Lukko on saamieni tietojen mukaan ainoa liigajoukkue joka on lähestynyt Toni Mäkiahoa loppukauden sopimustarjouksella. Varmasti paras mahdollinen korvaaja Haatajalle jos ajatellaan hinta/laatu suhdetta. Sanoisin että järkevämpi vaihtoehto kuin Vahalahti tai Saarela...
Pahi olisi mielestäni selkeästi Vahalahtea parempi vaihtoehto.
Toisaalta Saarela on osoittanut jo ihan riittävän monta kertaa pelaavansa vain silloin kun kiinnostaa. Ja kun viime vuosina ei oikein ole kiinnostanut, niin en kyllä ihan heti halua tällaista surffailijaa joukkueeseen. En kyllä kovin pettynyt ole siitä ettei Vahalahtikaan tule.Näkisin, että Uraman alaisuudessa Pahi voisi vielä kerran syttyä. Lammassaaren poistuessa joukkueeseen kaivataan joka tapauksessa maalintekovoimaa. Saarela on lisäksi oma kasvatti, ja kokenut sellainen.
Itse taas olen sitä mieltä, ettei pelkästään loppukaudeksi kannata hommata miestä millekään osa-alueelle. Jos joku hankitaan, niin mielestäni pitäisi olla remmissä myös ensi kaudella.Mielestäni tällä hetkellä vahvistusten hankkiminen muualle kuin puolustukseen on turhaa, ostetaan vahvistuksia sitten jos näyttää siltä ettei ilman Haatajaa pärjätä.
Toki tämä olisi selkeästi plussaa, mutta en halua ensi kaudellakaan nähdä Saarelaa (tai Vahalahtea) Lukossa.Itse taas olen sitä mieltä, ettei pelkästään loppukaudeksi kannata hommata miestä millekään osa-alueelle. Jos joku hankitaan, niin mielestäni pitäisi olla remmissä myös ensi kaudella.
Niin, onhan se tietysti niinkin, että yhdellä loistavalla puolustajalla ampuu ainakin kaksi kärvästä samalla iskulla, mutta kuka on se mies, ja suostuuko hän tulemaan Raumalle huomenna?Mielestäni tällä hetkellä vahvistusten hankkiminen muualle kuin puolustukseen on turhaa, ostetaan vahvistuksia sitten jos näyttää siltä ettei ilman Haatajaa pärjätä.
Miksei ennemmin lobata Petreä lukkoon? Hyvä peruspakki, jolla kohtuulliset pisteet ja +/- tilastokin ihan kohtuullisessa kunnossa Ässien otteet huomioon ottaen.Uusi Rauma lobbaa Saarelaa Lukkoon. Rivien välistä on luettavissa, että mies itse olisi halukas tulemaan.
Vaihtaisit siis O`Brienin Perteen sen vuoksi, että jälkimmäinen ei ole miinukselle ihan yhtä paljon, kuin edellinen?Miksei ennemmin lobata Petreä lukkoon? Hyvä peruspakki, jolla kohtuulliset pisteet ja +/- tilastokin ihan kohtuullisessa kunnossa Ässien otteet huomioon ottaen.
Miksei ennemmin lobata Petreä lukkoon? Hyvä peruspakki, jolla kohtuulliset pisteet ja +/- tilastokin ihan kohtuullisessa kunnossa Ässien otteet huomioon ottaen.
Miksei ennemmin lobata Petreä lukkoon? Hyvä peruspakki, jolla kohtuulliset pisteet ja +/- tilastokin ihan kohtuullisessa kunnossa Ässien otteet huomioon ottaen.
Eli vaihdetaan huono kanukki huonoon hurriin? Ei oikein koveta tuo vaihtoehto.Jos sillä päästäisiin O'Brienista eroon niin tervetuloa!
Kyllä mun mielestä Petre on ihan eri luokan pelimies kuin O'Brien. Kaksi kautta heikoissa joukkueissa hyvällä menestyksellä. Kiekkovarma peruspuolustaja, ei mikään pistelinko, mutta juuri sellainen kiekollinen puolustaja joka osaa avata peliä.Eli vaihdetaan huono kanukki huonoon hurriin? Ei oikein koveta tuo vaihtoehto.
Eli vaihdetaan huono kanukki huonoon hurriin? Ei oikein koveta tuo vaihtoehto.
Kyllä Petre minusta kuitenkin ihan pelimies on verrattuna O'Brieniin.
Jatkoaika.com kirjoitti:HTML:2004-05 Mora IK Elitserien (SWE) 50 1 + 5 = 6 32 min 2005-06 Södertälje SK (SWE) 49 2 + 3 = 5 30 min 2006-07 SaiPa SM-liiga 35 3 + 13 = 16 71 min 2007-08 Ässät, rs 33 4 + 5 = 9 18 min
Haatajan korvaajaksi?Tiedä nyt sitten kuinka kaukaa on haettu, mutta sellaista vihellystä on kuulunut, että Nielikäinen olisi tulossa Lukkoon. Noh, mistä näistä aina tietää ja toivottavasti tätä vatipäätä ei kuitenkaan koskaan täällä nähdä Lukon paidassa.