Jossa "et toki epäile DNA-testin tuloksia" mutta muistelet yläasteen biologian tunteja ja pidät mielenkiintoisena kuinka tummat saavat vaaleita blondi- tai punatukkaisia lapsia.
Huhhuh. Minä sanoin heti alussa että en epäile DNA-testin tuloksia, kuinka vaikeaa tämä on oikeasti ymmärtää?
Minusta on oikeasti mielenkiintoista miten lasten perimä ulkonäkö on niin erilainen kuin a) vanhempien ja b) sisarusten.
Lue tämä nyt hitaasti useamman kerran niin ehkä tajuat.
Eli toki parhaaseen hompanssi-tyyliin et suoraan epäile että testit ovat tekaistuja, mutta tulokset ovat mielenkiintoisia ja yläasteen biologian tuntien perusteella ilmeisesti virheellisiä.
Juuri näin! En suoraan epäile koska en oikeasti epäile ollenkaan, minusta viranomaisilla on tässä niin suuri spotti päällä että ryssiminen/harhautus testissä johtaisi aika moiseen rumbaan jota testin tekijät & teettäjät tuskin haluavat. Ja epäilenpä että jos testin tulosta olisi peukaloitu niin se oltaisiin julkisuudessa huomattu nopeasti, esim. geeniperimä-asiantuntijoita haastatellen.
Eli suksippa suolle noiden naurettavien syytöstesi kanssa. Taidat nähdä mörköjä joka puolella, ehkä kannattaisi käydä juttelemassa jonkun kanssa asiasta, voisi vähän helpottaa.
Ja toki jos ja kun luetunymmärtäminen on noin heikolla tasolla (heikommasta geenipoolista ammennettua ainesta?), niin todettakoon vielä että otin ja olen ottanut kantaa ainoastaan porukan kommentointiin liittyen.
Kyllä, olet ainoastaan lällätellyt kuviteellisille "vihollisille" etkä ole kommentoinut itse sitä itse ongelmaa eli lapsikauppaa. Tämä kertoo sinusta paljon.