UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Stellalta tosiaan löytyy Häävalssi ja Aamunkuiskaus, joista pidän.
R.I.P.
R.I.P.
Lisätään nyt tänne, että ei ehkä ihan joka anopille soitettavan yhtyeen, Anal Cuntin viimeiseksi jääneestä kokoonpanosta on enää yksi elossa. Nyt meni siis kitaristi.
Anal Cuntin kitaristi Josh Martin on kuollut - syynä poikkeuksellinen onnettomuus liukuportaissa - Inferno.fi
Noni, nyt sitten, kuka eka ehtii sanomaan että mikä Stella, kuka Marja, nevahööd, minä kuuntelen parempaa musiikkia ja olen jollain kummallisella logiikalla omassa ajatusmaailmassani hienompi ihminen kuin te jotka tiesitte kuka tämä vastakuollut oli.
Noni, nyt sitten, kuka eka ehtii sanomaan että mikä Stella, kuka Marja, nevahööd, minä kuuntelen parempaa musiikkia ja olen jollain kummallisella logiikalla omassa ajatusmaailmassani hienompi ihminen kuin te jotka tiesitte kuka tämä vastakuollut oli.
Tämä on kyllä jännä juttu, kun kuulee kuolinuutisia sellaisia populaarigenren artisteja koskien, jotka tuntuvat olevan kovin monille tuttuja, vaikka omalla kohdalla ovat uppo-outoja. Ensin kuukahti se ruotsalainen levyjä soitellut jamppa, ja nyt lähti joku Tahvanainen. Ehkä olisi pitänyt tuntea, en tiedä. No, minulla on ikää 47 vuotta, taidan vaan olla ihan hävyttömän vanha käpy. Jotenkin mielenkiintoista huomata, missä kohden omat intressit ja erilaisten yleisöjen kiinnostuksen kohteet kulloinkin leikkaavat ja ovat leikkaamatta.En tiedä, mutta ensimmäistä kertaa kuulin hänestä ja bändistä.
Ikä on vain numero, itse olen 60-luvulla syntynyt ja tiedän Stellan musiikkia. Avciinkin tiesin nimenä mutta yhtään biisiä en toki olisi osannut nimetä.No, mulla on ikää 47 vuotta, taidan vaan olla ihan hävyttömän vanha käpy.
En tunne häntä mitenkään omakohtaisesti mutta sanotusten perusteella hän on saanut lapsen joskus vuoden 2011 Jokin On Muuttumassa levyn tienoilla. Joka taas tarkoittaa sitä että joku nuori lapsi menetti eilen äitinsä.
Laulaja ja muusikko oli naimisissa Stella-yhtyeen basistinTuomas Tahvanaisen kanssa. Pariskunnalle syntyi vuonna 2010 poikalapsi.
Joensuulaisen Stella-yhtyeen solisti Marja Tahvanainen on poissa - "Taivas sinut korjaa, rikki tänne jään"
Täytyy ihmetellä toimittajia. Onko nettiaikana pakko suoltaa ulos mahdollisimman paljon "uutisia" vai miksi täysin merkityksettömät asiat päätyvät lehtien sivuille?