RIP-ketju

• 3 067 808
  • 12 291

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kiitos Vesku kaikista Uuno elokuvista..

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyllä käy kova kato suomalaisessa viihdemaailmassa. Tätä uutista osasi odottaa ja silti se tuli yllätyksenä. Lepää rauhassa, Vesa-Matti. No more pain.

Kaikista hänen lukuisista leffarooleistaan kaksi on jäänyt minulle eniten mieleen: Jake elokuvassa Pojat sekä Jouko Takkusen rooli elokuvassa Pahat pojat. Turhapuroista en koskaan perustanut.

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Oho, no nyt meni Suomen mittakaavassa iso, iso nimi. Rip.

Onko nyt kaikki Uunon päänäyttelijät mullan alla?
Uuno, spede, sörselssön, vaimo, appi-ukko, anoppi jne.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kaatui iso puu.

Lepää rauhassa, Vesa-Matti Loiri.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nyt lähti kyllä iso nimi. Lepää rauhassa Vesku.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt lähti mahtava taiteilija pois keskuudestamme. Koville ottaa minullakin, ihailin Vesa-Matti Loiria kuitenkin paljon. Onneksi kerran olin edes Loirin joulukonsertissa, se oli upea kokemus. Kevyet mullat vaan.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Loirin kaatumiset on jotain legendaarista. Pojat, Uuno ja Speden kanssa tehdyt muut hölmöilyt. Lisäksi tietysti musiikki. Uunoja katseltiin aina Suomen lomilla.

Kevyet mullat.

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joukkueen kapteeni
Juuri eilen vai toissapäivänä kaupassa näin jossakin lehdessä uutisen, jossa luki että Loirin kunto on romahtanut tms :( RIP, liian paljon tullut viestejä tähän viime päivinä. Hyvää matkaa Uuno.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Mä muistan vielä kun Vesku alkoi seurustelemaan Stinan kanssa. Stina asui silloin melkein meidän naapurissa. Pyöritti hetken aikaa pientä kahvilaa Järvenpään loutissa. Siellä tuli useamman kerran nähtyä oma lapsuuden sankari numero Uuno.
Kovia nimiä lähtenyt yläkertaan eilen Jussi ja tänään Vesku..

Suosikkijoukkue
Kärpät
Veskusta voi kyllä puhua todellisena monilahjakkuutena. Häneltä luonnistui niin näyttely, laulaminen kuin urheilukin muutamia asioita mainitakseni. Itselläkin on tullut livenä hänen esiintymistään nähtyä. Helkkarinmoisesti hän on joutunut myös terveysongelmien kanssa kamppailemaan ja tätä uutista on siinä mielessä osannut odottaa, varsinkin kun muutama päivä sitten uutisoitiin hänen kuntonsa romahtamisesta ja sairaalaan joutumisesta. Suuri taiteilija ja persoona on poissa, mutta hänen perintönsä elää ikuisesti.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Rip Uuno.

Valitettavasti Vesa-Matti Loiriin en ehtinyt tuntea suuren suurta hypeä toisin kuin moni edes hitusta vanhempi. Uuno-leffat meni sellaisella lapsen hihittelyllä, nykyään onneksi toisenlaisella silmällä. Suurin hypeni taisi nousta Vain Elämää -kaudella, jossa veti Apulannan Armoa hienosti. Myös Pahat Pojat -leffaaa fanitin ja Vesku vakuutti itse poikien isänä.

Kepeät mullat.

Tähän päättyi paljon hyvää, paljon kaunista.

Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Nyt kyllä kolahti. Yksi suurimmista, monilahjakkuus sanan varsinaisessa merkityksessä.

Rauhaisat levot Turhapurolle.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Kevyet mulla Uunolle.

Hesari pistänyt pitkän muistokirjoituksen eetteriin klo11:57 kun ensimmäiset tiedot kuolemasta on n.klo11:52... Toki ymmärrän että muistokirjoituksia valmistellaan, mutta olisi nyt voinut edes hetken odottaa. Jotenkin antaa vaikutelman, että siellä on joku oikein odottanut kuolemaa julkaisunappia hieroen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy