Aviciista vittuilleilta voisi kysyä, notta kuinka moni julkimo on saanut vastaavaa kunniaa: Trio of Avicii Songs Ring Out From Utrecht Church Bells in Tribute to DJ - YouTube
Jaahas eli ilmeisesti avicii menehtyi oman käden kautta.
Surullista.
Toistaiseksi en vielä ottaisi todesta tuota. Olen muutaman uutisen lukenut kyllä asiasta, mutta mun mielestä on tehty liian pitkälle meneviä päätelmiä perheen lausunnoista klikkiotsikoiden vuoksi. Voin toki olla väärässäkin, ehkä nimenomaan perheen lausunnoista täytyy löytää rivien välistä se asia.
Vaikkei sillä lopulta niin väliä olekaan. Monta päivää on Aviciita tullut kuunneltua, ei tähän vain kyllästy.
Toistaiseksi en vielä ottaisi todesta tuota. Olen muutaman uutisen lukenut kyllä asiasta, mutta mun mielestä on tehty liian pitkälle meneviä päätelmiä perheen lausunnoista klikkiotsikoiden vuoksi. Voin toki olla väärässäkin, ehkä nimenomaan perheen lausunnoista täytyy löytää rivien välistä se asia.
Vaikkei sillä lopulta niin väliä olekaan. Monta päivää on Aviciita tullut kuunneltua, ei tähän vain kyllästy.
Itsekkin epäilin hetken, mutta sitten Rolling Stone -lehti julkaisi artikkelin itsemurhasta niin pidän hyvin todennäköisenä, että uutinen on faktaa.
Ei se tietysti mitään todista 100%:sesti, mutta kyseinen lehti on kuitenkin täysin päinvastainen kuin meidän iltaroskat.
Jännästi muusikon/artistin kuollessa tulee alettua luukutettua tuotantoa kahta kovemmin vrt. "arkeen". Lemmyn kanssa oli sama juttu.Vaikkei sillä lopulta niin väliä olekaan. Monta päivää on Aviciita tullut kuunneltua, ei tähän vain kyllästy.
Ne jotka jaksaa vittuuntua vielä 2010-luvulla siitä et dj on nykyään samalla viivalla kuin jonkun bändin kitaristi/rumpali/basisti/vaikkapa panhuilun soittaja, kertoo siitä että aikalailla kys. mielipiteen lausuja on jämähtänyt ajassa taaksepäin. koska rockmusiikki on sitä oikeaa musiikkia. yms kliseitä. Ja vuosi 1980 lähettää terveisiä.Aviciista vittuilleilta voisi kysyä, notta kuinka moni julkimo on saanut vastaavaa kunniaa: Trio of Avicii Songs Ring Out From Utrecht Church Bells in Tribute to DJ - YouTube
Aviciista vittuilleilta voisi kysyä, notta kuinka moni julkimo on saanut vastaavaa kunniaa:
Hmm.. olin tulkinnut tuon tarkoittavan ennemminkin sitä miksi lopetti keikkailemisen, mutta kyllähän tuo toinenkin vaihtoehto kävi mielessä.Kyllä tuo aika selvältä perheen lausunnon(SVT.se) perusteella vaikuttaa: "Nu orkade han inte längre. Han ville få frid."
Ystävä kuoli. Lepää rauhassa, Otso.
Portnoyn tauti löytyy omasta kirjahyllystäni, samoin muutama muukin Rothin teos. Monet Rothin kirjoista ovat aika työlästä luettavaa, mutta siksi mielestäni myös lukijaa palkitsevia.Kevyet mullat Philip Rothille. Portnoyn tauti teki aikoinaan nuoreen poikaan lähtemättömän vaikutuksen.
Portnoyn tauti löytyy omasta kirjahyllystäni, samoin muutama muukin Rothin teos. Monet Rothin kirjoista ovat aika työlästä luettavaa, mutta siksi mielestäni myös lukijaa palkitsevia.
Stella-yhtyeen laulaja Marja Tahvanainen, 38, on menehtynyt