Oletko aivan satavarma etteivät olleet työsiirtolahommissa suorittamassa vankeusrangaistustaan?avatar kirjoitti:ps. Olen tavannut kaksi mannea elämäni aikana tekemästä ihan oikeita töitä.
Oletko aivan satavarma etteivät olleet työsiirtolahommissa suorittamassa vankeusrangaistustaan?avatar kirjoitti:ps. Olen tavannut kaksi mannea elämäni aikana tekemästä ihan oikeita töitä.
Gags kirjoitti:Oletko aivan satavarma etteivät olleet työsiirtolahommissa suorittamassa vankeusrangaistustaan?
laredo kirjoitti:Lisäksi suosittelen sinulle tutustumista "Humen giljotiiniin". Jatketaan vaikka sitten kun olet sen lukenut jookos. Ennen sitä mua ei kiinnosta alkaa väitellä "humanistiruotsalaissosdemkansakouluopen" kanssa. Polttele sää vaan kynttilöitäs rauhassa ja mee marseilles.
ps. Olen tavannut kaksi mannea elämäni aikana tekemästä ihan oikeita töitä.
Siniviiva kirjoitti:Kertovat ihan totena seuraavaa tarinaa:
- - -
Speedye kirjoitti:Ja sitten tuli vielä kilpailtua mannen corollan kanssa moottoritiellä.
Onpa voinut sinnekin joku postata, tunnen kyllä tuossa toiminutta henkilöstöä siinä määrin, etten juttua epäile.fiftyeight kirjoitti:Ei edes urbaanilegenda, vaan Seiskan vitsisivuilta poimittu.
Suomi-Salama kirjoitti:Sinä kilpailit? Onko se sitten jotenkin hyväksyttävämpää, että valkolaistorspo leikkii liikenteessä kuin että romani niin tekee?
Speedye kirjoitti:Sanoinko niin?
Vakio kirjoitti:Sanoit. Muutenkaan en tuosta jutustasi ymmärtänyt, mihin paheksuttavaan ne mannet syyllistyivät. Itsekin tavan takaa selaan lehtiä ostamatta niitä.
Speedye kirjoitti:Ohhoh.. Sanoit juuri että tämän ketjun tarkoituksena on paheksua manneja? Miksi niin.. Eikö riitä että kertoo omia kokemuksiaan romaneista vaan pitää vain ja ainoastaan paheksua? Kerroin vaan, että näin isänmaan toivoja muutaman kappaleen huoltoasemalla. Jos tämä on paheksumisketju niin kannattaisi ehkä vaihtaa otsikkoa.
Prt Sc kirjoitti:Romaanit ovat varsin kunnollista väestöä, what so ever. On vaat todella harmillista, että 99,7% prosenttia heistä pilaa muiden kunnollisten romaanien maineen.
Tämä on mielestäsi siis joku romanienbongailuketju?Speedye kirjoitti:Ohhoh.. Sanoit juuri että tämän ketjun tarkoituksena on paheksua manneja? Miksi niin.. Eikö riitä että kertoo omia kokemuksiaan romaneista vaan pitää vain ja ainoastaan paheksua? Kerroin vaan, että näin isänmaan toivoja muutaman kappaleen huoltoasemalla. Jos tämä on paheksumisketju niin kannattaisi ehkä vaihtaa otsikkoa.
Samaa mieltä. Saati sitten että tuo prtscttaijoku:n "vitsihän" oli niin vitun hyvä ja ennenkaikkea uusi, että tukehdun kohta vermooni.vlad kirjoitti:Harvoinpa kirjoja tavataan kutsua "väestöksi", ts. romaani = kirja kun taasen romani = vähemmistökansallisuuteen kuuluva henkilö.
Jos tarkoituksenanne on arvostella romaneja niin opetelkaa nyt edes kirjoittamaan vähemmistöryhmän nimi oikein.
vlad.