Osanottoni mummisi poismenon johdosta.Oma pullantuoksuinen mummi nukkui eilen pois. );
Tämä kolahti kyllä pahasti. Aviciin alkupään tuotanto sai meikäläisen kiinnostumaan elektronisesta musiikista laajemminkin ja paljon hyviä muistoja liittyy herran tuotantoon. Kovin nuorena lähti, pari kuukautta nuorempi kaveri kuin minä itse. Tämä ilta kuunnellaan Aviciitä ja muistellaan vuosikymmenen alun parempia aikoja.RIP Tim Bergling alias Avicii. Huippu-DJ Avicii, 28, on kuollut
Joku dj ainakin toimitti joskus et jossain keikalla Aviciin raiderissa oli aivan törkeä määrä alkoholituotteita. Ja kyllähän joku maksasairaus vähän viittaa siihen et lujaa on mennyt kupittelun saralla.Ohoh, kieltämättä odottamaton. Arvaisin huumeiden viemäksi mutten halua, kaikki kunnia hänen muistolleen.
Joku dj ainakin toimitti joskus et jossain keikalla Aviciin raiderissa oli aivan törkeä määrä alkoholituotteita. Ja kyllähän joku maksasairaus vähän viittaa siihen et lujaa on mennyt kupittelun saralla.
Yhtäkaikki, kepeät mullat vaikkei koko tuotanto nyt uponnutkaan. Ekana tulee mieleen hänen tuotannostaan v. jolloin 2012 Levels soi jokatoisella joukkueella maalibiisinä mm-kisoissa.
Kevyet mullat tuolle konemusa-jampalle, vaikka musiikinlaji olikin ihan skeidaa, enkä yhtään biisiäkään osaa nimetä.
Höh. Nyt kyllä vietiin lahjakas nuori muusikko pilven reunalle. Ei musiikkityylinä mun juttu, mutta salainen suosikkini varsinkin noiden vierailevien artistien kanssa.
Koit kuitenkin merkitykselliseksi tulla vähättelemään asiaa.Niin paljon on rokkareita kaatunut, että tämän kohdalla korkeintaan vähän köhäisen.
Taitaa viitata palstalla olevaan ketjuun, jossa kerrotaan artisteja, joilla on hyviä biisejä, mutta joita ei voi väittää aktiivisesti kuuntelevansa tjsp. Itse en erityisemmin konemusiikista välitä, mutta sieltä löytyy kuitenkin biisejä, joissa on kivat melodiat ja jotka joihinkin tiettyihin tilanteisiin ja fiiliksiin sopii paremmin kuin esim. metalli.Miksi tähän artistiin tykästyminen pitää salata?
Miksi tähän artistiin tykästyminen pitää salata?
Niin paljon on rokkareita kaatunut, että tämän kohdalla korkeintaan vähän köhäisen.