Konsta Kepuli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Mites tää Avicii haldasi namiskat? Vetikö soolot vasemmalla vai oikealla potentiometrillä?
Veikkaan, että vasemmalla, ku oikean käden nyrkillä pitää huitoa ilmaa.Mites tää Avicii haldasi namiskat? Vetikö soolot vasemmalla vai oikealla potentiometrillä?
Moukka kun olen, niin totean tähän väliin, että hirveää poppi-mainstream-sontaa tuotti ja inhosin tuotoksiansa, mutta rauhaisat levot.
Veikkaan, että vasemmalla, ku oikean käden nyrkillä pitää huitoa ilmaa.
Taitaa viitata palstalla olevaan ketjuun, jossa kerrotaan artisteja, joilla on hyviä biisejä, mutta joita ei voi väittää aktiivisesti kuuntelevansa tjsp. Itse en erityisemmin konemusiikista välitä, mutta sieltä löytyy kuitenkin biisejä, joissa on kivat melodiat ja jotka joihinkin tiettyihin tilanteisiin ja fiiliksiin sopii paremmin kuin esim. metalli.
Vai onko se oikea sana "adaptoimaan"? Ei pitäisi käyttää hienoja ilmaisua, jos ei osaa.
Tänään sattui tähän Avicii-uutiseen sopivasti soittimeen Neil Youngin My My, Hey Hey (Into The Blue). It's better to burn out, than to fade away on taas tänään melkoisen ajankohtainen säkeistö.
Nyt on pakko tunnustaa aukko omassa yleissivistyksessäni, sillä minulle Avicii oli täysin tuntematon nimi.
Onko jossain jo mainittu/spekuloitu että mitä ihmettä äijä teki Omanissa? Ei mikään tyypillisin lomailukohde ja viinaa sekä lääkkeitä saisi lähempääkin.
Sama. Vähän sama kuin lemmyn kuolessa. Kuka v**** fiilinki siis.
Jostain luin, että oli dj. Sitten sanotaan artisti. Mitä artisteja ne on? Itekin osaisin soittaa levyjä, jos haluaisin. Painaa vain playta. Samalla logiikalla dösäkuski on formulakuski.
Mitäpä muuta sitä dokaamisen lisäksi tekisi jos on rikas kääpiö?RIP Verne Troyer. Viina vei tämänkin ja vieläpä alle 50-vuotiaana.
No alkaahan heillä jo olla ikää. Paitsi Johanna Rauniolla. Hän ei vanhene. Lollotiloo, 63 vuotta mittarissa. Onkohan tekniikan puolellakin käynyt kato? Kuvaajat, äänittäjät, valaisijat. Toki näyttelijäkaartista syöpä on vienyt osan suht aikaisin jossain päälle viidenkympin ikäisinä. Vuoristoneuvos ehti 85 vuoden kunnoitettavaan ikään ja Simo Salminenkin oli kuollessaan 82 vuotta.R.I.P. Mikäköhän siinä on, että Uuno -leffoissa näytelleistä lähes kaikki ovat delanneet, paitsi tietysti Vesku.