Rippituoli: tänne tilitykset juuri tapahtuneista synneistä

  • 27 562
  • 184

krobbe

Jäsen
Kun tuo ripittäytyminen tuntuu kovasti helpottavan joten tunnustetaan nyt loputkin päivän synnit.

Luin Mennanderin veljesten kirjaa Liigatähdet. No ei kai tuo nyt vielä niin hirveää olisi, mutta kun sorruin lukemaan koko sepustuksen sivuilta 172-173, ja helvetti soikoon vielä tein sen kunnioitusta tuntien. Hyi helvata, kohta multa lähtee varmaan hiukset päästä ja saan jalkasilsan, apua!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti krobbe
Kun tuo ripittäytyminen tuntuu kovasti helpottavan tunnustetaan nyt loputkin päivän synnit.

Luin Mennanderin veljesten kirjaa Liigatähdet. No ei kai tuo nyt vielä niin hirveää olisi, mutta kun sorruin lukemaan koko sepustuksen sivuilta 172-173, ja helvetti soikoon vielä tein sen kunnioitusta tuntien. Hyi helvata, kohta multa lähtee varmaan hiukset päästä ja saan jalkasilsan, apua!
Kuka siinä esiteltiin, Tuukka Mäkelä?
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viikon syntilista:

-ostin liput Tapparan kotipeliin
-kiroilen ihan saatanasti koko ajan
-ärsyynnyn asiakkaisiin ja toivon niille epämieluisia asioita
-menin viikonloppuna miehen viereen sänkyyn muka päiväunille, vaikka oikeasti halusin seksiä
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Noustessani tänään bussiin löysin takapenkiltä lompakon.

Vein sen kuskille.
 
K

kangaroo

Ostin viinaa lakon varalle.

Edit: Ostin perkele illalla vielä lisää, eikä lakko alkanutkaan. Olisi pitänyt arvata.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
Ostin viinaa lakon varalle.

Sitähän kutsutaan viisaudeksi. Jos ostit paljon, sitä kutsutaan kaukoviisaudeksi. Jäin enää ihmettelemään, etteikö Sinulla ole alati viinaa kotonasi siltä varalta, että tarjonnassa tulisi pidempikin katkos? Niin tekee kauko viisas alccic.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävin päiväkaljalla apteekkireissulla. Niin, olen sairiksella.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti krobbe
...menin paukapää vielä ostamaan SM-liiga Hockey Night + runkosarjan loppukausi 28.12.-9.3. paketin hintaan 39 €! Sehän on vielä voimassa peräti yhden viikon. Ainoa motiivi tähän suurempaan syntiin oli huominen ottelu Hifk-Tappara...
No nyt tämä jo varmaan kuuluu vitutusketjuun. Eka erä takana ja HIFK johtaa 5-0. No, näetpähän ainakin maaleja...

Pakko provoilla täällä, kun porilaiset ja raumalaiset saivat suljettu tuon Jatkoajan kautta aikain parhaan ketjun eli provoketjun.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä tunnustan jo etukäteen, että häippäsen tänään ennenaikaisesti töistä kuuntelemaan Jokerit-Hifk matsia.

Olen minä kyllä muunlaistakin syntiä tehnyt, mutta niitä en paljasta ennenkuin syntieni paino lyhistää minut maahan.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Etuilin kauppajonossa, aluksi ihan huomaamatta mutta sitten enää viitsinyt kysyä että missäköhän se jonon pää oli. Ei kyllä paljon kiinnostakaan, sen verran vittumainen flunssa päällänsä että mitä nopeammin kotiin sen parempi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka jokerifani olenkin, niin keskiviikkona tuli juotua 4 pulloa Koffia. Koff taitaa itse asiassa olla tällä hetkellä suosikkiolueni. Coca-Colaa en sentään osta, vaan pysyttelen Hartwallin limuissa, lähinnä Pepsissä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Juon juuri lapin kultaa.

Ei tätä ihan vielä kykene käsittämään. Kyllä tässä varmaan jonkun aikaa menee, ennenkuin tajuaa, että mitä tässä on nyt tapahtunut. Ei tää kyllä nyt maistu millekään. Eikä kyllä varmaan sen puoleen sitten myöhemminkään.

Onneksi kaapissa on myös Carlsbergia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Harrastin äsken itsesaastutusta. Sokeaksi tässä tulee, ja se on minulle ihan oikein.
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Hävettää tunnustaa,

Syntini on tosin jo kohta pari viikkoa vanha mutta kerrottakoon nyt julkisesti. Olin 22.03. Rauman Äijänsuolla, ottelussa Lukko-HIFK ja kannatin Jukka Rautakorven valmentamaa joukkuetta!!!

Kaikkea sitä tulee tehtyä, huh...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Sorruin huonon kuljettajuuden perisyntiin kaverin kanssa ja heitin pientä kisaa Kehä ykkösellä. Yksi iso läheltä piti tilanne,reaktio tuli selkäytimestä ja tekniset taidot pelastivat. Tällä kertaa.

Vituttaa se arviointivirhe, harvoin minulle enää sattuu noita.
 

Riesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Lukko, Sex Pistols, Kärpät, Chicago BH
Tempaisin (taas) kännit ja tulin häiriköimään Jatkoaikaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti Riesa
Tempaisin (taas) kännit ja tulin häiriköimään Jatkoaikaan.
Komppaan tuota... Olin mielestäni liian humalainen lähtemään kotoa, vaimoke ja siskoni kyllä lähtivät kaupungin iltaan, itse jäin tänne häiriköimään.

SIKA!
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Kävin aamulla niin sanotusti "vieraissa" eli allekirjoitin työsopimuksen erään firman kanssa. Kohta töihin irtisanoutumaan ja katselemaan vittuuntuneita naamoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös