei enää juurikaan taklaa itse, suurin osa jäähyistään tulee selkeistä kahvauksista.

Asiaan eli Isakssonin kommenttiin; Pena on todellakin nyt tekemässä elämänsä munausta, sillä joukkueeseen on tyrkyllä muutamakin tasokas sentteri. Jos Pena olisi viisas, hän nappaisi kaikki kerralla ja halitulijallaa! Rahasta viis. Enkä usko Zetan pelaavan HIFKissä lakon aikana. Ulkomaalaissäännöt yhdistettynä tasokkaaseen puolustukseemme eivät -valitettavasti- puhu tämän puolesta.

Alkaisi jo kausi, pääsisi katsomaan mitä rosteri saa aikaan jäällä. Onhan se sama joukkue mitä kannatetaan täällä, vai toivotaanko kimpassa, että HIFKin kausi kusee, jotta voidaan itkeä kunnolla?

PS. Raipe on kone, syvää kunnioitusta.

edit: Vai että Ruudun veljekset H.Jortikan valmentamaan joukkueeseen? Buaahhah!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti #10 forever
Tällä hetkellä minua ihmetyttää Olli Jokisen touhu. Mies kuulemma treenaa Espoon Bluesin kanssa! Sais hävetä!

Oli siellä hallilla aika paljon muitakin pelaajia, jopa sellaisia jotka ajoivat eri joukkueen autolla.

Mikäli olen antanut itseni oikein ymmärtää, IFK treenaa tämän viikon pääosin niillä pelaajilla jotka voivat pelata ensi viikonlopun matseissa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Re: Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti lintu
Jokinen sanoi että odottelee HIFK:lta soittoa tänään.


Saahan sitä sanoa odottavansa puhelinsoittoa vaikka Elvikseltä, muttei se tarkoita, että mies olisi comeback-keikkaa suunnittelemassa.

Kovasti ihmettelin Ollin puheita tämän palstan perusteella, ennenkuin luin mitä hän todellisuudessa sanoi. Ja kenen haastattelussa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
---
Viestin lähetti #10 forever
Tällä hetkellä minua ihmetyttää Olli Jokisen touhu. Mies kuulemma treenaa Espoon Bluesin kanssa! Sais hävetä!
---

Selitys löytyy siitä, että kaverukset Salonoja ja Jokinen lähtevät usein samaan suuntaan muutenkin Kaivolta ja OJ vain kerta kaikkiaan unohtui JS:n följyyn. Nyt Olli etsii Helsinkiä kuumeisesti ja kyselee Heikintorilla: "Missä on Länsiväylä?" Kun Länsiväylä löytyy, OJ tulee takaisin. Ei huolta.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti ZOOM
Huomaatko,kuinka paradoksaalliselta nuo sinun kaavailusi kuulostavat?

Siis IFK:ssa pitäisi automaattisesti pelata herrat: Jokinen, Z, Tr ja JR... unohdinko jonkun?
Maa kutsuu!

Siis hä? Milloin mä olen sanonut, että noiden kyseisten herrojen tulisi HIFK:ssa pelata? Viestissäni jonka lainasit sanoin että Jokinen odotteli HIFK:n suunnalta tänään puhelinsoittoa. Aiemmin hän on haastattelussa sanonut, että haluaisi HIFK:ssa pelata. En ole itse vaatinut herraa HIFK:hon missään vaiheessa. Eräässä toisessa ketjussa arvioin että Jokinen pelaa HIFK:ssa ensi kaudella 25% todennäköisyydellä.

Zidlickyn arvioin aiemmin pelaavan HIFK:ssa 65% varmuudella sillä hänellä on ainakin itsensä mukaan sopimus HIFK:n kanssa siitä että pelaa täällä mikäli työsulku tulee. Skeptinen olen ollut siksi, että HIFK:lla on ulkomaalaispaikat täynnä ja näillä näkymin kenestäkään ei olla pääsemässä eroon. Nyt arvioisin, että hän pelaa HIFK:ssa 50% varmuudella.

Ruudut taas ovat ilmaisseet halunsa pelata ensi kaudella samassa jengissä ja HIFK on ollut yhteydessä Tuomoon ja aikoo tehdä kovasti töitä tämän palkkaamisen eteen. Varmasti Jarkostakin ollaan kiinnostuneita. Missään en kuitenkaan vaatinut kummankaan palkkaamista.

Lue mitä kirjoitan äläkä oleta, että olen tietyistä asioista jotain mieltä.

Viestin lähetti Juhaht
Saahan sitä sanoa odottavansa puhelinsoittoa vaikka Elvikseltä, muttei se tarkoita, että mies olisi comeback-keikkaa suunnittelemassa.

Ei niin, olenko niin jossain väittänytkään? Mutta Ollin viesti haastattelussa oli aika selvä. Vai miksi luulet että hän HIFK:lte soittoa odottelee?

Viestin lähetti Juhaht
Kovasti ihmettelin Ollin puheita tämän palstan perusteella, ennenkuin luin mitä hän todellisuudessa sanoi. Ja kenen haastattelussa.

Jos minun sanomisiini viittaan niin en ainakaan ole mitään vääristellyt. Kirjoitin aiemmin: "Jokinen sanoi että odottelee HIFK:lta soittoa tänään."
Uugen haastattelussa Snickersin sivuilla: "-Panthersin lisäksi pitäs soitto tulla IFK:kin suunnalta.. "

Ja sanoin myös:
Itse asiassa Jokinen on ilmaissut halukkuutensa pelata HIFK:ssa.
Jokinen Snickersin toisessa (vanhemmassa) haastattelussa: "Mulla on oikeestaan vaan pari vaihtoehtoa. Joko Helsinkiin, tai sitten.... periaatteessa Helsinkiin.... Venäjälleki on kyllä ihan hyviä kytkentöjä. Pelaajien lisäks meiän hierojakin on sieltä kotosin, mutta se ykkösvaihtoehto on kuitenki toi ensiksi mainitsemani."
Ja samassa haastattelussa:
Menisitkö Ilmalaan?

"-No, enpä tiedä.. katellaan nyt.... enks mä joskus sanonu mihin sitä mennään, jos ja kun sitä Suomeen palataan."
 
Viimeksi muokattu:

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: No voi vittu

Viestin lähetti JHag
Heti kun tänne tulee elämää, tullaan sanomaan, että lopettakaa jo. Miksi keskustelupalstoilla ei saisi väitellä? Parempi kohtuullinen väittely kuin yksipuolinen omaan pesään kuseminen.

Eiköhän kaikki täällä ole yhtä mieltä siitä, että kohtuullinen väittely kuuluu asiaan ja on jopa suotavaa. En kutsuisi sitä kuitenkaan kohtuulliseksi väittelyksi, jos täällä sivukaupalla väitellään Raipesta, Gretzkystä ja Tikistä. Vaikka Hirso jotenkin tohon käsittämättömään ajatuskuvioon mahtuukin, niin mitä helvetin tekemistä tollaisilla kirjoituksilla on HIFK Roster -ketjun kanssa. Saadaan vaan Ilves-fanitkin sekaan riehumaan. Varsinkin kun kirjoitusten kielellinenkin taso välillä on mitä on eli - kuten JHag mainitsi - ovat täynnä yhdys sana virheitä.

OJ:sta sen verran, että eiköhän arvon espoolaisetkin ymmärrä sen, että treenaaminen jonkin joukkueen kanssa ei merkitse yhtään mitään tulevia sopimuskuvioita ajatellen. Eikä siinä ole mitään paradoksaalista, jos IFK käy neuvotteluja sekä Tuomon että OJ:n kanssa. Jos molemmat tulevat, tarkoittanee se vaan todennäköisesti sitä, että toinen pelaa laidassa.
 
Viimeksi muokattu:

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Selitys löytyy siitä, että kaverukset Salonoja ja Jokinen lähtevät usein samaan suuntaan muutenkin Kaivolta ja OJ vain kerta kaikkiaan unohtui JS:n följyyn. Nyt Olli etsii Helsinkiä kuumeisesti ja kyselee Heikintorilla: "Missä on Länsiväylä?" Kun Länsiväylä löytyy, OJ tulee takaisin. Ei huolta.

Aivan kuten veli JHag tulkitsee kaupankäyntiä, kaikki keskinäinen yhteyden pito ei automaattisesti tarkoita siirtymistä kavererin leipiin.Täällä on varmasti kirjoittajia, joilla on ollut mahdollisuus seurata(pelaaja-agentti/ostajan)välisiä neuvotteluja, niihin kuuluu mitä suurimassa määrin tunnustelut, oli ne sitten kasvattajaseura tai pahin vihollinen.Kuitenkin paluu sinne minkä pitää kotinaan on yleensä luontevin.!!
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti red nec
Aivan kuten veli JHag tulkitsee kaupankäyntiä, kaikki keskinäinen yhteyden pito ei automaattisesti tarkoita siirtymistä kavererin leipiin.Täällä on varmasti kirjoittajia, joilla on ollut mahdollisuus seurata(pelaaja-agentti/ostajan)välisiä neuvotteluja, niihin kuuluu mitä suurimassa määrin tunnustelut, oli ne sitten kasvattajaseura tai pahin vihollinen.Kuitenkin paluu sinne minkä pitää kotinaan on yleensä luontevin.!!

Juu, kyllähän nämä Esbolaisten jutut on nähty. Milloin sinne on menossa ihan varmasti Karalahti, milloin Bednar, milloin kukalie. Ja yhtälailla meillekin on tulossa ihan varmasti milloin kukakin, joten eiköhän anneta ajan näyttää, ja vasta sitten elvistellään kuka pelaa missäkin.
 

McPolde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR, Newcastle, P.Salmi & J.Jokinen
Re: Re: Re: Re: Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti lintu
Siis hä? Milloin mä olen sanonut että IFK:ssa pitäisi pelata nuo kyseiset herrat? Viestissäni jonka lainasit sanoin että Jokinen odotteli HIFK:n suunnalta tänään puhelinsoittoa. Aiemmin hän on haastattelussa sanonut, että haluaisi HIFK:ssa pelata. En ole itse vaatinut herraa HIFK:hon missään vaiheessa. Eräässä toisessa ketjussa arvioin että Jokinen pelaa HIFK:ssa ensi kaudella 25% todennäköisyydellä.

Zidlickyn arvioin aiemmin pelaavan HIFK:ssa 65% varmuudella sillä hänellä on ainakin itsensä mukaan sopimus HIFK:n kanssa siitä että pelaa täällä mikäli työsulku tulee. Skeptinen olen ollut siksi, että HIFK:lla on ulkomaalaispaikat täynnä ja näillä näkymin kenestäkään ei olla pääsemässä eroon. Nyt arvioisin, että hän pelaa HIFK:ssa 50% varmuudella.

Onneksi sulla tuntuu olevan prosenttilasku hallussa, mistähän ne revitty? ...ja Mulkku-Matikaiselle fudut!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös