Siis mitä, kaikki 4 lasta mukana vai???
Tämä on se todella järkyttävä asia uutisessa.
Edit: Toivottavasti ei totta. Ilmeisesti siis ei totta.
Siis mitä, kaikki 4 lasta mukana vai???
VAikuttais siltä, että lapset ei oo olleet kyydissä.
Kobe Bryant & Daughter Die in Helicopter Crash, 3 Bodies Recovered
Kobe Bryant has died. His daughter was also on board and passed away.www.tmz.com
Ilmeisesti ainakin yksi tytär ollut kyydissä
Nyt en tiedä ajanko miinaan vai ennustatko koko alkaneen vuosikymmenen, mutta eihän tässä vielä kovin pitkällä tämän vuosikymmenen osalta olla.Saattaa olla tämän vuosikymmennen suurin yksittäisen urheilijan poismeno. Kobe Bryant oli mun nuoruus.
Ekan kerran kuulen koko tyypistä. Yllättävän isot otsikot revitään kuolemasta. Olihan siellä muitakin uhreja, mutta mitäpä niistä välittämään.
En tahdo aiheuttaa kenessäkään närää tällä, olen kyllä jonne pahimmasta päästä, mutta kun kuulin Bryantin kuolemasta, minulla ei ollut aavistustakaan kenestä puhuttiin. Nimi Kobe Bryant ei sanonut minulle oikeastaan mitään: kuulosti kyllä hieman tutulta, muttei sanonut silti mitään.
Tuo yli 80 pinnaa on kyllä jäänyt ikuisesti mieleen, ei vaan pysty käsittämään miten tuo on edes mahdollista. Harvoin vetää tuntemattoman kuolema näin surulliseksi ja nimenomaan vaimon ja lasten puolesta.Bryantin yhden ottelun piste-ennätys NBA:ssa on 81 pistettä. Uransa viimeisessä ottelussa Kobe pussitti 60 pistettä.