Mainos

Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 440 937
  • 7 160

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Höpsistä, tossahan oli heveletisti hyviä asioita. Esim. allekirjoittanut kun käy hakemassa sen kahvin erätauolla, niin sen jälkeen onkin noin 13-16 minuuttia luppoaikaa. Mitä teen, no paikalle istumaan ja kännykkä taskusta. Ihan validi vaihtoehto toki, mutta mitäs jos siellä hallilla oikeasti olisi jotain, siis jos ei käytä aikaansa siihen kaljan tehokkaasti imemiseen tai jonossa olemiseen, mitkä kumpikaan tuskin ovat niitä tavoiteltavia olotiloja. Tai sieltä kännykästä saisi jotain lisää siihen kokemukseen, hidastuksia, tiukkoja tilanteita, kovia taklauksia jne. Kyllä siihen kokemukseen ihan oikeasti vaikuttaa aika saamaristi se kun seisomakatsomon paskasella kiviportaalla istut perse jäässä sen melkein 30 minuuttia per ottelu. Miksi, no koska ei oikein ole muutakaan paikkaa, tai mitään virikettä mihin itsensä suunnata.

Jos nyt miettii nopeasti niin esim. se ulkoterassi olisi mitä oivallisin paikka, jos sen kattaisi, järjestää vaikka ja mitä. Lisäksi se ei enää muuttuisi hengenvaaralliseksi luistinradaksi talvisin. Tai miksi ei, jos sen tekisi ihan tarkoituksella. No mutta vitsit sikseen, kyllä aina voi ja pitää kehittää toimintaa. Tutkimalla kuluttajien käytöstä ja siten miettimällä kokonaisuuksia voidaan saavuttaa isojakin hyötyjä.
Totta, tuo mobiililaite pitää kytkeä ottelutapahtumaan. Appille tulee funktio, kun se näyttää erän kohokohdat, statsitiikkaa jne hallin näytöillä ja kännykässä, mutta kännykässä vain jos olet paikalla! Muutoin ottelukooste muille näkyviin vasta seuraavana päivänä... Paikallaoleville lisämatskua ja jutun juurta erätauoille. Samalla tarjouksia ja ostokehoituksia ja taas vain paikallaoleville.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Noh, on täällä muutama sata enemmän kun tiistaina.

Hyvä puolihan on se, että netti ei tahmaa hallissa, kun on väkeä vähemmän. Nyt kun on vielä 20 minuuttia aikaa surffailla lauantaisin erätauolla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Uijjui, Tunnari on palannut kolmannen erän introbiisiksi! Vai oliko se jo viime kaudella?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Oli jo viime vuonna. Mutta samaa mieltä, että hieno juttu. Lämmittää tällaisen vanhemman kannattelijan mieltä kovasti.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oli jo viime vuonna. Mutta samaa mieltä, että hieno juttu. Lämmittää tällaisen vanhemman kannattelijan mieltä kovasti.
Ok, kiitos tiedosta: on kyllä mahtava juttu!

Tässä The Tunnari vielä voiton kunniaksi yleiseen fiilistelyyn ja erityisesti niille TPS-Virtasen etunimikaimoille, jotka ei muista.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ok, kiitos tiedosta: on kyllä mahtava juttu!

Tässä The Tunnari vielä voiton kunniaksi yleiseen fiilistelyyn ja erityisesti niille TPS-Virtasen etunimikaimoille, jotka ei muista.

Sieluni silmin näen aina tän kappaleen kuullessani kuinka ensin pukukoppien suunnalta juoksee äijä vilkuttamaan, että musiikki päälle, joukkue on tulossa. Sitten Laru, Kyy, Haapis, Lelu ja monet muut sen ajan sankarit liukuvat jäälle, muodostavat rivin pääkatsomon eteen. Sitten yhtä aikaa kaikki heilauttavat mailat kohti kattoa ja siirtyvät Lehkosen ympärille tiiviiseen ympyrään hoitamaan alkurituaalit ja -taputtelut.
 

Elggari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
HPK korjasi kausikorttiensa hintoja tälle kaudelle. Nyt alkukauden yleisömääriä katsellessa voi tulla siihen tulokseen, että hintojen laskeminen ei ole juurikaan tuonut kävijöitä halliin.

Miten sitten Porissa riittää lähes 5000 katsojaa tiistai-illan peliin?

Kyse on ajoituksesta. Ässät laski hinnoitteluaan kun Ruutu maksoi 30e kuukaudessa. Halvin kausari maksoi vain 99 euroa eli se oli halvempi kuin koko kauden Ruutu. Tämä toi halliin katsojia, jotka kuluttivat rahaa ja loivat tunnelmaa. Ässät teki positiivisen tuloksen, panosti vähän lisää joukkueeseen ja nyt tällä itseään ruokkivalla kierteellä melkein myyvät hallin loppuun.

HPK sen sijaan alensi hintojaan juuri tälle kaudelle, kun Ruudun hinta tippui puolella. Halvinkin kausari maksaa 139 euroa, mikä on enemmän kuin koko kauden Ruutu, jolla näkyy myös vieraspelit. Luulisi muuten, että Liigallakin olisi sanottavansa Ruudun hinnoittelusta.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Luulisi muuten, että Liigallakin olisi sanottavansa Ruudun hinnoittelusta.

Muuten en osaa ottaa kantaa, mutta luulisi, että maksaessaan vähän helvetin monta miljoonaa lähetysoikeuksista, saa aika vapaat kädet päättää mihin hintaan niitä ihmisille jakaa.
 

Elggari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Muuten en osaa ottaa kantaa, mutta luulisi, että maksaessaan vähän helvetin monta miljoonaa lähetysoikeuksista, saa aika vapaat kädet päättää mihin hintaan niitä ihmisille jakaa.
Kyse on pelkästä sopimuksesta. Oltaisiin voitu sopia toisinkin. Liiga koittaa nyt ottaa maksimaaliset rahat tuotteestaan tajuamatta, että tämä taktiikka toimii vain muutamia vuosia. Liiga luulee Ruudun avulla saavansa näkyvyyttä, mutta ihmisille ei välity sama tunnelma kuin paikanpäällä. Yleisömäärien lasku on kierre joka syvenee kun tunnelman paskuus ylittää sen tietyn lakipisteen. Jääkiekkoa ei kuitenkaan voida pelata tyhjille katsomoille. Toivon, että Liiga reagoi edes jotenkin tähän nykyiseen trendiin.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Kyse on pelkästä sopimuksesta. Oltaisiin voitu sopia toisinkin. Liiga koittaa nyt ottaa maksimaaliset rahat tuotteestaan tajuamatta, että tämä taktiikka toimii vain muutamia vuosia. Liiga luulee Ruudun avulla saavansa näkyvyyttä, mutta ihmisille ei välity sama tunnelma kuin paikanpäällä. Yleisömäärien lasku on kierre joka syvenee kun tunnelman paskuus ylittää sen tietyn lakipisteen. Jääkiekkoa ei kuitenkaan voida pelata tyhjille katsomoille. Toivon, että Liiga reagoi edes jotenkin tähän nykyiseen trendiin.


Sopiahan voi tietysti mitä vaan, luultavasti kuitenkin tarjousten hinnat on merkittävästi pienempiä, jos sopimukseen on kirjattu joku alara tuotten ulosmyyntiin. Tämä tarkoittaa sitä, että joukkueilla olisi entistä vähemmän rahaa käytössään joukkueita rakennettaessa.

Sanomallahan ei ole enää muuta intressiä kuin kokeilulla paikata massiivisia tappioitaan mahdollisimman paljon. Ja jos onkin niin, että 14,95/kk on se selkeästi tuottavin malli tuotteen myyntiin, pitäisi seuroissa vain kehittää ottelutapahtumaa.

Jatkossa Telian kanssa Liigan kannattasi pyrkiä kehittämään tv-nettilähetyksiä edelleen siten, että tunnelma halleilta saataisiin välittymöön kotikatsomoihin paremmin, kaukalon äänet, mahdollisesti selostajaton lähetys, erätaukokilpailujen markkinointi siten, että ne televisioidaan ja siihen jotakin kilpailua, jota voi pelata kotisohvalta mobiilisti.

Kaikki lähtee sieltä ottelutapahtumasta, jos se on hyvä, niin ihmiset tulevat kyllä hallille. Olennainen osa sitä tunnelmaa on toki muut ihmiset ja Ässien pään avaus lähes ilmaisilla korteilla sattui oikeaan aikaan. Mielestäni olisi loistavaa, jos Telian tuotteen saisi kausikorttiin kaupan päälle.

Oikeuksien hintaa saadaan haluttua korkeammalle korkeammilla tilaus- ja katsojamäärillä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Miten sitten Porissa riittää lähes 5000 katsojaa tiistai-illan peliin?

Kyse on ajoituksesta. Ässät laski hinnoitteluaan kun Ruutu maksoi 30e kuukaudessa. Halvin kausari maksoi vain 99 euroa eli se oli halvempi kuin koko kauden Ruutu. Tämä toi halliin katsojia, jotka kuluttivat rahaa ja loivat tunnelmaa. Ässät teki positiivisen tuloksen, panosti vähän lisää joukkueeseen ja nyt tällä itseään ruokkivalla kierteellä melkein myyvät hallin loppuun.

Liekö syy sitten Tappara.

Ässäthän juu myi niitä 99-kausareita kait sen tuhannen viissataa kappaletta vai mitä nyt olikaan tänä vuonna. Onko se sitten tuonut oikeita, rahaa kuluttavia, katsojia lisää, niin jotenkin tunne, että eipä nyt ihan älyttömästi. Viikonloppuisinkin seisomakatsomossa ihan hyvin tilaa, enemmän kuin aiemmin parhaissa peleissä. Tunnelmakin on tuon kausikorttihinnoittelun aikana ollut välillä hartaampi kuin kirkossa koskaan, vain hiljainen "homo"-huuto kaikuu tyhjistä penkeistä kolikoiden kilistessä jäälle. Ässät ei mitään erikoista panostusta joukkueeseen tehnyt ja muutenkin vähän liioittelua tuo loppu. Sen verran siimaa, että kyllä jonkinlaista positiivista pöhinää on tuossa kausikorttialessa, että ehkä se vähän lisää joidenkin hallilla käyntiä ja ehkäpä myös ottaa kaverin mukaan.

Että silleen...
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kyse on pelkästä sopimuksesta. Oltaisiin voitu sopia toisinkin. Liiga koittaa nyt ottaa maksimaaliset rahat tuotteestaan tajuamatta, että tämä taktiikka toimii vain muutamia vuosia. Liiga luulee Ruudun avulla saavansa näkyvyyttä, mutta ihmisille ei välity sama tunnelma kuin paikanpäällä. Yleisömäärien lasku on kierre joka syvenee kun tunnelman paskuus ylittää sen tietyn lakipisteen. Jääkiekkoa ei kuitenkaan voida pelata tyhjille katsomoille. Toivon, että Liiga reagoi edes jotenkin tähän nykyiseen trendiin.

Kyllä se tässä nyt on tuo TV-oikeudet omistava Sanoma, joka päättää sen hinnoittelun. Liigan ja Sanoman välinen sopimus ei nähtävästi sisällä mitään, mikä estäisi tällaisen yleisömääriä rankasti syövän hinnoittelun. Tämä on Liigalle nyt karu oppi ja katsotaan mitä jatkossa tapahtuu. Ensi vuonna puikkoihin astuu Telia, jonka kanssa sopimus on nähdäkseni jo tehty, eli ei varmaan siinäkään sopimuksessa ole estetty tällaista toimintaa. Koukku on kuitenkin siinä, että jos Liiga vaatisi sopimukseen jotain tiettyä hintarajaa pelien myymiseen kuluttajille, niin kuinkas kiinnostavat nämä TV-oikeudet olisivat kenellekään ostettavaksi ja saisiko Liiga niistä yhtä paljon rahaa kuin tällä hetkellä? Ei varmaankaan.

En tiedä mitkä on Sanoman intressit tässä nykyisessä hinnoittelussa. Tuskin tekevät parasta mahdollista tulosta näin hinnoittelemalla. Varmaan haluavat nyt hoitaa tämän kauden alta pois vaan mahdollisimman yksinkertaisesti. Tuotekehitys on jo sammutettu, kun ei jatkoa enää tullut. En myöskään usko hetkeäkään, että Telia myisi tätä tuotetta ensi kaudella tällaisilla polkuhinnoilla, eli tämä on nyt tämän kauden juttu. TV-näkyvyyden heittämä haaste sinänsä on toki olemassa ensi vuonnakin, mutta ei luultavasti ihan näin murskaavana.

Kerho on mielestäni päivittänyt hinnastoaan hyvin nykyaikaiseksi ja siitä osoituksena tänä vuonna saavutettu kausikorttien myyntiennätys. Tämä tuorein Ruudun tarjous, eli kaikki pelit 14,95/kk, tuli ihan yllätyksenä ja saataville 1-2 viikkoa ennen liigan alkua. Ei irtolippuhinnastoakaan ole kauhean kohteliasta halventaa enää tässä vaiheessa, kun on jo myyty 1500 kausikorttia tiettyyn hinnastoon perustuen. Kausikorttimyynnin osalta taas ollaan kokonaisuudessaan auttamatta myöhässä tämän kauden osalta.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Teliahan myy jo tällä hetkellä ensi Liigakautta tuohin samaan hintaan, toki saattaa olla että tarjoukseen nyt tarttuvat pääsevät huutamaan ähäkuttia kaikille muille ensi syksynä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Teliahan myy jo tällä hetkellä ensi Liigakautta tuohin samaan hintaan, toki saattaa olla että tarjoukseen nyt tarttuvat pääsevät huutamaan ähäkuttia kaikille muille ensi syksynä.

Tällä hetkellä Telia vain välittää palvelua omaan verkkoon. Tällä hetkellä ei ole muuta järkevää hinnoittelutapaa, kun Neloselta saa tuohon hintaan mihin vaan netin kautta.

Telialla tilaus on nähdäkseni toistaiseksi voimassaoleva tilaus, ja kun oikeudet ensi kaudeksi siirtyvät Telialle, niin kyllä se hinnoittelu muuttuu ja tulee koskemaan myös näitä vanhoja tilauksia. Tässä kohtaa siis määräaikaisuuden puuttuminen tilauksesta ei ole hyvä juttu.

Voin olla väärässäkin, mutta pitäisin erikoisena ratkaisuna, jos hinnoittelu pysyy tuollaisena. Telia haluaa kyllä tästä tulevasta satsauksestaan varmasti parempaa hintaa ja katetta
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Tällä hetkellä Telia vain välittää palvelua omaan verkkoon. Tällä hetkellä ei ole muuta järkevää hinnoittelutapaa, kun Neloselta saa tuohon hintaan mihin vaan netin kautta.

Telialla tilaus on nähdäkseni toistaiseksi voimassaoleva tilaus, ja kun oikeudet ensi kaudeksi siirtyvät Telialle, niin kyllä se hinnoittelu muuttuu ja tulee koskemaan myös näitä vanhoja tilauksia. Tässä kohtaa siis määräaikaisuuden puuttuminen tilauksesta ei ole hyvä juttu.

Voin olla väärässäkin, mutta pitäisin erikoisena ratkaisuna, jos hinnoittelu pysyy tuollaisena. Telia haluaa kyllä tästä tulevasta satsauksestaan varmasti parempaa hintaa ja katetta

Kovasti nuo ainakin kivijalkaliikkeessä väittivät, että tarjous koskee käytännössä 18 kk, joista jokainen on saman hintainen. Tilaus katkeaisi siis kesäksi, kun Liigakiekkoa ei pelata, ja jatkuisi taas syksyllä kestäen ensi Liigakauden loppuun saakka.

