Kyllä, on mielettömän upea levy. Vaikka aloinkin jo tuossa kohtaa olemaan raskaan metallin pauloissa, niin Varietee upposi todella kovaa. Hienoja biisejä kautta linjan. Kova jäbä lähti nyt, respect.Varietee soimaan. Kolahti -83 ja yhä kovin debyyttilevy koskaan suomessa.
"Niin loppui se kaunis varietee, jota ei kai enää esitetä koskaan uudelleen".
Tästä on helppo olla samaa mieltä. Varietee on ensimmäinen omistamani vinyylilevy ja se on mulla ollut joka kesä kuuntelussa ihan tuolta 1984 vuodesta asti. Sittemmin on tullut hankittua kaikki mahdollinen Hakulisen aikainen Yö-materiaali vinyyleinä ja myös Kinskyltä löytyy jotain, vaikkei sarja siltä osin olekaan täydellinen ja itse asiassa noista Yö-sinkuistakin puuttuu joistain kuvakannellinen versio.Varietee soimaan. Kolahti -83 ja yhä kovin debyyttilevy koskaan suomessa.
Joo ei jää kukaan muukaan kun kaikki Hakulisen julkaistu musiikki on edelleen saatavilla.Kevyet mullat Jussille, mutta musiikkiaan en jää kaipaamaan.
Joo ei jää kukaan muukaan kun kaikki Hakulisen julkaistu musiikki on edelleen saatavilla.
Kylläpä tuli puskista, en itse muista nähneeni ainakaan mediassa juttuja Hakulisen minkäänlaisista terveysongelmista. Tosin hänen kohdallaan niitä nyt ei varmaan olisi kerrottukaan, etekin kun ei enää nykyään edes ollut mikään aktiivijulkkis.. tuosta ahdistuneisuudesta joka Hakuliseen usein yhdistettiin on pakko sanoa, että kyllä totta vieköön sai olla ahdistunut nuorimies joka teki oliko 14-vuotiaana sellaisen kappaleen kuin mitä vaikkapa Tiedän Liikaa Elämästä on. Muusta sen jälkeisestä tuotannosta nyt sitten puhumattakaan..
Huh, miten tämä koskettikin :( Yön kaksi ensimmäistä levyä olivat kuitenkin aikalailla ainoaa suomenkielistä musiikkia mitä lapsena kuuntelin kaiken ulkomaisen raskaamman musiikin ohella. Ne levyt omistan vieläkin..
Klisee tai ei, niin haluan vain laittaa tämän alkuperäisen musiikkivideon tähän.. pelkkä Hakulisen kehonkieli tässä on aivan vavahduttavaa katseltavaa, etenkin tämä uutisen myötä
Motti on mestariteos. Kertoo sodan traumoista niin käsinkosketeltavasti, että huhhuh.RIP Jussi Hakulinen.
Ei lisättävää edellä olleisiin viesteihin. Haluan yhden Jussin biisin nostaa esille, näiden klassikoiden lisäksi. Kuulin tämän biisin, olikohan Yön Tampere- talon konsertissa syksyllä 2009. Olin ihan että ohhoh, mikä biisi. Huikea liveveto tuolloin Jussilta ja Yöltä. Biisi on Jussin soolotuotantoa, ja on nimeltään Motti. Makuasioita toki, mutta näiden klassikkobiisien lisäksi tämä on mulle Se biisi Jussin tuotannossa.
Saimaa muuten teki tuosta biisistä todella kovan version Matka mielen ytimeen-levylle. Jopa Hakulinen itse kehui sovitusta hienoksi.Kevyet mullat Jussi Hakuliselle. Kyllähän joku Joutsenlaulu on suomalaisessa musiikissa niin klassikko kuin vain voi olla.
RIP Jussi Hakulinen.
Ei lisättävää edellä olleisiin viesteihin. Haluan yhden Jussin biisin nostaa esille, näiden klassikoiden lisäksi. Kuulin tämän biisin, olikohan Yön Tampere- talon konsertissa syksyllä 2009. Olin ihan että ohhoh, mikä biisi. Huikea liveveto tuolloin Jussilta ja Yöltä. Biisi on Jussin soolotuotantoa, ja on nimeltään Motti. Makuasioita toki, mutta näiden klassikkobiisien lisäksi tämä on mulle Se biisi Jussin tuotannossa.