Parkkonen jätti itsestään todella fiksun ja asiallisen kuvan
99-vuotiaaksi asti väänsi hommia, ja sitten ehti olla 3 vuotta eläkkeellä kunnes 102-vuotiaana kuolo korjasi. Ei oikein voi sanoa että lähtipä yllättäen ja niin kovin nuorena. MAD-lehden syyksi voi laittaa ainakin 80% minun typerästä huumoristani, ja varmaan Al Jaffeellakin on oma ristinsä siitä kannettavanaan.77-vuotisen uran tehnyt pilapiirtäjä Al Jaffee, joka tunnetaan parhaiten Mad Magazinen taiteltavista piirroksista.
Al Jaffe, 'Mad' Magazine Cartoonist Who Created the 'Fold-In,' Dead at 102
Al Jaffee, the long-serving cartoonist who created the "Fold-In" at 'Mad' magazine, has died at the age of 102.www.rollingstone.com
Vai on se Olavikin siirtynyt taivaallisten perspillujen valtakuntaan kalisuttelemaan käsipainojaan. Rauha hänen sielulleen.R.I.P. Olavi Perkiömäki. Mestari on poissa.
R.I.P. Olavi Perkiömäki. Mestari on poissa.
Ootko intternettiä aiemmin käyttänyt?Mun oli googlattava. Siis hän.
RIP
Ootko intternettiä aiemmin käyttänyt?
Googlasitko julkisella paikalla?Kerran. Nuorena. Ihan kiva, käytiin Pariisissa saakka.
Googlasitko julkisella paikalla?
Minäkin googlasin, kun kerta sinäkin. Nyt olen koukussa. Kiitti vitusti!Mun oli googlattava. Siis hän.
RIP
Toivotaan että enkeleillä on appelsiinin kokoiset ja taivaassa on hyvät mahdollisuudet suihkussa käymisen harrastamiseen.Kerran. Nuorena. Ihan kiva, käytiin Pariisissa saakka.