Sean Connery
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Juuri näin.
Tosin ehkä nopeampi vaihtoehto olisi, että saataisiin noi seisomapaikat jotenkin markkinoitua ja myytyä, kun niitä nyt tuntuu olevan "yli tarpeen".
Opiskelijoille, koululaisille, eläkeläisille, varusmiehille jne seisomapaikkaliput eurolla tai jotain vastaavaa? En tiedä menisivätkö sittenkään kaupaksi. Rahaahan noista ei juuri tulisi, mutta kai niistä joku jonkun kahvin tai oluen ostaisi ja saataisiin ehkä potentiaalisia tulevaisuuden katsojia halliin ja halli mahdollisimman täyteen.
Luulen, että seisomapaikat täyttyy sitten kun istumapaikkoja ei enää saa... tadaa!!
No joo, tarkoitan siis sitä, että istumaan pääsevät opiskelijat, lapsiperheet ja eläkeläiset lähes samaan hintaan kuin seisomaan, niin turhaan he siis seisomaan edes menevät.. Ennen vanhaan istumaan ei menty vaikka puoli katsomoa oli tyhjänä, vaan seistiin tyytyväisenä, nykyään on toisin kun liput on halvempia.
Mutta kun isot pelit alkaa ja peliin on päästävä, niin luulen, että osa istujista tulee seisomaan taatakseen paremman paikan (näin itse tekisin).. Ja pleijareissa myös istumapaikat loppuvat aiemmin, niin ei tarvi arpoa mennäkö sittenkin istumaan sen normiseisomisen sijasta.