Tämäkin ot, olkoon eräänlainen jatko aikaisemmalle kirjoitukselleni.
Pidin Suomessa yht. 10 vuoden ajan veikkuskioskia ja ko. ajalta varkaat ja häiriköt voidaan karkeasti jakaa seuraavasti
a) 85 % narkkeja
b) 10 % spugeja
c) 5 % mannet ja ulkomaalaiset (niputin tähän viimeiseen)
laredo kirjoitti:
Narkit yrittää aina pölliä jotain. Joka käyntikerrallaan. Jos ei muuta niin tikkarin tms. kunhan jotain saa pöllittyä. Se on narkin elämäntapa. Ai että sitä oppi vihaamaan noita kalpeita kuivaihoisia kasvoja, harottavia kuivia likaisia hiuksia, likaisia "urheilullisia" vaatteita, "rockelämäntapaa" jne. jne.
Ihmisarvon menettää samalla hetkellä kun ensimmäisen kerran kokeilee kovia huumeita.
Hah, tukehtuisin kaurapuuroon jos sitä tällä hetkellä söisin. En tiedä onko sinulla pentuja, mutta voisin sanoa aika suurella todennäköisyydellä, että pohdintaa tuosta ihmisarvosta ja sen menettämisestä voidaan hyvin käydä teidänkin perheessä vielä joku kerta. Niputatko sinä nyt tässä kaikki huumeidenkäyttäjät samaan nippuun? Entäs onko konjakkilasin nauttiva herrasmies myös sinun arvoasteikollasi sama kuin sillan alla örisevä Reiska?
laredo kirjoitti:
Kannatan kuolemantuomiota kovien huumeiden käyttäjille. Jos teloittajista olisi pulaa, ilmoittaudun työnhakijaksi takaisin rakkaaseen kotimaahani. Mikään ei voisi olla minulle mieluisampi ammatti kuin narkkien teloittajana oleminen!
Jotenkin mä en ole yllättynyt ollenkaan, että vaihteeksi saa lukea jatkoaika.com:ista tällaista. Edelleenkin viittaan tuohon aikaisempaan, että mitä jos tämä kyseinen narkki olisi oma perheenjäsenesi tai muuten vain läheinen ja rakas henkiö, jolla on alkanut elämä lipsua raiteiltaan? Painaisitko silloinkin liipaisinta hymyillen, jos tähtäimessä olisi ihminen, jota olet pitänyt käsissäsi hänen syntymänsä hetkellä? Luuletko, että kun otat noin jyrkän kannan heihin, se jotenkin suojelisi sinua siltä, ettei tämä ongelma joskus koskettaisi sinua muutenkin kuin materian tasolla?
laredo kirjoitti:
Sörnaisiin voisi puolestani pudottaa pienehkön neutronipommin joka tappaisi narkit ja nuoret joutilaisuuskomitean jäsenet kertaheitolla mutta jättäisi säteilyvaaran jälkeen työtä tekeville asunnot ehjiksi ja osiltaan auttaisi työttömyys- ja asunto-ongelman selvittämisessä.
Ja lisää aivotuhnuja ulostautuu näppikseltäsi. Taidat olla oikein ajattelija. Joukkomurhat ja massatuhohan se onkin ratkaisu kaikkeen. Mitäs tuon jälkeen? Homot, vammaiset yms. riviin ja ojan reunalle?
disclaimer:
Tämä ei siis ollut mikään puolustuspuhe sen puolesta, että olisi jotenkin hyväksyttävää, että toisen omaisuuteen kosketaan luvatta ja sitä anastetaan. Ei se todellakaan sitä ole. Itse en ole sitä koskaan hyväksynyt, enkä koskaan ole itse mitään napsinut luvatta. Mutta silloin kun aletaan viljelemään noinkin äärimäistä retoriikkaa, niin kannattaisi pysähtyä pohtimaan, entä jos...Entä jos se sattuisi omalle kohdalle.