Fiksu mies, sillä hän onnistui tahkoamaan aika messevän omaisuuden ohjelmalla, jota kukaan ei kuulemma halunnut katsoa, mutta jota kuitenkin useimmat katsoivat ohjelman kultakaudella. Kepeitä multia.Se yksi ja ainoa Jerry Springer menehtyi 79-vuotiaana. Mielenkiintoinen urakehitys Cincinnatin pormestarin virasta The Jerry Springer Showhun.
No voi perhana. Juuri katselin uusiksi sen aikuisia Beckejä. Kevyet mullat vaan.Ainakin itse Beck - sarjasta tutuksi tullut Stina Rautelin on kuollut 59 -vuotiaana
Miten musta tuntuu, että näitä "Beck -näyttelijä kuollut" -uutisia tulee harva se päivä. Onko tyyliin kaikki 60+ Swedu-näyttelijät käyneet piipahtamaan sarjassa.Ainakin itse Beck - sarjasta tutuksi tullut Stina Rautelin on kuollut 59 -vuotiaana
Rautelin ei vain piipahtanut vaan oli mukana kahteen otteeseen näytellen periaatteessa pääroolia - Lena Klingströmiä - itse Beckin ja Gunvaldin jälkeen. Äskettäin menehtynyt naapuria näytellyt mies oli huomattavasti iäkkäämpi. Rautelinhan oli syntynyt SuomessaMiten musta tuntuu, että näitä "Beck -näyttelijä kuollut" -uutisia tulee harva se päivä. Onko tyyliin kaikki 60+ Swedu-näyttelijät käyneet piipahtamaan sarjassa.
Rautelinhan oli siis ihan suomalainen, joka muutti Ruotsiin vasta kolmevitosena. Vakkarinäyttelijä Svenska Teaternissa vuoteen 1995.Rautelin ei vain piipahtanut vaan oli mukana kahteen otteeseen näytellen periaatteessa pääroolia - Lena Klingströmiä - itse Beckin ja Gunvaldin jälkeen. Äskettäin menehtynyt naapuria näytellyt mies oli huomattavasti iäkkäämpi. Rautelinhan oli syntynyt Suomessa
Sen verran on tullut seurattua Master Chefiä, että tämä oli aika pysäyttävä uutinen. Voimia omaisille.Suomalaisten rakastaman MasterChef Australia -ohjelman tähtituomari Jock Zonfrillo on kuollut yllättäen. Hän oli kuollessaan vain 46-vuotias. Zonfrillon ruumis löydettiin maanantaina Melbournen kadulta keskellä yötä, jolloin huolestunut ohikulkija soitti paikalle apua. Zonfrillon kuolinsyystä ei ole vielä tässä vaiheessa tietoa, kertoo Daily Mail.
Itse luen kanssa. Kotoa opittu tapa.Tämän Jatkoajan RIP ketjun seuraaminen on sukua sille, että olen aina seurannut myös lehtien kuolinilmoitukset palstaa. Vanha kansahan on ennen vanhaan lukenut paikallislehtien kuolinilmoituspalstan todella tarkkaan. Onko minussa tirkistelijän vikaa? - en ainakaan myönnä sitä. Jostain syystä olen ollut aina vähän kiinnostunut noista.
Tää tuli puskista. RIPMitä tapahtui MasterChef Australia -tähtituomarille? Löytyi yllättäen 46-vuotiaana kuolleena
Suomalaisten suosikkiohjelman tuomari Jock Zonfrillo, 46, on kuollut.www.iltalehti.fi
Suomalaisten rakastaman MasterChef Australia -ohjelman tähtituomari Jock Zonfrillo on kuollut yllättäen. Hän oli kuollessaan vain 46-vuotias. Zonfrillon ruumis löydettiin maanantaina Melbournen kadulta keskellä yötä, jolloin huolestunut ohikulkija soitti paikalle apua. Zonfrillon kuolinsyystä ei ole vielä tässä vaiheessa tietoa, kertoo Daily Mail.
Kyllä. Luulen, että sinäkin olet kuullut paljon kotona, mummuloissa, sukulaisissa jne. vainajaa kunnioittavasta, rauhallisesta keskustelusta tyyliin "Se naapurin Penttikin on kuollut", "Joo minäkin luin Paikallisuutisten kuolinuutisista", "Ei tästä ole pitkä aika kun näin Pentin kaupassa ihan hyvä kuntosen näkösenä", "Äkkiä meni Pentti". Tuon tyylinen keskustelun aloitus on saanut leikattua hilpeänkin keskustelun vakavammalle raiteelle. Jopa pikku-Lemponen tajusi, että piti lopettaa ylimääräinen häärääminen, tunnelma muuttu kertalaakista "hartaaksi".Itse luen kanssa. Kotoa opittu tapa.
R.I.P. poistuneelle kokki ohjelman tuomarille.Lautasella äsken italialaista safkaa, lasissa nyt skottilaista. Taivaallisia kokkauksia, Master Chef.
No siitä huolimatta Zonfrillon sukujuuret olivat Italiassa ja Skotlannissa.Mun näkemyksen mukaan on italialainen ruoka ja skottilainen juoma on lähinnä mielikuvia. Maineikkaita tuotteita toki, mutta parempaakin ja halvempaakin on löytyy.