Rippituoli: tänne tilitykset juuri tapahtuneista synneistä

  • 27 562
  • 184

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tänään tulee perseiltyä kuten myös huomennakin. Pinnasin tänään tunneilta siten, että en ollut kuin yhden tunnin koulussa läsnä. Nytkin kirjoitan koulun cad-luokasta tätä viestiä, enkä ole tunnilla.

Syy miksi, en ole tunnilla on se, että menen hakemaan alkoholia huomista Nykäskylän reissua varten.

Josta päästään kolmanteen rikkomukseen, eli huomenna olen humalassa.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Täs ois vähän listaa...

Kaikki lähti liikkeelle ennen eilistä Kärpät-TPS peliä. Olin hieman ajatellut maistella olutta oman joukkueeni pelin jälkeen, joka oli heti Kärppä-pelin päätyttyä. Ostin jääkaappiin sixarin ja pari puolenlitran Sandelsia.

Pelissä oli pari aika naurettavan näköistä heppua. Naureskelin heille kaverini kanssa (Synti 1). Kärpät hävisi... Iski lievähkö kypsytys pelistä pois kävellessä. Sadattelin Kärppien huonoa peliä lukuisin kirosanoin omassa mielessäni (Synti 2).

Oma peli ei oikein kulkenut. Kiroilin ääneen (Synti 3), kampitin vastapelurin aloituksessa, annoin keppiä ja haukuin paria joukkuekaveria (Synti 4).

Muutamien pelikavereiden kanssa päätettiin mennä saunomaan meille. Otin runsaasti olutta ja kavereiden tarjoamia viinoja sekä korkkasin kaapista Jalmarin (Synti 5). Mentiin kaupunkiin ja tein lukuisia syntejä, I'm so hopeless, my Loord (Synti 6)! Pääsin nukkumaan vasta puoli kuudelta.

Tulin töihin vasta 11:ksi ja taidan lähteä jo kotiin (Synti 7).
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Johto
tämä on kyllä synti mitä ei varmasti mitenkään voi saada anteeksi.

Katsomiesen olisi vielä saanut anteeksi, mutta lipun ostoa ja sen heiluttelua ei kyllä saa :)).
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: Männä vuoden synnit julki!

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, koska vuosi vaihtui, olen näin ollen pakoitettu tunnustamaan kaikki juuri nyt muistamani rötöstelyt ja muutkin töllöntyöt.

Olen ensinnäkin varastanut töistä:

2 putkiloa Sikaflexia
3 Putkiloa akryylimassaa
1 Silikoniputkilo
Pitkän vatupassin.
Paskapaperia.
Käsipyyhkeitä.
2 Ilmastointiteippirullaa (parempaa laatua)
Maalia
Jätesäkkejä
Iso ruuvimeisseli
Vasara
Pistosahan teriä.
Armaflexiä (makuualusta)
Maalitela
Maalitelan kaukalo
CD-levyjä
Kyniä, kumeja ja pari viivotinta
Sadeasu
Levytilaa työkoneelta


Meinasit sitten perustaa rautakaupan :)
 

Anton

Jäsen
Suo anteeksi rippituoli, mantra jäi kesken:

En ollut ihan varma mihin ketjuun sijoittaisin mielipiteeni.
Mahdollisia ketjuja on useampia, mutta päädyin tähän.

Itse erosin kirkosta joskus kauan, kauan sitten joskus jo
teini-ikäisenä. En kuulu mihinkään kirkkoon, enkä tunnusta yhtään
mitään lahkoa, koska ei yksinkertaisesti ole olemassa mitään
korkeampaa, ylempää, pyhempää, parempaa... ei vain ole
yksinkertaisesti mitään. Me olemme yksin täällä.

Se, joku joka uskoo johonkin, niin mikä jumala tai symbolinen
jumalhahmo sallii "omille pienimmilleensä" tallaisen kohtalon?
Jos teillä on vielä olemassaan jokin "ukko-ylivarta" uskonnossa
tai toisessa, niin miksi teidän jumalat sallivat tapahtuneen
omilleen? Kuka tai mikä jumala sallii turhan kuoleman?

Miksi se "Jumala" katsoi tärkeäksi tehtäväksekseen tuhota,
tappaa, liiskata, poistaa häneen uskovat ihmiset jo nuorena...
Teidän jumala salli 24 nuoren ihmisen kuolla pois.

Ja vastaan eri osion galluppiin - kyllä, olen Jatkoajassa joskus humalassa.

Suomalaisten kristillinen fatalismi on...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Olen serkun luona lapsenvahtina. Toinen lapsista on kummipoikani.
Pojat nukkumassa, räplään konetta ja tyhjentelen serkun baarikaappia.
Alkuviikosta taidan soitella yhden tutun tytön kyläilemään luokseni, tai vaikka pyytää jäämään yöksi.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin äsken gay-baarissa. Synti on siinä, että istuin siellä tytön vieressä. Ja olen siis mies, hetero.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Erehdyin osoittelemaan keskisormea ja huutelemaan ruokottomuuksia eilen Lukon pelin jälkeen parkkipaikalla HPK-kannattajalle, joka auton ikkunasta kuittalili jostain kesälomasta. Voi minua syntistä piruparkaa..
 
Viimeksi muokattu:
Kerran olin kovassa humalassa eräässä pizzeriassa tilaamassa ruokaa. Ravintolan palvelu oli ala-arvoista, ruokaa ei kuulunut lähes tunnin odottelunkaan jälkeen, vaikka ruuhkaa ei ollut nimeksikään.

Kävin sitten vitutuksissani kusemassa ravintolan miestenvessan saippuapurkkiin. Mahtoi seuraavalla saippuan tarpeessa olleella miesasiakkaalla olla ihmettelemistä.

Näin ei saisi toimia, anteeksi.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ollut useampaan otteeseen alaikäisenä baareissa isosiskoni papereilla tai jonkun muun itseäni vanhemman papereilla. Olen harrastanut tätä 15-vuotiaasta lähtien, lupaan lopettaa vuoden päästä kun täytän 18.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näytin töissä asiakkaille kieltä ja muutenkin tein kaikkea jäynää. Haukuin myös exää saamattomaksi tuhkamunaksi ja luuseriksi. Hyi minä.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Pokasin kerran baarista naikkosen joka sanaakaan sanomatta tunkesi samaan taksiin kotiinlähdön aikana. Siinä kun portaita kapusin ja ovea availin, oli tuo gimmelin suskin näköinen tytteli vieläkin siinä kantapäillä sipsutteli. Sisään päästyäni sammuin samatien sängylle. Aamulla ei tytteliä näkynyt. Teinkö siis syntiä jos en kiimaista auttanut? Nimin epätietoinen...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Sumu
Pokasin kerran baarista naikkosen joka sanaakaan sanomatta tunkesi samaan taksiin kotiinlähdön aikana. Siinä kun portaita kapusin ja ovea availin, oli tuo gimmelin suskin näköinen tytteli vieläkin siinä kantapäillä sipsutteli. Sisään päästyäni sammuin samatien sängylle. Aamulla ei tytteliä näkynyt. Teinkö siis syntiä jos en kiimaista auttanut? Nimin epätietoinen...

Teit! Aina pitää ottaa, jos saa! Nyt heti kymmenen Ave Mariaa polvillaan perse kohti ilmalaa. Sen jälkeen juokset maratonin. Eiköhän se sitten siitä...

Minä en tee koskaan syntiä...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Tapasin viikonloppuna yhden tytön joka on varattu ja olen himoinnut/halunt häntä siitä lähtien. Taitaa olla vielä mua paljon nuorempikin (siis ainakin 7-8 vuotta).
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Puolustin Montreal Canadiensin kapteenia Jatkoajassa.
 

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
loistavaa - mahtavaa !

Viestin lähetti Johto
Tämä synti on tapahtunut jo n.15 vuotta sitten, mutta pakko se on tunnustaa...olen joskus pienenä poikana käynyt katsomassa Ässien pelin Porissa(olisikohan ollut liigakarsintapeli kaudella 89-90) ja ostanut samalla reissulla pienen Ässien lipun, jota sitten pelissä heiluttelin.

Huhhuh, tulipas tunnustettua...tämä on kyllä synti mitä ei varmasti mitenkään voi saada anteeksi. Täytyy vaan kysyä että mikä on ajanut pienen pojan tällaiseen tekoon. Onhan sitä kaikenmaailman murhaajia ym. mutta että tällaista...


Hienoa kuulla että päällisinpuolin niin sinikeltainen Johto on sisimmässään Ässien miehiä. Jotenkin olen sen ollut vaistoavinani jo ennenkin mutta nyt tuli julkinen tunnustus. Hyvä Johto, jatka samaan malliin.

Itse taas en ole milloinkaan edes koskenut Lukon lippuun - enkä koske.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen rehvannut taas varattua unkarilaista naista pari kertaa. Ei ole kuin pari vuotta nuorempi kyllä. Ja vastaukseksi kysymykseen jo etukäteen: En vielä.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kävin juuri hieronnassa. Koska kyseessä on ns. koulutuslaitos, hieronnan suoritti nuori, muodollisesti pätevä opiskelijaneitokainen. Syntisiä ajatuksia taisi tulla useamman vuoden varastoon.

v. 1994 seurasin Italian jääkiekon MM-kisojen loppuottelua paikallisessa ravintolassa. Ikää oli tuolloin 16 ja kaljaa kului. Lisäksi tunnustan kiroilleeni tuolloin julkisesti "Veikko" Niemisen rankkarin jälkeen.
 

timosusi

Jäsen
Menin äsken toivomaan Jokerien voittavan kiekko-ottelun. Toivottavasti toiseksi viimeistä kertaa elämässäni.

Ajattelin myös äsken himokkaita ajatuksia tuttavani naisesta.


Sori.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä retku, pistin juuri äskettäin pyykkikoneen päälle, vaikka hiljaisuus oli juuri tullut. Puolustukseksi sanon, ettei opiskelija-asuntolassa kukaan noudata hiljaisuutta.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti timosusi
Menin äsken toivomaan Jokerien voittavan kiekko-ottelun. Toivottavasti toiseksi viimeistä kertaa elämässäni.

Ajattelin myös äsken himokkaita ajatuksia tuttavani naisesta.


Sori.
Voi meitä syntisiä Tapparalaisia. Henkeäni pidätellen toivoin, että Ifk voittaisi, vaikka olin melkein "kaikkien" antanut ymmärtää, että...
Onneksi sentään en ajattele tuttavani naisesta himokkaita ajatuksia.

Terveisn koo
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Laitoin Pissis-ketjuun linkin, joka vie saitille jossa on nuoria "neitokaisia".
Kuvien joukossa on yksi kpl "neitejä", jolla roikkuu haaarojensa välissä joku muu, kuin tampaxin naru. Mutta kuka, sitä en kerro.

Hih, siinähän kuolaatte.

Nim: Myös miinaan ajanut..

K
 

twenty

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk
syntinen minä.

Pitänee ilmoittautua tähän ketjuun, syntiä on siis taas tehty.

Aamu alkoi loistavasti myöhästymällä töistä n.45min, tosin kotiinlähdöstä en myöhästynyt. Tuntilistaan tietenkin merkkasin täydet kahdeksan tuntia.

Päivä jatkui loistavasti, pudottamalla työkaverini radion korkean kaapin päältä. Jäin kiinnni, ei ollut kuulemma halpa radio.

Tovi edellisestä astuin juuri lattiamiehen tasoittamalle osalle lattiaa. Toinen työkaveri sai hyvät naurut. Tämän toki tunnustin asianosaiselle minimoidakseni vahingot, kun silminnäkijöitäkin oli.

Töistä lähtiessäni kävelin suojaten yli punaisia päin lähestyvästä ratikasta huolimatta. Parin ripeän askeleen jälkeen tajusin, että valojen vaihtumista odotti pieni koulutyttö. Katsoin taakseni ja onnekseni huomasin tämän tytön olleen viisaampi kuin minä. Hän jäi kiltisti odottamaan valojen tarjoamaa omaa vuoroaan eikä lähtenyt höntyilemään perääni. Tämä oli siis suurin syntini tältä päivältä. Shame on me!


Lisättäköön vielä, niin kuin tapana on ollut, useat syntiset ajatukset läheisen kaupan kassaneidistä!
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En syöttänyt kaverille vaikka oli paremmassa paikassa kuin minä.

-nimim. Juntunen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös