Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Googlasitko julkisella paikalla?Kerran. Nuorena. Ihan kiva, käytiin Pariisissa saakka.
Googlasitko julkisella paikalla?Kerran. Nuorena. Ihan kiva, käytiin Pariisissa saakka.
Googlasitko julkisella paikalla?
Minäkin googlasin, kun kerta sinäkin. Nyt olen koukussa. Kiitti vitusti!Mun oli googlattava. Siis hän.
RIP
Toivotaan että enkeleillä on appelsiinin kokoiset ja taivaassa on hyvät mahdollisuudet suihkussa käymisen harrastamiseen.Kerran. Nuorena. Ihan kiva, käytiin Pariisissa saakka.
Puhumattakaan siitä, että tuo tilanne oli hyvin saman kaltainen. Eli Roberts kuoli, kun auton kyljestä sisään tullut kaide seivästi hänet. Breen koki käytännössä nyt samanlaisen kohtalon.Aika karua tuohon Breenin kuolemaan liittyen, että vuonna 2012 hänen kyydissään ollut kartturi Gareth Roberts menehtyi rallionnettomuudessa Italiassa. Taivaallista rallia sinne molemmille.
Kyllä. Molemmat olivat tuollaisia ihan peruskolareita, joissa oli vain äärimmäisen huonoa tuuria. Toki se ralliautojen valmistajien kunniaksi on sanottava, että noilla autoilla voi nykyisin selvitä vuoren rinteeltä alas sadan voltin jälkeen, ja juuri niistä rajuimmista onnettomuuksista yleensä kävellään omin jaloin pois. Sitten on juuri nämä, joissa joku terävä esine, mikä lävistää auton, nämä tuntuu olevan niitä mitä parhaimmat insinööritkään eivät pysty estämään.Puhumattakaan siitä, että tuo tilanne oli hyvin saman kaltainen. Eli Roberts kuoli, kun auton kyljestä sisään tullut kaide seivästi hänet. Breen koki käytännössä nyt samanlaisen kohtalon.
Breen, McRae ja sitten minulla lyökin tyhjää, kuka tämä kolmas on?Kolme liian nuorena lähtenyttä, aikamme kovinta brittikuskia takoo kilpaa pohja-aikoja taivaan pikiksillä.
Richard Burns?Breen, McRae ja sitten minulla lyökin tyhjää, kuka tämä kolmas on?
Aivan liian nuorena lähti Breen.
Miten voin hänet unohtaa, oli yksi aikansa kovimmista kuskeista.Richard Burns?
Lisäksi Burns oli ainoa Britti näistä kolmesta mainitusta, mutta se nyt ei ole olennaista tässä kohtaa.Miten voin hänet unohtaa, oli yksi aikansa kovimmista kuskeista.
Onhan ne skotitkin brittejä...Lisäksi Burns oli ainoa Britti näistä kolmesta mainitusta, mutta se nyt ei ole olennaista tässä kohtaa.
Koitapas mennä jonnekin edinburghilaiseen pubiin ja huikata porukalle, että "mitäs britit!"Onhan ne skotitkin brittejä...
Koitapas mennä jonnekin edinburghilaiseen pubiin ja huikata porukalle, että "mitäs britit!"
Koitapas mennä jonnekin edinburghilaiseen pubiin ja huikata porukalle, että "mitäs britit!"
No, sitte nurmolaaseen paariin... <eikäkö>Ei ne suomea ymmärtäisi kuitenkaan.
Kyllä ne varmaan ihmettelis, jos joku tulis yhtäkkiä sanomaan "Meet as Brit teeth".Ei ne suomea ymmärtäisi kuitenkaan.
Jos tämä laajennetaan että "kuljettajia brittein saarilta" niin sitten voi niputtaa kaikki samaan. Ja tähän karuun listaan voi sitten lisätä vielä edellisen MM-rallin pääluokassa sattuneen kuolemantapauksen, joka oli britti(kartturi) Michael Park.Lisäksi Burns oli ainoa Britti näistä kolmesta mainitusta, mutta se nyt ei ole olennaista tässä kohtaa.