Rekkaribongausketju

  • 209 218
  • 1 764

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Päivitetään taas tänne meikäläisen saldoa. 10 on hakusessa tällä hetkellä. 5,6 ja 7 löytyi Porista ja 8 ja 9 matkalla Helsingistä Poriin tänään. 8 Huittisissa ja 9 Nakkilassa. Porissa pyörii myös auto jonka rekkari on ISI-10. Näkyy aika usein tuolla Liinaharjassa päin. Eli ei paniikkia senkään suhteen.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kun hain kutosta vastaan tuli seiska ja kasi. Nyt haen seiskaa ja tot helvetis aamulla takana Kehää puksutti kasi. Mä niin kovasti haluaisin jo kaksinumeroisiin!
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Bongailin reilun vuoden ja pääsin 1-n.130 ja sitten tympäännyin, ikäväkseni huomasin että tuo bongaus jäi päälle ja aina tuntui katse kiinnittyvän rekkareihin. Rekkaritollotuksen poisoppimiseen meni varmaan kuukausi ellei ylikin.

Ihan ookoo "harrastus" sinänsä. Nyt en edes muista mitkä numerot olivat pahimpia mutta varmaan useampi viikko meni joihinkin. Kerran olin pitkään etsinyt jotain numeroa, tiesin että Lpr:ssä sellainen oli ja tiesin autonkin ja vaimon kanssa asiasta puhuttiin. Sitten yhtäkkiä huomasin että edelläajavassa autossa on kyseinen numero. Auto ei ollut tyypillinen bongausauto eli pikkupaku/jenkki, vaan joku vanha Datsun.
 
Taidan alkaa bongaamaan noita rekkareita lopusta alkuun. Tänään tuli vastaan 999-995...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
mäkine kirjoitti:
Kun hain kutosta vastaan tuli seiska ja kasi. Nyt haen seiskaa ja tot helvetis aamulla takana Kehää puksutti kasi. Mä niin kovasti haluaisin jo kaksinumeroisiin!

Noh, kotiinajomatkalla Kehällä seiska. Kasin otan jostakin huomenna, oha se varma!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kakkonen bongattu, eipä kestänyt kuin perkele kolmisen viikkoa.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Oi tätä onnen päivää. Reilut kaksi viikkoa oli hakusessa numero 9, äsken työmatkalla se tuli vastaan. Nyt on hyvä fiilis, varsinkin kun tietää, että lähistöllä ajelevat autot numerot 10 ja 11. Tosin niitä tuskin nyt vähään aikaan näkee...
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Kävi sitten perinteiset eli aloittelin bongauksen muutama viikko sitten. Ja viime viikon lopulla näin työpaikan pihalla parkissa kakkosen, joten olin ihan satavarma että ykkönen tulee siis vastaan eka risteyksessä. No ei tullu ku vasta kilometrin päässä ja ei ny kuitenkaan tällaisen "harrastuksen" takia ala takaisin ajeleen. Joten kakkosta etsitään...

P.S. Kumma ku ei tuon päätöksen jälkeen näkyny heti 3 ja 4.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Fosse kirjoitti:
Kävi sitten perinteiset eli aloittelin bongauksen muutama viikko sitten. Ja viime viikon lopulla näin työpaikan pihalla parkissa kakkosen, joten olin ihan satavarma että ykkönen tulee siis vastaan eka risteyksessä. No ei tullu ku vasta kilometrin päässä ja ei ny kuitenkaan tällaisen "harrastuksen" takia ala takaisin ajeleen. Joten kakkosta etsitään...

P.S. Kumma ku ei tuon päätöksen jälkeen näkyny heti 3 ja 4.
Eipä ole onneksi näkynyt kolmosta tuon tapauksen jälkeen. Äsken bongasin sitten kakkosen (ja tietenkin minuutin päästä uudestaan eri autosta). Eli kakkoseen pääsy kesti 2 viikkoa ja kolmosta katellaan.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Itselläni alkoi harraste tässä muutama viikko sitten, kun bongasin ykkösen. Ja heti perään tänään kakkosen. Nyt olisi siis kolmonen haussa.

Sinällään "hupaisa" episodi tapahtui Jyväskylän rallissa männä viikonloppuna. Vieressäni ollut ilmeisen humaltunut mieshenkilö iski silmänsä neitokaiseen, jota sitten useamman tunnin ajan yritti vongata.
Jossain vaiheessa iskurepliikki kuului kutakuinkin näin: "En minä mikään turha jätkä oo, rekkaribongauksessakin oon päässyt jo kahteenkymmeneen".
Siihen vieressä seisonut järkkäri (vanhempi äijä) tuumasi: "Minunpa tulos on tällähetkellä 49".

Ei saanut römpsää vonkaaja eikä järkkäri, vaikka voisikin kuvitella, että tällä jos millä harrastuksella heruis...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Mistä löytyy kolmonen? Kolme viikkoa Turun seutua edes takas tahkottu, eikä vain näy. Kaikkia muita yksinumeroisia viuhahtaa koko ajan ohi, mutta se 3? Missä olet?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kylläpäs viuhahti! Viikon sisällä sain nyt kolmosen ja nelosen. Enää vitosta odotellessa...
 

ath0s

Jäsen
Suosikkijoukkue
FCB,Ottawa Senators,HIFK
Valtavan päheä Chrysler 300cc etelä-haagan Shellillä, jonka rekkari oli She-ll.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Pitkän "piinan" helpotus

Aiemmin tässä ketjussa ihmettelin kun numeroa 42 ei ollut näkynyt Lahden seudulla useampaan viikkoon eikä lähes 2 kk:een.
Mutta tänään kävi flaksi harvinaisen numeron kanssa. Aamulla keskustassa Oikokadulta kääntyi Karjalankadulle auto, jossa oli tuo, jopa kauan kaivattu, numero 42. Kahden kuukauden kärvistely päättyi!

Kotimatkalla näkyi pihassa numero 43 ja maanantaina työmatkalla tullee vastaan se -44 jos vanhat merkit pitävät paikkansa!
 

Aina Pata

Jäsen
On tätä odotettukin (75)

No niin, kuukausi tuhraantui tähänkin mutta tulihan se sieltä.

75 on nyt plakkarissa ja mistäköhän löytyi, 100m päästä lähikaupan pihasta kun olin kaljaa hakemassa.
Vittu mä oon ollut lomalla koko tän kuukauden ja ajanut varmaan 3 tkm eikä oo näkynyt, tää on tätä. Eteenpäin.
 

scholl

Jäsen
Itse odottelen, että näkisin ysin. No aika vähän tulee tuolla missään nyt ajeltua, joten voi mennä vähän aikaa, että tulee vastaan. Sen sijaan n. 50m sisällä ovestani on vakituisesti kolme eri autoa, joiden rekkari on 10. Täytyy miettiä, minkä niistä haluaisin nähdä sitten ensimmäisenä, kun se 9 on plakkarissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
6, 7, 8, 9 ja 10 bongattu. Osa noista vielä moneen kertaan. Mutta, viitonen (5) on ollut kadoksissa kohta kuukauden. Taistelu jatkuu.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Numeroa 5 tuli kyttäiltyä harmillisen kauan, kaikki BMW X5 biilit, missä on viitonen numerona rekkarissa, oli kadonnut kuin maan nielemänä. Tänään bussin ikkunasta vilkuillessa kerkesin mietiskellä ettei taaskaan numeroa näy ja johan heti meni auto ohi josta se löytyi. Toinenkin näkyi muutaman tunnin jälkeen, kyllä niitä sitten kun ei enää tarvitse.
 

Sammeri2

Jäsen
Numero 20 on ollut nyt pari viikkoa hakusella, tuntuu hassulta että kyllä senkin numeron näki useastikin kun en vielä ollut siinä asti menossa mutta nyt tuntuu senkin kaivautuneen maan alle.
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Kuukausi menty, kutosta haetaan. Samalla tahdilla menee tuommoinen 16 vuotta. Voi olla, että mielenterveys järkkyy.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Heti valitti täällä että ei millään löydy kolmosta, niin seuraavana aamuna paukahti ruuhkassa (no, joo Turun "aamuruuhka") samalle kaistalle. Kiitokset sille muuttoautolle. Ja paria päivää myöhemmin nelonen. Nyt kohti 5:sta. Ja sen jälkeen kuutonen on helppo. Se auto ei ole liikkunut parkkipaikaltaan moneen viikkoon.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
pernaveikko kirjoitti:
6, 7, 8, 9 ja 10 bongattu. Osa noista vielä moneen kertaan. Mutta, viitonen (5) on ollut kadoksissa kohta kuukauden. Taistelu jatkuu.

Sama homma, vitosta ei näy missään.
Nelosta tuli jonkin aikaa haettua, sitten tuli kaksi vastaan samana päivänä.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Numero 36

Tänään tuli vastaan jo yhdeksäs numero 63 sillä aikaa kun olen etsinyt kolmekutosta. Vaihdoin jo välillä bongailupaikkaa tänne Kuopioonkin, mutta eipä näytä auttavan. Tätä menoa noin kuukausi sitten bongailun aloittanut veljeni saa minut hyvinkin pian kiinni. Se julmettu kun oli nähnyt jonkun amerikanauto tapaamisen ja mennyt katselemaan ja nähnyt hetkessä numerot 4-10.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
HELVETIN kuust... siis KOLME

No on se perse. Yliu KUUKAUS on menny ettei numeroa 3 ole näkyny. 4-5-6-7-8-9 ja 10 on kyllä nähty. Olen laittanut merkille...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös