Mä en ymmärrä taas yhtään palstaveli
@Marleau :n ajatusmaailmaa...
Haluaisi pitää väkisin Taposen ja nyt jo kaupittelee TPS osiossa Vinniä sinne maalille? Ei jumalauta nyt oikeesti, jos et ole mikään trolli niin pysähdy hetkeksi miettimään ennen kuin menet muiden hiekkalaatikolle sekoilemaan enempää.
Taponen on saanut enemmän mahdollisuuksia varmaan kuin kukaan muu maalivahti vuosiin tässä seurassa. Jos hänen sopimuksesta ei pääse eroon, tulisi hän olla ensisijaisesti se jota kaupitellaan muualle vuokralle. Vinni on lupaavin veskari hetkeen meillä eikä ole saanut vielä rehellistä mahdollisuutta edareissa. Jos hänen tilaisuutta pitää odottaa "vuosia" kuten itse sanoit, Vinni on idiootti jos jää jonnekin Mestikseen sitä odottelemaan.
Ensinnäkin se pelaajan vuokraaminen on aivan eri asia, kun hänen poismyyntinsä. Toiseksi syy minkä vuoksi vuokraisi Vinnin pois ja juurikin Teoksiin on se, että meillä Vinni ei pääse täällä pelaamaan ja Tepsissä taas on havaittu niitä maalivahtiongelmia, joten näin ollen siellä hän voisi hyvinkin todennäköisesti päästä pelaamaan jopa suhteellisen paljon ja sehän just olisi hyvä asia nuoren maalivahdin kannalta, että peliaikaa tulisi.
On toki Vinni lupaava nuori veskari, mutta kun valitettavasti se kolmos- ja nelosveskarina oleminen täällä tai missään muuallakaan ei kenenkään uraa mihinkään kehitä, ei vaikka kyseessä olisi NHL:n ykkösvaraus, jos sitä peliaikaa ei meillä tule.
Nyt kun meillä on tällä kaudella täällä jo Hovinen, Taponen ja myös Elias on nostanut osakkeitaan viimeisimmän Kärppä-voiton myötä, niin näin ollen Vinni ei varmasti ole meillä se ensisijainen valinta sinne tolppien väliin valmennusjohdon papereissa, niin tämän varmaan säkin ymmärrät.
Kuten olen monta kertaa ennenkin sanonut täällä sitä, että se pelaajan, eli tässä tapauksessa Vinnin vuokraaminen toiseen liigaseuraan olisi hyvä juttu jokaisen osapuolen kannalta. Eli siinä Vinni saisi peliaikaa muualla, meidän seura rahaa vuokrasopimuksesta ja Vinnin uusi seura saisi veskarin riveihinsä. Tässä vuokrasopimuksessa Vinniä ei myöskään menettäisi muualle, kun hän olisi uudessa seurassaan vain vuokralla.