Roster watch 2004-05

  • 601 159
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Re: Re: Re: Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti lintu
Jos minun sanomisiini viittaan niin en ainakaan ole mitään vääristellyt. Kirjoitin aiemmin: "Jokinen sanoi että odottelee HIFK:lta soittoa tänään."
Uugen haastattelussa Snickersin sivuilla: "-Panthersin lisäksi pitäs soitto tulla IFK:kin suunnalta.. "


En tarkoittanut sinun vääristelleen Jokisen tai muidenkaan sanomisia, mutta tätä ketjua lukiessani sain kuvan Jokisesta lähestulkoon valmiina ensi kauden Hifk-pelaajana. Sitähän hän ei ole. No offense, siis!

Mietippä tilannetta jossa et halua paljastaa uteliaalle toimittajalle ensi kaudesta vielä mitään. Sanot siihen ikäänkuin silmänlumeeksi, että "parin seuran kanssa ollaan neuvoteltu ja yhden pitäisi tuossa huomenna soittaakin". Tarkoittaako se mitään? Voi olla, mutta yhtä hyvin se voi olla sitä perusjargonia jota sopimuksista puhuttaessa aina höpistään.


Niin, eipä minullakaan tähän kovin ihmeellistä sanottavaa ole. Eiköhän Ollinkin pelipaikka selkene meille kaikille viikon-parin sisään.


Edit: ypot
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: No voi vittu

Viestin lähetti JHag
Heti kun tänne tulee elämää, tullaan sanomaan, että lopettakaa jo. Miksi keskustelupalstoilla ei saisi väitellä? Parempi kohtuullinen väittely kuin yksipuolinen omaan pesään kuseminen. Kuten mixu totesikin, asiat ainakin linjalla JHag/mixu ovat riidoissa, eivät miehet. Tämä selvisi viime talven aikana. Sen sijaan tämä teiniviiksivaahto ck, joka yksipuolisesti sanoi juuri "olkoon tämä tässä" ei voine tehdä tällaistäkään päätöstä puolestani. Miten niin olkoon tämä tässä. En ole ehtinyt vastata viimeisiin kimityksiisi esimerkiksi oman reaalikiekkotietämykseni tasosta.

Edelleenkään sinulta ei näköjään irtoa mitään järkevää vaan kirjoituksesi pysyy sillä taatulla valitulla jaarittelulinjalla. Ymmärrän kyllä sen, että kun huomaa olevansa väärässä jossain asiassa, niin se pistää kiehumaan, mutta en olisi odottanut ikäisesi ihmisen suoltavan moista tuubaa. Hienosti kuitenkin yrität noilla sinun vitsin väännöilläsi, kirjoitusten vääristelyilläsi ja asiattomilla kirjoituksilla saada käännettyä ihmisiä puolellesi. Onneksi tiedän, että tällä palstalla on myöskin paljon fiksuja ihmisiä jotka näkevät noiden teineihin vetoavien höpinöidesi lävitse. Ymmärrän jos nämä sinun kirjoituksesi on hauskoja jonkun 15 vuotiaan mielestä, mutta yhtään asiaahan sinulta ei tähän keskusteluun ole irronnut. Tuollaista tekstiä ei kuule edes pissis jengiltä kun semmoisen ohi sattuu kävelemään, mutta sinulta se näyttää luonnistuvan. Kiinnostaisi vielä tietää, että miten tämä aihe teiniviiksivaahdosta liittyy jääkiekkoon.

No, oli miten oli, niin minä tietääkseni kerroin vetäytyväni tästä keskustelusta jollei joku vielä kommentoi sanomisiani. Minä en missään vaiheessa ole sanonut, ettet sinä saisi kommentoida ja jotain tämmöistä tuubaa odottelinkin joka ei edes aiheeseen liity.

Minun osaltani tämä keskustelu voi edelleen olla käytynä, mutta jos haluat vielä jostain asiasta kirjoittaa, niin jätän itselleni oikeuden arvioida kirjoitanko vastineen. Myöskin minun puoleltani tämä on ollut koko ajan asioiden riitelemistä, ei niinkään miesten, mutta tämäkin vain minun mielipiteeni.

Viestin lähetti JHag
Olen nimittäin tehnyt koko päivän töitä, enkä ole ehtinyt tänne. Työssäni tapaan mm. niitä kiekkoihmisiä. Ja on umpikäsittämätöntä todeta, että "kuulin eräältä liigapelaajalta" on verrannollinen siihen, että keskustelin ei-toimittajan ominaisuudessa Aravirran kanssa. Muutenkin oletan, että useat minut livenä tuntevat henkilöt tietävät, etten harrasta namedroppingia, vaan ihan aikuisten oikeesti olen tekemisissä tiettyjen kiekkoon liittyvien tahojen kanssa. Joukkueeseen katsomatta.

Hienoa, siispä ihmettelen kovasti, että miten et siis pysty ymmärtämään esim. sitä asiaa, että HIFK:ssä maksetaan järkyttäviä palkkoja vieläpä monesti pelaajille joilla ei ole "mitään" näyttöjä. Onneksi nuo verotiedot on ihan julkista tietoa ja jos minulla aika riittää, niin saatan niitä ihan mielenkiinnosta kyselläkin. Tämä ei sitten kuitenkaan ole lupaus mihinkään suuntaan, koska minulla on tällä hetkellä muutakin tekemistä kuin vastailla kaikenmaailman länkytyksiin ja typeriin kysymyksiin.

Että semmoista tällä kertaa täällä HIFK Roster watch osiossa..

Ps. Mennään vielä sen verran ketjun aiheeseen, että toivon todella, että Pena saisi koottua tämän jengin kasaan ja että siihen jengiin kuuluisi oikea kakkos kenttä ja maalivahti jotka siitä mielestäni vielä puuttuvat.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kerrottakoon, ennen kuin Uuge haastattelee Snickersissä Ollia, että Olli Jokinen on tosiaan ollut LA-Areenalla harjoittelemassa - mutta ei Bluesin mukana. Joitain World Cup -joukkueen pelaajia olivat varanneet LA-Areenalta jäävuoron.

Huomenna ko. poppoo ja Blues harjoittelevat samalla vuorolla. Eli muutama Landon Wilsoniakin kovempi nimi saattaa pyörähtää Bluesin joukkueen kanssa jäällä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Tommy
Huomenna ko. poppoo ja Blues harjoittelevat samalla vuorolla. Eli muutama Landon Wilsoniakin kovempi nimi saattaa pyörähtää Bluesin joukkueen kanssa jäällä.

Meinaatko, että Nicce Hedberg on tekemässä paluuta juurilleen? Kyseisistä World Cup -treeneistä taisi muuten olla kuvaa tänään aamutv:ssäkin. Ja OJ ei ole vielä sopinut lopullisesti minkään joukkueen kanssa mahdollisesta pelaamisestaan lakon aikana.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Häirikkö linjoilla

Mä tuun vähän teidän ketjuun häiriköimään. Ck puhuu 99 % asiaa, mikä siinä on niin vaikeeta ? Mä luulisin pystyväni lueskelemaan näitä Hifk-viestsejä aika "kylmästi" ja mun mielestä nimim. Ck on asian ytimessä. Mikä on isoin asia kun mättää ?

Jos mä sanoisin Pena niin mä saisin horsen headin mukaan Pariisiin. En siis sano.

Kuollessaan ihmiset pääsevät Pariisiin.
- Mika 9 v
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Bozik; Siis onko ymmärrettävä niin, että mielestäsi Pena on jo tunaroinut viime kauden (pronssia + Harkinsin ketjun dominanssia tilastoissa) ja ensi kaudenkin jo ennakkoon nyt elokuussa? Siitähän täällä kiistellään ja moni on toista mieltä. Eli sitä, että viime kausi ei ollut paskempi ja ensi kaudeltakin uskalletaan odottaa menestystä, kun nippu on pysynyt kasassa ja tiedossa on raju uurastus kulissien takana joukkueen täydentämiseksi nimillä, jotka eivät jätä kylmäksi ja joista uskallan sanoa jonkun ainakin onnistuvan. Ei tämä sen vakavampi kiista ole. Ja kunhan kyselen ihan mielipidettäsi, mikä on tietenkin tervetullut ja vähän sama asia, kun mä tulisin sanomaan Jokerien rosterketjuun, että mun mielestä Masa on ihan jees tai Masa mättää. Ja jos Pena ryssii, niin narrihan nauraa, vai? Pistä ennustus HIFKin ja Jokerien lopullisista sijoituksista ensi keväänä. Mä sanon sen perinteisen; finaalissa ollaan ja HIFK vie. Eli 2 mitalia stadiin. Olen tosissani.

(typoja)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Tommy
Kerrottakoon, ennen kuin Uuge haastattelee Snickersissä Ollia, että Olli Jokinen on tosiaan ollut LA-Areenalla harjoittelemassa - mutta ei Bluesin mukana. Joitain World Cup -joukkueen pelaajia olivat varanneet LA-Areenalta jäävuoron.
- - -

Eli mukana olivat mm. Tuomo ja Jarkko Ruutu sekä Ilkka Pikkarainen Ollin lisäksi ja muitakin. Kuten jo todettu, IFK treenaa nyt ensi viikonlopun turnausporukalla.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti JHag
Meinaatko, että Nicce Hedberg on tekemässä paluuta juurilleen?

En Nickeä tarkoita, vaan hänen kaksoisolentoaan - Ismo Kuoppalaa. Tulee muuten olemaan Nicken tasoinen kaveri ensi kaudella.


Viestin lähetti fiftyeight
Eli mukana olivat mm. Tuomo ja Jarkko Ruutu sekä Ilkka Pikkarainen Ollin lisäksi ja muitakin. Kuten jo todettu, IFK treenaa nyt ensi viikonlopun turnausporukalla.

Hyvä että nämä asiat tulevat tänne selviksi. Tässä ketjussa jo muutamat viiltämässä ranteita auki. "Tuomo, Jarkko, Piku ja OJ treenaa Bluesin mukana. Kävin ite kattoo Areenalla. Pentti taas nukkunu diilien ohi." Ja jälleen muutamat ranteet olisivat auki.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Bozik; Siis onko ymmärrettävä niin, että mielestäsi Pena on jo tunaroinut viime kauden (pronssia + Harkinsin ketjun dominanssia tilastoissa) ja ensi kaudenkin jo ennakkoon nyt elokuussa? Siitähän täällä kiistellään ja moni on toista mieltä. Eli sitä, että viime kausi ei ollut paskempi ja ensi kaudeltakin uskalletaan odottaa menestystä, kun nippu on pysynyt kasassa ja tiedossa on raju uurastus kulissien takana joukkueen täydentämiseksi nimillä, jotka eivät jätä kylmäksi ja joista uskallan sanoa jonkun ainakin onnistuvan. Ei tämä sen vakavampi kiista ole. Ja kunhan kyselen ihan mielipidettäsi, mikä on tietenkin tervetullut ja vähän sama asia, kun mä tulisin sanomaan Jokerien rosterketjuun, että mun mielestä Masa on ihan jees tai Masa mättää. Ja jos Pena ryssii, niin narrihan nauraa, vai? Pistä ennustus HIFKin ja Jokerien lopullisista sijoituksista ensi keväänä. Mä sanon sen perinteisen; finaalissa ollaan ja HIFK vie. Eli 2 mitalia stadiin. Olen tosissani.

(typoja)
Pena ei ole tunaroinut mitään. Vaan mitä mä tähän sanoisin, tää on mun näkemys Hifk:sta nyt ja ensi kaudella. Hifk oli helvetin hyvä viime vuonna, parempi kuin Jokerit. Teillä on Ara, olen kesällä pelaannut golfia miehen kanssa (voitin), mutta Aralla on näkemys mitä Hifk on ensi vuonna. Teillä on saatanan hyvät "junnut" ja kaikki mahdollisuudet keittää nakkeja. Noilla peliukoilla Hifk pelottaa mua ja sen pitäis olla hyvä merkki teille. Eli en mä osaa vastata, mun mielestä Hifk on toiminut kadedittavan hyin. Ei meitin Masa.

Te tarvitsette yksi kappale maalivahteja ja yksi kappale senttereitä (ei välttämättömyys). Sitä mä en voi ymmärtää miksi te saatte aina ison apatian päälle, kun Hifk ei saa vahvistuksia. Éttekö te ymmärrä, että homma on Penalla hallussa.

Jatkakaahan hyvää vääntöä. Sen verran on viskiä veressä, ettei musta ole oikein antamaan kontribuutiiota. Ainoa minkä voin sanoa on, etta haluan 4-0 vuoden back.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti lintu
Zidlickyn arvioin aiemmin pelaavan HIFK:ssa 65% varmuudella sillä hänellä on ainakin itsensä mukaan sopimus HIFK:n kanssa siitä että pelaa täällä mikäli työsulku tulee.palataan."
No niin, taas tulen jurrissa teitä häiriköimään, mutta jotakin dataakin mulla olisi. Eli oikein hyvän näköinen tsekkityttö, joka on Sparta Prahan toimistosihteeri paljasti mulle, ettäi Z olisi tulossa teille eikä Tsekki-liigaan. Mulle sanottiin niin, että zeta hakee itselleen sopivaa liigaa ja ilmeisesti Hifk oli siihen hyvä. Mitään muuta en tiedä, mutta tämä toimistosihteeri on ainakin mulle vähintäänkin kiva kaveri. Mitään muita lähteitä mulla ei ole, uskokoon ken jaksaa. En tiedä onko tota, mutta ainakin suoraan Tsekeistä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti bozik
Pena ei ole tunaroinut mitään. Vaan mitä mä tähän sanoisin, tää on mun näkemys Hifk:sta nyt ja ensi kaudella. Hifk oli helvetin hyvä viime vuonna, parempi kuin Jokerit. Teillä on Ara, olen kesällä pelaannut golfia miehen kanssa (voitin), mutta Aralla on näkemys mitä Hifk on ensi vuonna. Teillä on saatanan hyvät "junnut" ja kaikki mahdollisuudet keittää nakkeja. Noilla peliukoilla Hifk pelottaa mua ja sen pitäis olla hyvä merkki teille. Eli en mä osaa vastata, mun mielestä Hifk on toiminut kadedittavan hyin. Ei meitin Masa.

Te tarvitsette yksi kappale maalivahteja ja yksi kappale senttereitä (ei välttämättömyys). Sitä mä en voi ymmärtää miksi te saatte aina ison apatian päälle, kun Hifk ei saa vahvistuksia. Éttekö te ymmärrä, että homma on Penalla hallussa.

Bozik, my man, sulla on mun sanat eli olet asian ytimessä! Isoa apatiaa en ymmärä minäkään, en lainkaan. Jos ei ensi kaudella tärppää, niin sitten ei koskaan...eli ainakaan viiteen kauteen, sellainen on nyt hytinä.

Tommy; Mä védän ranteet auki, näin Pärssisenkin ajelevan kohti Espoota. Sen jälkeen hän kävi myös Turussa. Eikö tällaiseen liikehdintään saada saatana mitään tolkkua? Me on hävitty tää peli.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Jos ei ensi kaudella tärppää, niin sitten ei koskaan...eli ainakaan viiteen kauteen, sellainen on nyt hytinä.

Tommy; Mä védän ranteet auki, näin Pärssisenkin ajelevan kohti Espoota. Sen jälkeen hän kävi myös Turussa. Eikö tällaiseen liikehdintään saada saatana mitään tolkkua? Me on hävitty tää peli.
Hei, just tän takia mä arvostan Hifk:ta satasella, ette te vittu koskaan mussuta naapureilla/Jokereilla on kaikki niin hyvin, Te vittu haukutte ensin omat ja sitten Jokerien kimppuun. Iso osa muista sm-liigasta kuuluu liigaan "joo mut ku teil on paremmat resurssit". Lisää Hifk:ta, Tepsukoita ja vielä Kärppiä, we are ready !!
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti bozik
No niin, taas tulen jurrissa teitä häiriköimään, mutta jotakin dataakin mulla olisi. Eli oikein hyvän näköinen tsekkityttö, joka on Sparta Prahan toimistosihteeri paljasti mulle, ettäi Z olisi tulossa teille eikä Tsekki-liigaan. Mulle sanottiin niin, että zeta hakee itselleen sopivaa liigaa ja ilmeisesti Hifk oli siihen hyvä. Mitään muuta en tiedä, mutta tämä toimistosihteeri on ainakin mulle vähintäänkin kiva kaveri. Mitään muita lähteitä mulla ei ole, uskokoon ken jaksaa. En tiedä onko tota, mutta ainakin suoraan Tsekeistä.

HIFK:hon on tunkua saatana.

Mutta perustelen sen 50%:
-HIFK:lla on ulkomaalaispaikat täynnä (BTW, sehän on herrasmiessääntö. Mun HIFK rikkoo niitä ja huutaa perään "Vittu, sä koulutat niitä".)
-Ennemmin Ruudut ja mahdollisesti Jokinen. Ehkä myös maalivahti.
-Tshekissä on varmasti ottajia nappikauden jälkeen. Ja myös muualla Euroopassa. Siellä voidaan mahdollisesti tarjota vielä liksaa.

Uskon että HIFK on Marekin ykkösvaihtoehto, mutta onko Marek HIFK:n?
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Hei, just tän takia mä arvostan Hifk:ta satasella, ette te vittu koskaan mussuta naapureilla/Jokereilla on kaikki niin hyvin, Te vittu haukutte ensin omat ja sitten Jokerien kimppuun.

Noi voi v..., Jokereilla on kaikki niin hyvin, niillä on bozik ja cobol ja meillä on vaan Ck. Prkl. me ollaan hävitty tää sarja....:O)

Kyllä olet arvon bozik ainakin oikeassa sen suhteen, että me osataan kyllä helvetin hyvin haukkua omiamme. Jos ei muuta niin voitetaan ainakin se sarja mennen tullen.

Nyt vaan odotetaan kiltisti jokunen viikko, ja sitten kaikki alkaa....

Jostain syystä minulla on sellainen kaksijakoinen suhtatutuminen tuohon meidän maalivahtitilanteeseen. Jos kaikki natsaa kohdalleen voi meidän Janne olla uusi Bäckström, ja Stats voi hoitaa perushommat tuuraajana runkosarjassa. Mutta jos ei mene niin, niin sitten.......:O(

Se, että Penakin joidenkin tietojen mukaan scannaa mv-markkinointa kertoo, että hänen pelkonsa ovat samansuuntaiset.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ei tähän meidän brändiin oikein istu hymistely ja jees jees-touhu. HIFK on ikuisessa kriisissä meidän kannattajien silmissä, sehän on koko homman paras puoli. Miksi meidän edes pitäisi aina ymmärtää jääkiekkoseuran pyörittämisen realiteetteja.

Kannattajien tehtävä on minusta aina vaatia liikaa. Jos Pena hommaa meille NHL-työsulun ajaksi Jokisen, Tuomo ja Jarkko Ruudun, Zidlickyn ja Pasi Nurmisen, niin mehän ihmetellään, että miksei Lydman pelaa meillä. Kolmosparissa olisi 10-12 minuuttia jääaikaa / ottelu tiedossa. Kiitosta hankinnoista on turha odottaa, tulijat halusi meille, koska niillä on HIFK:n logo tatuoituna sydänlihakseen ja vain Pena olisi voinut jättää heidät palkkaamatta.

Näin se homma aina etenee, epäilen että myös tulevaisuudessa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti RoopeS
Noi voi v..., Jokereilla on kaikki niin hyvin, niillä on bozik ja cobol ja meillä on vaan Ck. Prkl. me ollaan hävitty tää sarja....:O)


Jostain syystä minulla on sellainen kaksijakoinen suhtatutuminen tuohon meidän maalivahtitilanteeseen. Jos kaikki natsaa kohdalleen voi meidän Janne olla uusi Bäckström, ja Stats voi hoitaa perushommat tuuraajana runkosarjassa. Mutta jos ei mene niin, niin sitten.......:O(


Tuo eka satuttaa niin, että kirvelee. ;-)
Ja jostain syystä minulla on sellainen kutina, että jos kaikki natsaa kohdalleen ja IFK pelaa helvetin hyvin ilman vahvistuksia niin mestaruus voi tulla ;-)


Edit: Sainpahan aloitettua helvetin älykkäällä kirjoituksella.
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mielenkiintoista että Pelicansilla on varaa Nurmiseen.
Täällähän on moneen otteeseen kerrottu kuinka kallis yksikin Nhl mies on jopa isoille seuroille.

Seuraavaksi julkaistaan Markkasen siirto Saipaan.Meneekö Noronen sitten Tapparaan?Kipru Tepsiin.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Nurminen siis Lahteen, erittäin sääli sillä HIFK teki aika lailla hommia saadakseen miehen HIFK:n maalin suulle. Huippumaalivahti, joka pystyy yksin voittamaan pelejä. Nupe on Penan korkeassa arvostuksessa, ja TJ:mme teki siis todella töitä saadakseen Nupen meille.

Onnea Lahteen, juuri sellainen pelaaja jota te tarvitsette.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Pakkaa sekoittaakseni, voin ilmoittaa että Hannes Hyvönen etsii uutta seuraa. Nashvillen Andreas Johansson (pelasi hyvät MM-kisat) palannee Färjestadiin ja tämä tietää sitä että joukkueen on kaivettava kuvetta&peliaikaa tälle NHL-tähdelle. Tässä ei siis kyse lockoutista tai ei, vaan Johansson palannee suurella varmuudella.

HIFK ei periaatteessa tarvitse Hyvösen kaltaista pelaajaa, mutta silti erittäin mielenkiintoinen nimi..toki suurin osa muista Elitserien joukkueista ovat myös kiinnostuneita Hyvösestä.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Renegade, eiköhän tuon voisi sanoa, hankki Pelicans sitten kenet tahansa;)

Sääli, Nurminen ois ollu hyvä vahvistus, mutta toisaalta hyvä, koska nyt on vähän vähemmän epävarmuustekijöitä maalivahtitilanteen suhteen. En tarkoita pelillisiä, vaan kaukalon ulkopuolisia juttuja.

Niin ja vielä tähän yleiseen keskusteluun, mitäpä olisi kausi ilman paria mehevää IFK-kriisiä?! Ja 99% niistä on fanien alkuunpanemia, täysin mitättömiä huolenaiheita. Perinteisesti ainakin seuraavista jutuista tulee kriisi:

1. Pentin hankintapolitiikka
2. Maalivahti
3. Pieni tappioputki
4. Henkilökemiat

Valitettavasti Ara on niin pätevä koutsi, että kohtaa 4 ei enää pääse tapahtumaan. Tämän kauden osalta kohta 1 on jo toteutunut ja kohta 2 orastaa jo lupaavasti. Ja eletään elokuuta. Loistavaa!
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Viestin lähetti Renegade
Pakkaa sekoittaakseni, voin ilmoittaa että Hannes Hyvönen etsii uutta seuraa. Nashvillen Andreas Johansson (pelasi hyvät MM-kisat) palannee Färjestadiin ja tämä tietää sitä että joukkueen on kaivettava kuvetta&peliaikaa tälle NHL-tähdelle. Tässä ei siis kyse lockoutista tai ei, vaan Johansson palannee suurella varmuudella.

HIFK ei periaatteessa tarvitse Hyvösen kaltaista pelaajaa, mutta silti erittäin mielenkiintoinen nimi..toki suurin osa muista Elitserien joukkueista ovat myös kiinnostuneita Hyvösestä.


Kyllä olis Hannekselle käyttöä ainakin minun rosterissa. Äijä olisi erinomainen laituri. Herrahan olis taivaanlahja meille. Ai, jai niitä Hanneksen pommeja kaipaa vieläkin. Sentterihän se tärkein palanen kuitenkin on ja sen tiedämme kaikki. Jotenkin en vaan jaksa uskoa herran pelaamiseen meidän paidassa tällä kaudella.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Viestin lähetti Renegade

HIFK ei periaatteessa tarvitse Hyvösen kaltaista pelaajaa, mutta silti erittäin mielenkiintoinen nimi..toki suurin osa muista Elitserien joukkueista ovat myös kiinnostuneita Hyvösestä.

Kyllähän "kakkonen" huutaa laitahyökkääjää melkein yhtä paljon kuin sentteriä. Hyvönen olisi melkein täydellinen ratkaisu Laineen paikalle. Jos ei muuta, niin olis suhteellisen miehekäs kakkosketju;
Vopat-Häppölä-Hyvönen. Kelpais mulle, vaikka sitten jätettäisiin se sentterin hankinta tammikuulle/ kokonaan. Joten pena hereillä nyt!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös