Kirjoittelija
Jäsen
"Hitto joo, mä en pelle oo. Jos mies en olla saa."
Näin lokeroiva teksti ei minusta oikein sovi enää nykyvihreiden linjaan. Olisi parempi, jos laulettaisiin "hitto joo, mä en pelle oo, jos miesoletettu en olla saa".
"Hitto joo, mä en pelle oo. Jos mies en olla saa."
On aivan poskettoman taidokas sanoitus.
Näin lokeroiva teksti ei minusta oikein sovi enää nykyvihreiden linjaan. Olisi parempi, jos laulettaisiin "hitto joo, mä en pelle oo, jos miesoletettu en olla saa".
Tubesta löytyy oikeastaan aika huonosti, mutta levykaupoista löytyy. Nyt tietenkin hinnat nousivat jo. Ei se ole mitään hifistelyä, että olen varmistanut koko tuotannon jo vuosia sitten ja kyllähän siitä on maksettukin.
Mutta Spotifysta näköjään löytyy paljon Freukkarien tuotantoa, joten voit konossöörinä suositella sitä "hidden gems" -osastoa.
Kyseessä oli vuonna 2011 Italian ympäriajon voittanut Michele Scarponi.
Onnen päivät Erin Moranille.
R.I.P. Joanie
Tietyllä tavalla oksettaa lukea noi surunvalittelut Henry Winklerin ja Ron Howardin osalta, jotka voivottelee Erin Moranin menehtymistä. Erin oli koditon pummi viimeiset vuodet. Eipä näitä miljonäärejä aikaisemmin näkynyt.
Tässä tapauksessa olen kyllä valmis myöntämään ymmäryämättömyyteni. En todellakaan tunne riittävän hyvin muita tässä tapauksessa ilmeisesti oleellisia lakipykäliä. Onhan se uskottava, että jotain hämärää tuohon kuvaajaankin liittyy, jos asia on päätynyt syyttäjän pöydälle. Mutta varmaan aika ja käräjäoikeus sitten aikanaan kertovat enemmän. Osaakohan joku arvioida, mikä tuossa videossa täyttää tuon yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen tunnusmerkistön?
Lintumies
On se hyvä (ettei lehmät lennä)
Halvalla meni Hirvosen Jorman henki. Vanha kapiainen olisi muuten viettänyt eläkepäiviä pidempään, mutta julkisuus kävi terveyden päälle. Kyllä, omalaatuinen persoona oli kyseessä, mutta yksi videoitu urpoilu vei lopulta hengen.
Off-topicina voisin heittää, että jos joku tietää, niin voisi kertoa, kummassa Hirvonen oli skapparina, Vekaralla vai Utissa. Itse en äijää ainakaan Vekaralta muista, mutta toisaalta ei ole ihme, kun niin iso varuskunta on kyseessä.