Rippituoli: tänne tilitykset juuri tapahtuneista synneistä

  • 27 562
  • 184

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Spencer
Tuon saat kyllä anteeksi, jos riettaat ajatuksesi tosiaan kohdistuvat ainoastaan Barry Whiteen.

Veikeäksi on sanottu, mutta kyllä ruumiit olen jättänyt toistaiseksi rauhaan. Niin että anna tulla niitä Ave Marioita tjsp. Montako pitää sanoa ja missä?
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaivoin tänään hyllystä kaksi kirjaston kirjaa ja palautin ne vaivaiset kaksi ja puoli kuukautta myöhässä. Hemmetti kun ei ainakaan täällä susirajalla ole kaupungilla enää varaa lähetellä karhulappuja kirjaston kirjoista, joten ne jäävät ainakin minulla hyllyyn keräämään pölyä ja sakkorahaa.

Tietenkin kävin vain heittämässä kirjat palautettavien pinoon ilman aikomustakaan maksaa mitään. Sori.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Onko masturbointi syntiä?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Matkustin Lukon fanibussilla turkuun katsomaan TPS-Lukko peliä, ja taputin Vehasen torjuttua erään läpiajon. Voi tätä häpeää.

Oikeesti tosi paha, mutta onneksi oli vastassa TPS, eikä Ässät :)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Valehtelin kaikille tänään ennen ottelua, että Kimi tekisi maalin. Nyt kaduttaa, nostatin kaikkien toiveita turhaan (etenkin omiani).

Tungin myös nuuskaa huuleen äsken oikein urakalla ja näin ollen aiheuttaen itselleni todennäköisesti lisää riskiä sairastua jälleen syöpään.

Ajattelin hävyttömyyks... no antaa olla.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Toivoin matkalla töihin hidasta ja tuskallista kuolemaa sille älyn jättiläiselle, joka ajoi siististi moottoritiellä takanani noin kymmenen metrin etäisyydellä usean kilometrin matkan. Harmistusta ihan vähän lisäsi se, että kyseinen pirssi oli pakettiauto, jossa oli lisäpitkät kätevästi noin silmieni korkeudella, ja sillä taukilla oli pitkät päällä. Halusi kai antaa valohoitoa.

No jääköön eloon nyt tällä kertaa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cairns:

''Valehtelin kaikille tänään ennen ottelua, että Kimi tekisi maalin. Nyt kaduttaa, nostatin kaikkien toiveita turhaan (etenkin omiani).''

Älä vielä rasvaa narua, sillä kaikki suhtautuivat lupaukseesi hyväksyvän myötäeläen tieten, ettei Joulupukkiakaan ole olemassa. Minusta olisi Liigalta kohtuullista, että jossakin merkityksettömässä matsissa Hirson tullessa kentälle vastustajan maaliksi vaihdettaisiin jalkapallomaali, jotta Hirsokin joskus osuisi. Vastustajan pakit muka yrittäisivät ''parhaan kykynsä mukaan' estää Hirson maalinteon ja veskari mukatorjuisi. Hirso tuulettaisi soittaen viulut ja tehden ''miekat tuppeen'' ja kaikki muutkin tunnetut ilakoinnit. Yleisö tekisi vartin verran aaltoja ja huutaisi Hirsoa messiaana. Olis se vasta jotakin.

''Tungin myös nuuskaa huuleen äsken oikein urakalla ja näin ollen aiheuttaen itselleni todennäköisesti lisää riskiä sairastua jälleen syöpään.''

Olit sitten eilen pelissä sellainen tennispallon kokoinen limppu huulessa. Kevennä ny vähä.

editin typot
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Näin täällä

Niin, ajattelin juuri perin antisemitistisiä ajatuksia.

Pyydän anteeksi, jutkut!

Täältä tähän
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Himoitsin eilen matsin lomassa varattua naista, mutta hän ei ole lähimmäiseni puoliso, joten se ei ollut syntiä, eihän?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Jude
Himoitsin eilen matsin lomassa varattua naista, mutta hän ei ole lähimmäiseni puoliso, joten se ei ollut syntiä, eihän?

Elsahan himoitsee sua, heti kun vedit Hirson paidan päälle niin se alko lämpenee sulle.

- Olen kätellyt Senioria useamman kerran
- Olen lyönyt JHagia
- Olen lyönyt Kim Hirschovitsia
- Olen lyönyt Sami Heleniusta
- Olen lyönyt Pasi Nielikäistä
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erosin tuossa jonkin aikaa sitten kirkosta. Sehän ei kait ole syntiä ? Vai vapauttaako tuo ero minut jopa ikuisiksi ajoiksi edes pohtimasta sitä, mikä on syntiä ja mikä ei ? Suurten kysymysten äärellä ollaan.

Muutoin en ole tehnyt mitään suurempaa pahaa. Olen kiltti ihminen, myönnän tosin syyllistyneeni täällä JA:n palstoilla kirjoitusvirheisiin. Ja vieläpä toistuvasti. Auts ja Anteeksi siitä !!
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pari päivää sitten näytin paremmalle puoliskolleni kuvia opiskelutovereiden kesken pidetystä saunaillasta. Yhdessä kuvassa ryhmästämme kaksi naispuolista henkilöä äityy kielisuudelmiin keskenään. Näyttäessäni tätä kuvaa, moralisoin samalla kuinka ”tyhmää” tuollainen touhu on, kerätessäni irtopisteitä.
Kyllähän tuo touhu todellisuudessa aika kauniilta näytti, vaikken sitä ”jostain” syystä myöntänytkään.

Eikä siinä vielä kaikki: Ostin tänään 7-päivää lehden irtonumeron.
Hävettää.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Lähes kolme viikkoa kestänyt raitistumiseni taitaa katketa.Aukaisin nimittäin äsken kuudennen Lapparin(5,2%)
Kolme laatikkoa odotta vielä kuiskien "No otahan nyt vielä muutama"
Pakko myöntää,mutta kyllähän tämä tekee aivan helvetin hyvää.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
- En häpeile, lähinnä odotan kärsimättömänä illan yhteenottoa viinan p*rkeleen kanssa.

- Väitin jälleen, että tein työjutun jo aiemmin. "Oo-oon se siellä verkkolevyllä jo ollut..."
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Protestina IFK:n heikoille peliesityksille uhosin tuikkaavani Wonderbrani tuleen toimiston edessä, vaikka tosiasiassa ajattelin polttaa vain halvat Anttilasta ostetut...
Sitä paitsi elastaanikuitu haisee palaessaan todella pahalle.
 

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Le Banner
Lähes kolme viikkoa kestänyt raitistumiseni taitaa katketa.Aukaisin nimittäin äsken kuudennen Lapparin(5,2%)
Kolme laatikkoa odotta vielä kuiskien "No otahan nyt vielä muutama"
Pakko myöntää,mutta kyllähän tämä tekee aivan helvetin hyvää.
Toivottavasti ei alkanut samanlainen putki kuin ennen raitistumistasi!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Heeeeeer's Joooohnyyyy !

Viestin lähetti tant gredulin
Protestina IFK:n heikoille peliesityksille uhosin tuikkaavani Wonderbrani tuleen toimiston edessä, vaikka tosiasiassa ajattelin polttaa vain halvat Anttilasta ostetut...
Sitä paitsi elastaanikuitu haisee palaessaan todella pahalle.

Saanko laittaa mun Sloggit samaan notskiin ?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekaan vaan, Brewer :)
Säästän ne paremmat sitä (epätodennäköistä) vaihtoehtoa varten, että Roman lähtee ja Spanieli jää.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viestin lähetti tant gredulin
Sekaan vaan, Brewer :)
Säästän ne paremmat sitä (epätodennäköistä) vaihtoehtoa varten, että Roman lähtee ja Spanieli jää.

Jos niin käy , eikä saada toista veskaria , minä vedän koko helmikuun ' cisse häkkiset ' = ei käytetä kalsareita lainkaan . Ootko messissä ?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin että kommandona? Hugo Häkkisenä en olisi lähtenyt messiin mutta helmikuu ei vielä perinteisesti ole kesämekkoaikaa, joten saattaapa tuota kokeilla, jos saa pitkät housut kuitenkin pitää :)
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Pilhardo pyörii koko ajan mielessä. Toivottavasti natsaa iltasella. Ajattelin ostaa muijalle jotain makeeta likööriä ja juotan sen pikkuhiljaa huppeliin kunnes homma hoituu leikiten.

Oon surffailut tänään työaikana Suomi24-keskustelupalstalla JA:n . En viitsi mainita tarkemmin aihetta...

Ja tietysti seurailen silloin tällöin JA:takin.

Siinä tämän päivän jutut. Ainakin toistaiseksi ennen iltaa...
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä... Luulisi pyhien jälkeen taas konnuudet maistuvan kun pukkikin on jo käynyt.

Laitetaan tapaus ihan verekseltään:

Jyrskäytin parista musiikki cd:stä kopiot ja oikein firman ostamille levyille. Kannet kopioin yrityksen värikopiokoneella.

Kiitos ja anteeksi.
 

Rocco

Jäsen
Lähetin kirjeen firma etukäteen maksetuilla kirjekuorilla... livautin sen vielä ohimennessäni postimiehen käteen ja sanoin että "tuossa olisi vielä yksi kirje, olipa hyvä että ehti kun se jo odottaa tätä huomiseksi, piti olla jo tänään perillä."

Olen myös lainannut firman kyniä pari kappaletta kotiin, samoin pyyhekumeja, klemmareita ja muutamia kappaleita kopiopaperia.

Mitä, vai väittääkö joku nähneensä toimistotyöntekijän kirjakaupassa ostamassa em. tarvikkeita...?!?
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
virma

En ole ostanut varusteteippiä moneen vuoteen. Miettikääpä sitä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös