Höpsistä, tossahan oli heveletisti hyviä asioita. Esim. allekirjoittanut kun käy hakemassa sen kahvin erätauolla, niin sen jälkeen onkin noin 13-16 minuuttia luppoaikaa. Mitä teen, no paikalle istumaan ja kännykkä taskusta. Ihan validi vaihtoehto toki, mutta mitäs jos siellä hallilla oikeasti olisi jotain, siis jos ei käytä aikaansa siihen kaljan tehokkaasti imemiseen tai jonossa olemiseen, mitkä kumpikaan tuskin ovat niitä tavoiteltavia olotiloja. Tai sieltä kännykästä saisi jotain lisää siihen kokemukseen, hidastuksia, tiukkoja tilanteita, kovia taklauksia jne. Kyllä siihen kokemukseen ihan oikeasti vaikuttaa aika saamaristi se kun seisomakatsomon paskasella kiviportaalla istut perse jäässä sen melkein 30 minuuttia per ottelu. Miksi, no koska ei oikein ole muutakaan paikkaa, tai mitään virikettä mihin itsensä suunnata.
Jos nyt miettii nopeasti niin esim. se ulkoterassi olisi mitä oivallisin paikka, jos sen kattaisi, järjestää vaikka ja mitä. Lisäksi se ei enää muuttuisi hengenvaaralliseksi luistinradaksi talvisin. Tai miksi ei, jos sen tekisi ihan tarkoituksella. No mutta vitsit sikseen, kyllä aina voi ja pitää kehittää toimintaa. Tutkimalla kuluttajien käytöstä ja siten miettimällä kokonaisuuksia voidaan saavuttaa isojakin hyötyjä.