Rippituoli: tänne tilitykset juuri tapahtuneista synneistä

  • 27 568
  • 184

Pietu10

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Sabres
No perskele. Minä tuossa äitienpäivän kunniaksi poltin kaverini autotallin. Ilmeisesti juovuksissa tupakointi autotallin vintillä ei olekkaan niin hyvä idea, kuin äkkiseltään luulisi.

Ja sitten vielä shaatana konstaapelit halusivat kuulustella meikäläistä jostain pirun vakuutuspetoksesta. Ei jumalauta! Enhän nyt minäkään niin helvetin hönö ole, että pistän ensin autotallin palamaan, ja sen jälkeen varovasti tiedustelen kaverilta, että mitenkäs noi vakuutukset.

Niitä kun ei nimittäin ollut. Minkäänlaisia. Notta kiitos.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Aamulla tuli todella syntisiä ajatuksia uuden Metro -lehden kannessa komeilleesta Kylie-tädistä. Aamusynti paras synti!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Riesa kirjoitti:
Tempaisin (taas) kännit ja tulin häiriköimään Jatkoaikaan.

Eli olit siis nimimerkkisi veroinen.
Ostin ja join eilen kolme olutta, vaikka olen luvannut itselleni etten juo pisaraakaan alkomahoolia, jos seuraavana päivänä on töitä. Tein siis syntiä, vaikka pieni synti onkin.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Työteho ollut mitätön tällä ensimmäisellä työviikolla. Anteeksi.

Huh, jopa helpotti.
 

scholl

Jäsen
Eli olit siis nimimerkkisi veroinen.
Ostin ja join eilen kolme olutta, vaikka olen luvannut itselleni etten juo pisaraakaan alkomahoolia, jos seuraavana päivänä on töitä. Tein siis syntiä, vaikka pieni synti onkin.

Onneksi et juonut alkoholia. Olut ja viini ovat elintarvikkeita, eivätkä alkoholia, joten ole huoleti. Niistä on pelkästään positiivisia vaikutuksia. Esim. Baijerissa jokaisen yliopiston ja työpaikkojen kanttiineissa on hanoissa ko. tuotteita saatavilla siinä, missä muitakin elintarvikkeita. Suosittelen olutta lounaallekin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onneksi et juonut alkoholia. Olut ja viini ovat elintarvikkeita, eivätkä alkoholia, joten ole huoleti. Niistä on pelkästään positiivisia vaikutuksia. Esim. Baijerissa jokaisen yliopiston ja työpaikkojen kanttiineissa on hanoissa ko. tuotteita saatavilla siinä, missä muitakin elintarvikkeita. Suosittelen olutta lounaallekin.

Kun viime keväänä olin Münchenissä työmatkalla, isäntämme selittivät meille, että Saksan lait kieltävät alkoholijuomien nauttimisen työaikana. Baijerin osavaltion lakien mukaan olutta ei lasketa kuitenkaan alkoholijuomaksi. Viiniä en tosin muista tuolta löytyneen.

Joka tapauksessa odotan innolla tuleviakin työmatkoja. Niitä tulee syksyn aikana 1-3, ja kaikki tuonne Müncheniin. On se kiva kaupunki.

Itsehän en ole yhtään syntiä tehnyt, ainakaan ihan hiljattain. Oukei, ruokatunti venyi 10 minuuttia liian pitkäksi. Mutta niin se tekee kaikilla.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Olen viettänyt Jatkoaikaa selaillen varmaankin 60-70 % työajastani tällä viikolla. Tai no, mitäpä sitä kursailemaan, pistetään koko vuosi saman synnin piiriin.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Baijerin osavaltion lakien mukaan olutta ei lasketa kuitenkaan alkoholijuomaksi. Viiniä en tosin muista tuolta löytyneen.

Saman jutun olen tainnut kertoa joskus jossain toisessa ketjussa, mutta kerrotaan taas! Eli, itse olin vaihdossa Nordrhein-Westfalenissa ja myös tässä osavaltiossa olut laskettiin elintarvikkeeksi. Kyseisessä "demarivaltiossa" julkinen sektori tukee opiskelijaruokailua, jotta hinnat saadan kukkaroystavällisemmiksi. Tästä syystä myös oluen hinta opiskelijaruokaloissa (mukaan lukien yliopiston pub) oli markkinahintaa alhaisempi päiväsaikaan. Tuki poistui muistaakseni klo 17, jolloin hinta nousi. Voisiko joku kuvitella Suomessa valtion subventoivan opiskelijoille halvempaa olutta?

Ai niin, se synti: sama kuin niin monella muulla. Ei käytännössä ollenkaan työntekoa tällä viikolla. En tosin ole vältellyt töitä, niitä vain ei kertakaikkiaan ole ollut, kun tein kaikki rästihommat ennen lomia ja uusia ei ole ilmestynyt, kun ilmeisesti asiakkaatkin ovat olleet lomalla, ja tämä työ on sen verran asiakasorientoitunutta, ettei ilman heitä ole oikein mitään muuta tekemistä kuin epämääräistä valmistelemista ja materiaaliin tutustumista ja lukemista - mihin ei saa työviikkoa täytettyä millään. Ensi viikolla olisi jo yksi palaverikin, joten sitä odotellessa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös