Rippituoli: tänne tilitykset juuri tapahtuneista synneistä

  • 27 562
  • 184

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Näin viime yönä seksiunen eräästä suomalaisesta näyttelijättärestä, johon mulla valveilla ei ole minkäänlaista kiinnostusta.

Julmaa. Etenkin itseäni kohtaan.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Hermostuin Tunkin viesteistä ja pyysin painumaan vittuun.
Ja vielä sanoin etten koskaan Tunkkia polkaisisi.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ajattelin juuri harrastavani haureutta erään nettituttavani kanssa.
Toivottavasti tämä asia tapahtuu.
Nim. hieman alkoholia nauttinut.

(tarkennuksena sanotaan, että kyseessä ei ole kukaan #jatkoajan väestä)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ajattelin iltapäivällä, että Suomi vie Norosen torjuntojen avustuksella voiton Kanadasta.
 

Silverspur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lähden häpeilemättä tänään töistä viiden tunnin työrupeaman jälkeen. Syy: Tulevan illan alkoholinkäyttö alkaen klo 16 ja siihen valmistautuminen.
 

Carlos

Jäsen
Näin unessa viime yönä itseni harrastamassa haureutta erään ystäväni naisen kanssa. Perkele että oli muuten kivaa, vieläkin naurattaa. Täytyypä pistää korvan taakse, jos joskus kokeilisi livenä. Eli uneni siis johti epäpuhtaisiin ajatuksiin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauroin 'iloisen vapautuneesti' keskustellessani eksäni kanssa eilen vaikka tosiasiassa toivoin taivaalta satavan puukkoja hänen päälleen. Taino, voiveitsiä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tant gredulin
Nauroin 'iloisen vapautuneesti' keskustellessani eksäni kanssa eilen vaikka tosiasiassa toivoin taivaalta satavan puukkoja hänen päälleen. Taino, voiveitsiä.
Eksä oli yötä ja oli vielä kaiken lisäksi kivaa. Söin kans ekan grillimakkaran kuuteen vuoteen. Pitäisi kait käydä lääkärissä, kun kaikkea tälläista huolestuttavaa on päässyt käymään.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Mieleeni pyrki tänään useaan otteeseen lihallisia ajatuksia eräästä työkaveristani. Mainittakoon vielä, että samat ajatukset ovat esiintyneet päässäni aiemminkin.
 

Silverspur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lähden häpeilemättä tänään töistä neljän tunnin työrupeaman jälkeen. Syy: Juhannuksen viettoon matkustaminen alkaen klo 14 (eli alkoholinkäyttö ja siihen valmistautuminen).
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen viikonlopun jälkeen väsyneempi kuin loppuviikosta. Onneksi on taas viikko aikaa palautua..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Join "vähän" liikaa lauantaina. Anteeksi siitä.
 

Orsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, RoPS, Maajoukkue, Hollanti, Gun`n`Roses
Himoitsin väärää naista,TAAS. Anteeksi kaikki jota asia koskee.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Maanantaipäivän innovaatio ei jaksanut pitää minua töideni ääressä ihan kokopäivää, niinpä kaikkosin jo pariatuntia aikaisemmin kotiin.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viimeksi kuluneen 48 tunnin lista:
-löin kaveria nyrkillä
-käytin rahaa uhkapeleihin humalaan ja turhuuksiin n. 1/2 kuukauden nettopalkasta
-valehtelin
-vittuilin portsarille jossain päin tamperetta
-söin mustaamakkaraa
-join krapulakaljaa
-ajattelin himokkaita ajatuksia
-tein himokkaita tekoja au-suhteessa
-nukuin pommiin ja jätin minulle kuuluvia töitä muiden tehtäväksi

Aikalailla normi viikonloppu siis.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Forwardoin epähuomiossa asiakkaallemme häntä lievästi kritisoivan sähköpostin. Mutta voihan olla että se ei huomaa lukea postin "häntää" jossa ko. kritiikki annetaan....eihän.

No joo, tänään alkoi talviloma ja mahdollista palautetta murehditaan sitten viikon kuluttua. Hiukan vain hirvittää kun koko homma näyttää kusevan tavalla tai toisella kuitenkin ja tämäkin vielä. Toisaalta, saavatpahan kuulla kunniansa....
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kusetin katsastusmiestä. Omatunto soimaa, vaikka uusintakatsastusta vaatinut vika korjataan kuluvalla viikolla. Meinasi vaan ajoaika loppua, joten piti heittäytyä ketkuksi. Tosin vika on niin mitätön etten aiheuta muille sen enmpää vaaraa kuin normaalistikaan.

Mutta silti.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti Twite
Varasin ulkomaanmatkan SM-liigan finaalien ajalle (4. ja 5. peli).

Jos tuo on tosi olet todella tyhmä..Tai sitten vain hitusen omalaatuinen :)
 

krobbe

Jäsen
Olen sortunut tyhmyyden syntiin, ja vielä kahdesti.

Ostin SM-liiga Hockey Night+ play off –paketin, hinta 49 €.

Ja tästä en saanut tarpeeksi hävettävää, joten menin paukapää vielä ostamaan SM-liiga Hockey Night + runkosarjan loppukausi 28.12.-9.3. paketin hintaan 39 €! Sehän on vielä voimassa peräti yhden viikon. Ainoa motiivi tähän suurempaan syntiin oli huominen ottelu Hifk-Tappara, perrrrrrrrr...
 

redpecka

Jäsen
Tunnustuksia. (Vaikka eivät ole mitään tuohon krobbeen verrattuna.)

Arvostelin muutamia päiviä sitten Anua mtv+3hokinaitextrasaariois-ketjussa. Muuta en synniksi tunnusta enkä anteeksi pyydä, mutta tässä ei-julkisesti uskallan sanoa sanoneeni yhden epätosilauseen. Sanoin että Anu ja Juti puhuisivat paskaa eikä selostaisi peliä. Anuhan nimenomaan selostaa sitä peliä hurjalla tunteella Puten heitellessä sloganeitaan väliin. Joku sanoi että peliä ei tarvitsisi selostaa kuin radiolähetystä. Olen eri mieltä, kun on vielä muistissa Linkun ajat. Mutta syy miksi puhuin epätoseja, on että en halunnut antaa kyseisessä saariois-ketjussa mitään "hyvää" palautetta, koska muuten ikinä mikään ei muuttuisi. En usko että almamedia lukee kumminkaan tätä ripariketjua, joten uskallan avautua. En kyllä kuulu kirkkoihin, mutta jos anteeksi saan ja synnit puhtaaksi, lupaan harkita uudelleenliittymistä. Vai käykö minulle niinkuin Jeanne D'arcille.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti krobbe
Olen sortunut tyhmyyden syntiin, ja vielä kahdesti.

Ostin SM-liiga Hockey Night+ play off –paketin, hinta 49 €.

Tähän ei voi todeta muuta kuin, että paskan saa pyytämättäkin.

Niin, voinen tunnustaa syyllistyneeni palstalaisille vittuiluun ja lievään provosoitiin tässä viimeaikoina - tämä on syntini.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös