Knight Hawk
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Oli kuka oli, joka on kerhoon tulossa, mutta olen edelleen sitä mieltä, että jääkiekossa on paras puolustus aivan helvetin hyvä hyökkäys, joka pystyy dominoimaan peliä vähintään komella kentällä ja määräämään kenttätapahtumia. Ne muutamat tilanteet, jotka syntyvät puolustuksen näennäisen heikkouden kautta, hoitaa vähintään 91% varmuudella eräs "junnumolari" Tallas.
Tietenkin on makuasia millaista peliä tykkää katsella mutta henkilökohtaisesti alan rasvata välittömästi köyttä, jos kerho alkaa näyttämään parin viime kauden jokereilta. Kuten monet ovat todenneet - kerho pelaa liigan näyttävintä kiekkoa. Onko sillä mitään väliä, jos oma pää soi muutamia kertoja ottelun aikana, jos hyökkäyskalusto pystyisi miltei joka kerta latomaan vähintään tuplamäärän maaleja vastapuolen verkkoon.
j.k. ... niin joo - miltei jo unohtui - Dahlmania minä tarkoitin...
Tietenkin on makuasia millaista peliä tykkää katsella mutta henkilökohtaisesti alan rasvata välittömästi köyttä, jos kerho alkaa näyttämään parin viime kauden jokereilta. Kuten monet ovat todenneet - kerho pelaa liigan näyttävintä kiekkoa. Onko sillä mitään väliä, jos oma pää soi muutamia kertoja ottelun aikana, jos hyökkäyskalusto pystyisi miltei joka kerta latomaan vähintään tuplamäärän maaleja vastapuolen verkkoon.
j.k. ... niin joo - miltei jo unohtui - Dahlmania minä tarkoitin...