Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
No ei todellakaan, sehän pomppasi jo kolmentena päivänä ylös. Kuulin sellaista juttua, itse en ollut paikalla.R.I.P.
No ei todellakaan, sehän pomppasi jo kolmentena päivänä ylös. Kuulin sellaista juttua, itse en ollut paikalla.
Itse asiassa kertoi jo eilen että kuolema oli aprillipila.No ei todellakaan, sehän pomppasi jo kolmentena päivänä ylös. Kuulin sellaista juttua, itse en ollut paikalla.
Ohjaaja Isao Takahata joka oli mukana perustamassa Studio Ghibliä, joka lienee nykyisin yksi tunnetuimmista animaatiostudioista maailmassa. Takahatan ohjauksiin kuului mm. suurenmoinen Hotaru no Haka (Grave of Fireflies/Tulikärpästen hauta.)
Isao Takahata, Studio Ghibli Co-founder and Grave of the Fireflies director dies at 82
Legendaarinen Miloš Forman on kuollut – ohjasi muun muassa Yksi lensi yli käenpesän sekä Amaeduksen | Episodi.fi
Yksi suurimmista elokuvaohjaajista Miloš Forman on nukkunut pois.
Itselleni tulee ekana mieleen jo harmillisesti poistunut titteli: sotilasmestari. Olivat oikeasti kunniakkaita molemmat sotilasmestarit, jotka inttiurallani vastaan tulivat. Hattu päästä ja arvostus edelleen molemmille.Ermeyn Sotilasarvo leffassa taitaa tosin olla lähempänä meikäläistä vääpeliä?
Itselleni tulee ekana mieleen jo harmillisesti poistunut titteli: sotilasmestari. Olivat oikeasti kunniakkaita molemmat sotilasmestarit, jotka inttiurallani vastaan tulivat. Hattu päästä ja arvostus edelleen molemmille.
RIP Ermey.
Eikö? Itse ainakin muistelen, että meillä oli viimeinen sotilasmestari mitä Parolaan enää tulee. Ilmeisesti asiat ovat sitten muuttuneet.Mistä on poistunut? Ei ainakaan Suomen armeijasta.
^
Loistava elokuva ja loistava roolisuoritus. Leffassa tuli aikanaan nähtyä ja jäi kyllä nuoren pojan mieleen.
Ermeyn Sotilasarvo leffassa taitaa tosin olla lähempänä meikäläistä vääpeliä?
Ohhoh. Ei oikein muuta osaa sanoa.RIP Tim Berglund alias Avicii. Huippu-DJ Avicii, 28, on kuollut