RIP Jani Lane.
Uutinen.
Warrant jäi vähän Cherry Pien vangiksi, mutta löytyy bändiltä muitakin biisejä.
mm.
http://www.youtube.com/watch?v=bx6f68Wd9dc&feature=relmfu
Isäpuoli kuoli keuhkosyöpään ja se tilanne paheni ihan hetkessä ja lopulta kuolema korjasi satoaan. Aika arvaamaton syövän muoto tuo taitaa olla. En tosin itsekään osannut odottaa.
Lepoja Sorsakosken Topille. Kylläpäs näitä ikonimaisia laulumiehiä viedään kovaa vauhtia mullan alle...
Miehen viimeisimmiksi vedoiksi taisi jäädä tämä Viikatteen kanssa esitetty Hautajaissydän, joka nyt kun ajattelee, on nimeltään ehkä vähän turhankin ironinen. Tuolloin tosin Sorsakoskella ei sairautta vielä ollut todettu?
Niin, tässähän se biisi: Viikate solistinaan Topi Sorsakoski - Hautajaissydän
Vaikka mies oli yksi suosikeistani Canucksissa en pysty kovin kummoista myötätuntoa kokemaan mikäli kyse on aineista johtuvasta kuolemasta.
Mieluiten olisin väärässä mutta tuntuu siltä, ettei nyky-NHL:n kovanaamat ole puhtaita yksikään.
En nyt tiedä mitä luulit minun "vihjanneeni" mutta olin mielestäni varsin selkeä artikulaatiossani. Pelkäsin, että tämä(kin) kuolema johtuu selkeästi jonkun ei-niin-terveellisen aineen käytöstä. Nyt ilmeisesti näyttää siltä, että olin tässä väärässä ja hyvä niin, jos nyt näin voi sanoa. Traaginen tapaus tämänkin kuolema kaiken kaikkiaan.En nyt tiedä mitä vihjaat, mutta onko dobingin vetäminen nyt sitten jotenkin tuomittavampaa kuin esim. kokaiinin?
Mieluummin tappelija kuin taitopelaaja, mutta harmi silti.
Todella harva pelaajahan NHL:ssa 100% puhdas on, esimerkiksi joku Mikko Koivun monen kilon painon nosto pari kesää takaperin ei varmaankaan tapahtunut pelkällä peruspuntilla.
Toinen hyvä esimerkki on Hartikaisen Teemu. KalPasta lähtiessään painoa oli vähän päälle 90 kiloa, mutta kauden aikana paino olikin noussut jo sataan kiloon.
jollain Hartikaisellakin on varmasti ollut niin älyttömät pohjat voimaharjoittelun aloittamiselle, että äkkiäkös se painoa kerää, kun salilla viihtyy läpi kauden 2-3 krt/vko + syö yli kulutuksen.