Edit. Ei tosin olisi ensimmäinen kerta kun kyseisessä liikkeessä puhutaan epätosia.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kovasti nuo ainakin kivijalkaliikkeessä väittivät, että tarjous koskee käytännössä 18 kk, joista jokainen on saman hintainen. Tilaus katkeaisi siis kesäksi, kun Liigakiekkoa ei pelata, ja jatkuisi taas syksyllä kestäen ensi Liigakauden loppuun saakka.

Edit. Ei tosin olisi ensimmäinen kerta kun kyseisessä liikkeessä puhutaan epätosia.

Jos on 18kk määräaikainen sopimus, niin sen hinta ei tietenkään voi muuttua kesken kaiken. Jos taas toistaiseksi voimassaoleva, niin mikään ei estä sen hinnan muuttumista ensi kaudeksi. Jos myymälässä noin sanotaan, niin haluaisin sen kirjallisena. En ole Telian asiakas, joten en ole perehtynyt heidän tarjontaan.

Onhan toki sekin mahdollisuus, että Telia edistää oman kaapelinsa houkuttelevuutta tarjoamalla liigan oman verkkonsa asiakkaille tuohon hintaan ja myy sitä muille operaattoreille kovemmalla hinnalla välitettäväksi. URHO-TV:n aikaankin Sonera onnistui tekemään heidän kanssa sellaisen sopimuksen, mikä aloitti tämän joka ikisen pelin näkymisen eri kanavilla. Tämä palvelu oli silloin vain Soneran verkon asiakkaille. Silloin Telia/Sonera ei ollut varsinainen tv-oikeuksien haltija, mutta kyllä sekin tapaus osoittaa, miten liigaa voidaan käyttää aika vahvasti kilpailuetuna. Ja historiaa löytyy juuri tältä toimijalta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Se on varma syksyn merkki, kun palstalla joku alkaa haukkua milloin mitäkin tahoa ja etsiä milloin mitäkin syytä alhaisiin katsojamääriin. Sitten keväällä taas ilmoitetaan että katsojakeskiarvo on noussut. Tää on kyllä melkonen ikiliikkuja. 27 ottelua jäljellä ja keskiarvo 3469, mitäs jos nyt ei ihan vielä heitettäisi kirvestä kaivoon ja vedettäisi mitään foliohattuja kuinka kaikki katsoo kotona. Halvat kausarit olleet juuri parasta lääkettä tälläisiin muka halpuuksiin. Itse en kyllä ole koko Ruudun aikana maksanut kertaakaan yli 20€/kk hintaa, ettei tuossa nyt mitään järisyttävää eroa ole.

Ihan oikeasti 3 peliä vasta kotona pelattu ja vastutajana ollut niinkin mediaseksikäs jengi kuin Ipa lauantaina ja tiistaina Ässät, nyt jos olisikin ollut HIFK ton Ipan tilalla ja hallissa yli 4000 niin oltaisiinko sitten tyytyväisiä? No ei oltaisi kun jossain vaiheessa sieltä kuitenkin tulee se tiistai ja joku vähemmän seksikäs seura vastaan ja ihmiset miettii että no lauantaina olisi vähän parempi peli ja silti tulee se noin 3000 lukema ja taas palsta repeää ja syitä on ties missä. Siellä on viimekaudella kellotettu viikkopeleissä niinkin hurjia lukemia kuin 3079 keskiviikkopelissä 11.1.2017 Lukkoa vastaan. Sitä ennen ja sen jälkeen paukkukin 4000 viikonloppupeleissä. Että jos nyt vaan vähän odoteltaisiin, katsotaan sitten 10 pelin kohdalla, tai joulutauolla, että miltä se tilanne näyttää. Ei oikein tälläiset panikoinnit mene tajuntaan, kun sama ilmiö tapahtuu joka vuosi.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Jatkossa Telian kanssa Liigan kannattasi pyrkiä kehittämään tv-nettilähetyksiä edelleen siten, että tunnelma halleilta saataisiin välittymöön kotikatsomoihin paremmin, kaukalon äänet, mahdollisesti selostajaton lähetys, erätaukokilpailujen markkinointi siten, että ne televisioidaan ja siihen jotakin kilpailua, jota voi pelata kotisohvalta mobiilisti.
Tässä on lähtökohtaisesti ideaa. Kun ei voi vaikuttaa, niin pitää ottaa huomioon. Telia on avainasemassa Liiga-tuotteen kehittämisessä. Tämän kaltaiset hybridit/kombinaatiot kehittäisi tuotetta paremmaksi ja se olisi kohtuullisen kiistaton win-win-win tilanne Telia-Liiga-seura. Eikä case hirveän monimutkaiseltakaan vaikuta. Monet toimenpiteet lisäävät katsojan näkökulmasta:
- vieraspelien kiinnostavuutta (olohuonetuoteratkaisut siihen),
- kotijoukkueen seuraamista paikanpäällä tai kotona (omat erilaiset ratkaisut molempiin käyttötilanteisiin)
- Liigan arvo nousee ja seurojen paikallinen kiinnostavuus lisääntyy
Eri asia sitten onkin osaavatko lätkäjätkät? Niillä tuntuu aika moni seura olevan miehitetty. Eikä näissä kuvioissa ehkä se paras osaaminen, ellei ole sitten koulut käyty uran jälkeen ja mielellään melko korkealla tasolla.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
HPK:n tämän kauden introvideo on nyt nähtävillä seuran sivuilla.

HPK:n kausivideo 2017-2018 – viimeinen kolmesta suuresta — Hämeenlinnan Pallokerho

Tuolla oli selitettykin tätä introvideoiden taustaa, eli nämä menneiden kausien introvideot ovat siis olleet tribuutteja kaupungin kolmelle isolle brändille. Ensimmäinen oli Hämeen Linnalle, toinen oli HPK:lle ja tämä kolmas sitten Aulangolle.

Nyt mulle aukes tää video vähän paremmin, eli tuo alkuhan kuvastaa kuinka Kerho on nostettu suosta ja pohjamudista, ja aloittanut jälleen matkan huipulle.

Tuo loppu jää kuitenkin edelleen vähän omituiseksi, eli Pennanen viskaa kiekon alas näkötornista ja pelaajat hyppää perässä. Wtf? Jotenkin tulee tuosta edelleen mieleen, että nousu päättyy sitten lopulta pitkään pudotukseen...
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuo loppu jää kuitenkin edelleen vähän omituiseksi, eli Pennanen viskaa kiekon alas näkötornista ja pelaajat hyppää perässä. Wtf? Jotenkin tulee tuosta edelleen mieleen, että nousu päättyy sitten lopulta pitkään pudotukseen...
Omasta mielestäni tuo kuvastaa sitä, että joukkueen ja seuran eteen tehdään kaikki mahdollinen. Ja mitä ikinä valmentaja sulta vaatiikaan niin sä teet, etkä kysele. Kurinalaisuutta ja sisua pitää siis löytyä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Omasta mielestäni tuo kuvastaa sitä, että joukkueen ja seuran eteen tehdään kaikki mahdollinen. Ja mitä ikinä valmentaja sulta vaatiikaan niin sä teet, etkä kysele. Kurinalaisuutta ja sisua pitää siis löytyä.

Näin se varmastikin on. Jotenkin tossa odottaa, että tuo video pysähtyisi siihen Pennasen kädessä olevaan HPK-kiekkoon zoomaamiseen, mutta sitten se nakkaakin sen vielä meneen ja jengi menee ihan pähkinöiksi. Noh, makustellaan tätä.

Tähänkin ois taas sopinut hyvin se, että Keränen kantaa sinne näkötorniin sen limuautomaatin selässään ja paiskaa sen sieltä alas. Eeppinen hetki Kerhon historiassa. Ehkä seuraava video voisi kertoa sen automaatin tarinan?
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Hieman hämmentävä tuo pelaajat metsänpeikkoina tai mitä suomalaisen mytologian hahmoja ovatkaan, mutta ihan tunnelmaa nostattava video. Kai ne pelaajat on sitten valmiita tekemään mitä ikinä Pendo käskee.

Steelersillä on muuten hyvin samankaltainen introvideo ja täysin samoissa maisemissa. Kuka plagioi ja ketä, kun videoiden tekijöinä on eri firmat?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös