Rautakorpi!

• 96 652
  • 836

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: Déjà vu?

Viestin lähetti Hearsay
Päähenkilö Pohjanmaalta.

Faksi laulaa.

"Tämä tuli minulle yllätyksenä."

"Nukutaan yön yli."

Lukko on pian kepulaisempi kuin Keskustapuolue!

Ei politiikkaa tänne kiitos. Siitä on jo Lukon historiassa ollut jo liikaa haittaa.

Lisätty: En sitten tarkoittanut mitään ihmeempää tuolla politiikalla tuossa lähihistoriassa ja tähän ei kannata tarttua. Palataan tähän sitten tuolla historia osuudella,jos tarvetta on. Toivottavasti ei.

Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Antaa niitten herrojen nyt tehdä työtään rauhassa. Ei tässä tilanteessa oikeasti ole mitään äärettömän ihmeellistä. Rautakorvella oli mahdollisuus pistää vaatimukset korkealle ja hän teki sen. Kuten meistä suurin osa varmasti tekisi jos itsellä olisi kysyntää useaan paikkaan. Jokainen varmasti arvioisi palkan, edut ja etenemismahdollisuudet. Tuossa Rautakorven tapauksessa vaan etenemismahdollisuudet tarkoittavat ensi kauden pelimerkkejä.

Jos Jukka menee muualle, sitten menee. Hankitaan tilalle uusi äijä. Jos Jukka taas jatkaa, toivottavasti luotsaa lukon kultaan. Tämän jatkamisen näen mahdolliseksi siinä tapauksessa että Lukon tarjoama nimilista tekee vaikutuksen Rautakorpeen. Ja se kyllä lämmittäisi ainakin minun mieltäni. Kilpailukykyinen ja uskottava joukkue kiinnostaa ainakin minua.

Tervemenoa tai tervetuloa, molemmissa omat hyvät puolensa. Minä kyllä haluaisin nähdä Jukan ensi kaudellakin lukon penkin takana, enkä missään nimessä ole miestä selkään puukottamassa siksi että hän käyttäytyy kuin muutkin.

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Petturi II

En edelleenkään ymmärrä joidenkin Lukko-fanien kirjoituksia; "käyttäytyy kuin muutkin"???? Ketkä muut???

Jos yrityksessä vedättäisi tulla tavalla ei tarvitsisi kauan samasta ovesta käydä. Kiekkobisneksessäkään en ole vastaavaan härskiyteen törmännyt. Vertoja vetää ehkä Tamin sekoilut Pietilän sopimuksen kanssa viime syksynä. Näin meni myös pelaaja-agenttien luottamus Tammiseen.

Viikon irtisanomisaika tuntuu kyllä itsessään naurettavalta. Tämänkin ajan ymmärrän selvänä työn lopettamisena viikon aikana, ei tälläisenä "laitoin faksin kun olis parempiakin juttuja tiedossa, en silti ole vielä päättänyt lopettamisesta, mutta noin niinkuin varmuuden vuoksi, eihän tämä tule julkisuuteen, miten siitä nyt lehdissä kirjoitellaan, kuinka Raumalla ei julkisten virkojenkaan haut pysy salaisina".

Uskomaton kaveri!

Tumpula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko. Vaan ei ne huonoja ole muutkaan...
Psychodad, niinpä.

Tuskin tällaiset ehdot ovat mitenkään vain Rautakorpea varten tehtyjä, vaan samanlaisia löytynee muiltakin valmentajilta? Ajattelin vaan, että Lukon toiminta on kyllä välillä muistuttanut hieman Suomen hiihtomaajoukkueen toimintaa Lahden MM-kisoissa. Ollaan ehkä hieman liian suoraselkäisiä ja sitten jäädään kiinni omaa amatöörimäisyyttä ja ihmetellään, miten tässä nyt näin kävi. Lukko on ainoana valokiilassa ja syytteessä, muut viheltelee: "ei me mitään..." (viittaus parin vuoden takaiseen verosotkuun)

Ehkä on vain niin, että Lukossa näitä kaikkia juttuja ei oikein osata hoitaa. Siksi pikemmin itse kohdistaisin syyttävän sormen henkilöön tai tahoon, joka vuoti tiedon tuosta eroilmoituksesta julkisuuteen. Jos kyseessä on lähinnä vain tietynlainen strateginen liike valmentajalta - joka on ihan ymmärrettävää, onhan pelaajilla vastaavanlaisia pykäliä mm. NHL:n suhteen - se ei vielä tarkoita yhtään mitään, vaan jättää tilaa keskustelulle. Jos päätös on sitten myönteinen, hän valmentaa Raumalla, mutta kun tieto on vuotanut Lukosta, voidaanko Lukkoa pitää luotettavana? Näin luulen Rautakorven ajattelevan ja hän itse peräsi jossain haastattelussa, että miten kävi työneuvottelusuojan tms. Todennäköisesti itse ihmettelisin samaa, jos kyseessä on lähinnä vain muodollinen irtisanomistapa, koska se on tehtävä.

Pelaajilla tietysti tilanne on vähän eri, koska he hoitavat sopimuksensa agenttiensa kanssa. On Suomessa näitä pelaajia nähty, joilla olisi ollut mahdollisuus purkaa sopimus suomalaisen seuransa kanssa ja lähteä änäriin, vaan eivät ole lähteneet. Tällaista kohua vaan ei tietääkseni ole tullut vielä edes yhdestäkään pelaajasta (tai pidetty petturina, kun on edes harkinnut menevänsä muualle). Ovat sitten lähteneet tai eivät. Annetaan nyt Lukon johdolle ja Jukalle rauha, koska ei nämä jutut ainakaan siitä auta, että täällä spekuloidaan ja haukutaan Jukkaa nuijaksi. Jokainen meistä on Nuija, jos tarkkaan katsotaan.

Viimeksi muokattu:

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Näin voi käydä

Saattaa vielä käydä näinkin että jos Tukka pääsee sanomaan Fobballe että mennääs pelin jälkeen juoksemaan niin vastauksena voi tulla että haista paska ja juokse sinä albiino itse. Palauttais äijän maan pinnalle.

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Ojasta allikkoon

Taitaa vaan olla niin,että ei lukolla ole mitään tietoa,että mistä löytyisi Rautakorpea vastaava valmentaja tilalle?Tuntuu muuten sen verran oudolta,että vielä annetaan yön yli aikaa selvittää tilanne muiden vaihtoehtojen kanssa ja jos Jukka ei muualle pääse ovat ovet hänelle vielä täällä auki.

Tiedä sitten mitä mieltä oikeasti ollaan lukon johdossa,yhteistyö kumppaneiden,valmentaja golleekoiden ja pelaajien porukoissa ja miten yhteistyö tulisi jatkossa tapahtumaan.Itselläni (yhdellä lukko-fanilla) on luottamus Rautakorpeen mennyt.

Tiedä sitten kuinka paljon sitä kuuluisaa kak...aa Rautakorven niskat kestävät,jos hän jää Raumalle,sillä voisin ainakin kuvitella mitä lehdistö ja ennenkaikkea eräs lehdistön edustaja kirjoittaa kyseisestä valmentajasta.

Tiedä myös sitten siitä,että kun edellinen sopimus on nyt irtisanottu niin minkälainen kyhäelmä seuraavasta tulisi,ei varmaan ihan helppolukuinen.Kuinka pitkää sopimusta sorvattaisiin ja vieläkö pitkäjänteinen työ olisi pääosissa vai edettäisiinkö vain vuosi ja sitten tiet joukkueen ja valmentajan välillä erkanisivat ja lukko palkkaisi jonkun jolla päättyy sopimus alkavan kauden jälkeen?

Kaiken kaikkiaan täytyy sanoa,että tätä asiaa ei hoidettu kovinkaan hyvin,kenestä se sitten johtuukaan ja varmaan asiaa ei vielä ole käsitelty loppuun asti kapineteissa.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tätä asiaa ei todellakaan hoidettu hyvin. Tuon ei olisi pitänyt vuotaa julkisuuteen oikeastaan ollenkaan ennen kuin neuvottelut olivat molempien osapuolien osalta selviä. Näin olisi taattu työrauha sekä Lukolle että Jukalle. Median ja fanien painostus ainoastaan tulehduttaa välejä entisestään. Olen kyllä ylpeä Santalan itsevarmasta asenteesta. Lukko suostui vielä odottelemaan, vaikka esim. suurin osa täällä kirjoittelijoista olisi lynkannyt Jukan välittömästi, ettei vaan näyttäisi itse mediassa heikolta. Santala teki järkevän ratkaisun....yhden päivän odotus ei vaikuta ensi kauden joukkueen kokoamiseen oikeastaan yhtään mitään, mutta se kertoo Rautakorvelle että meillä on joustava ja keskusteluun kykenevä organisaatio, eikä pelokas pikkupoikien armeija, joka asioiden mediaan tullessa tekee hätiköityjä päätöksiä kasvojen menetystä peläten.

Luulisin että suurin osa jatkoaikaan kirjoittelevista on itsekin jo työelämässä, joten mistä tulee tämä laaja ymmärtämättömyys neuvotteluille? En ole itse koskaan ollut niin hyvässä tilanteessa kuin Tukka Jukka, mutta olen siltikin pistänyt ns. "kovan kovaa vastaan" työsopimusta tehtäessä. Toki hänen ammattinsa on erilainen, mutta kuka meistä nyt ihan oikeasti kuvittelee että nykypäivän huippuvalmentajat tekisivät näitä töitä vieraiden ihmisten kanssa vieraalla paikkakunnalla pelkästään rakkaudesta kyseiseen organisaatioon?

Ei Rautakorpi tietenkään kovin fiksusti tehnyt, mutta yrittäkää nyt pitää päät kylminä ja miettiä. Jos Jukka jää, meillä on ensi kaudellakin huippuvalmentaja, ja hänen sitoutumisensa on varmasti riittävää luokkaa jos tänne jää. Jos taas ei jää, sitten spekuloidaan uusilla nimillä. Turha sitä on jo etukäteen alkaa puukottamaan selkään ensi kauden mahdollista valmentajaamme.

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Viestin lähetti psychodad
Lukko suostui vielä odottelemaan, vaikka esim. suurin osa täällä kirjoittelijoista olisi lynkannyt Jukan välittömästi, ettei vaan näyttäisi itse mediassa heikolta. Santala teki järkevän ratkaisun....yhden päivän odotus ei vaikuta ensi kauden joukkueen kokoamiseen oikeastaan yhtään mitään, mutta se kertoo Rautakorvelle että meillä on joustava ja keskusteluun kykenevä organisaatio, eikä pelokas pikkupoikien armeija, joka asioiden mediaan tullessa tekee hätiköityjä päätöksiä kasvojen menetystä peläten.

Lähinnä tuo kertoo että kuseta meitä vaan niin saat uuden mahdollisuuden kusettaa tai tee mitä haluat ja me annetaan anteeksi, ihan hyvä ominaisuus avioliitossa mutta bisneksessä tolla ajattelumallilla ei pitkälle pötkitä. Jos kukatahansa meistä menis tekemään ilmoituksen irtisanomisestaan niit sais aikaa 15 minuuttia kerätä kamppeet ja häipyä ja miten tollanen irtisanoutuminen sitten pitäs ymmärtää? Irtisanoudun tästähetkestä lähtien 2 viikoksi jonkajälkeen palaan samoihin hommiin allekirjotusboonusta rikkaampana?
Itse en alunperinkään pitänyt Rautakorven nimityksestä vaan olisin mielummin antanut Ikan jatkaa. Playoffeissa ja runkosarjan viimeisillä kieroksilla oli nähtävissä mitä tulevan pitää, ukot puhalteli muniinsa jota oltiin jo hyvänaikaa harjoiteltu.

Itse en luota kahvakorpeen pätkääkään ja minusta kaikkien osapuolien kannalta olis paras jos rautakorpi ei enää näyttäydy raumalla. Lisäksi rautakorven sitoutuminen faneihin/pelaajiin/seurajohtoon on täysin perseestä, ylimielisempää kaveria saa hakea kaukaa.

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Viestin lähetti Tumpula
Ehkä on vain niin, että Lukossa näitä kaikkia juttuja ei oikein osata hoitaa. Siksi pikemmin itse kohdistaisin syyttävän sormen henkilöön tai tahoon, joka vuoti tiedon tuosta eroilmoituksesta julkisuuteen. Jos kyseessä on lähinnä vain tietynlainen strateginen liike valmentajalta - joka on ihan ymmärrettävää, onhan pelaajilla vastaavanlaisia pykäliä mm. NHL:n suhteen - se ei vielä tarkoita yhtään mitään, vaan jättää tilaa keskustelulle. Jos päätös on sitten myönteinen, hän valmentaa Raumalla, mutta kun tieto on vuotanut Lukosta, voidaanko Lukkoa pitää luotettavana? Näin luulen Rautakorven ajattelevan ja hän itse peräsi jossain haastattelussa, että miten kävi työneuvottelusuojan tms. Todennäköisesti itse ihmettelisin samaa, jos kyseessä on lähinnä vain muodollinen irtisanomistapa, koska se on tehtävä.

Pelaajilla tietysti tilanne on vähän eri, koska he hoitavat sopimuksensa agenttiensa kanssa. On Suomessa näitä pelaajia nähty, joilla olisi ollut mahdollisuus purkaa sopimus suomalaisen seuransa kanssa ja lähteä änäriin, vaan eivät ole lähteneet. Tällaista kohua vaan ei tietääkseni ole tullut vielä edes yhdestäkään pelaajasta (tai pidetty petturina, kun on edes harkinnut menevänsä muualle). Ovat sitten lähteneet tai eivät. Annetaan nyt Lukon johdolle ja Jukalle rauha, koska ei nämä jutut ainakaan siitä auta, että täällä spekuloidaan ja haukutaan Jukkaa nuijaksi. Jokainen meistä on Nuija, jos tarkkaan katsotaan.

Mielestäni tässä tapauksessa tilanne on hieman erilainen kuin NHL -option omaavilla pelaajilla. Tietääkseni pelaajat eivät ensin ilmoita eroavansa joukkueesta, ja sitten vasta alkavat neuvotella änärijoukkueiden kanssa. Jos jukan sopimuksessa olisi ollut pelaajien tapainen optio siirtymisestä ulkomaille vaikka kauden jälkeen, ja siitä olisi sopimusta tehtäessä ilmoitettu, tilanne olisi aivan erilainen. Mitään vihantunneteita aiheuttavia eroilmoituksia ei olisi pitänyt jättää, ja siirtymisen ulkomaille olisi ymmärtänyt huomattavasti paremmin, koska sitä olisi osannut jopa odottaa.

Nyt tämä tilanne tuli aivan puskista ja aiheuttaa sen, että osa ihmisistä ei pysty Jukalle anteeksi antamaan, vaikka joukkueessa jatkaisikin. Ja lähes mahdotonta toimistolle tullutta eroilmoitusta on pitää salassa. Kyllä sen aina joku toimittaja tai vastaava tietoonsa onkii, kuten nytkin Jukan lähtöaikeet joukkueesta ennen mitään ilmoituksia.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Sinä siis olet oikeasti siinä uskossa, että työelämässä ihmiset eivät voi lähettää irtisanomisilmoituksia ja sitten vetää niitä takaisin? Jos minä lähettäisin irtisanomisilmoituksen, pomoni vetäisi minut hihasta sivummalle ja kyselisi että mikäs on homman nimi. Jos sanoisin että "mulla on neuvottelut kesken naapurilafkan kanssa" hän hyvin todennäköisesti sanoisi että ilmoita sitten miten menee niin katsotaan tarviiko lähteä hakemaan uutta miestä tilalle. Tiedän muutamia vastaavia tapauksia, ja aika usein näinkin käy, juuri siksi että ihmiset eivät ole täysin varmoja vaihtavatko maisemaa, mutta maiseman vaihtamisen mahdollistamiseksi täytyy irtisanoutua nyt eikä 2 viikon päästä, koska irtisanomisaika rajoittaa kuitenkin aloittamista uudessa firmassa.

Sinun mallissasi työntekijän ei tarvitsisi kuin mainita "saatan etsiä uutta työpaikkaa" ja saman tien olisi verokortti kädessä ja pari äijää putsaamassa työpistettäsi. Ei tässä maailmassa. Onneksi.

EDIT: ja tuon allekirjoitusboonuksen vedit hatusta. Et edes tiedä mistä Lukko ja Jukka neuvottelevat, mutta olet silti heittämässä Jukkaa ulos kaupungista pelkkien olettamusten perusteella. Onneksi sopimusneuvotteluja käyvät hieman kokeneemmat kaverit. Ei tällä tasolla enää saa olla huonolla itsetunnolla varustettuja egoistikiukuttelijoita jotka reagoivat kaikkeen vahvasti tunteella, tyyliin "Minun kanssa ei saatana neuvotella, minä määrään ja muut vikisee".

Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Luulisin että suurin osa jatkoaikaan kirjoittelevista on itsekin jo työelämässä, joten mistä tulee tämä laaja ymmärtämättömyys neuvotteluille? En ole itse koskaan ollut niin hyvässä tilanteessa kuin Tukka Jukka, mutta olen siltikin pistänyt ns. "kovan kovaa vastaan" työsopimusta tehtäessä. Toki hänen ammattinsa on erilainen, mutta kuka meistä nyt ihan oikeasti kuvittelee että nykypäivän huippuvalmentajat tekisivät näitä töitä vieraiden ihmisten kanssa vieraalla paikkakunnalla pelkästään rakkaudesta kyseiseen organisaatioon?

Duunari on duunari ja nosteet uralla luonnollisesti kiinnostavat. Ja niiden pitääkin kiinnostaa, sillä se kertoo myös tavoitteellisuudesta ja kunnianhimosta eli halusta kehittyä ammattinsa harjoittajana. Sitä minä en vaan tässä tapauksessa ymmärrä, että kaveri tekee pitkän määräaikaisen sopimuksen, josta haluaa sanoutua irti vain muutaman kuukauden työskentelyn jälkeen. Se tässä kusee ja kunnolla. Mikä syykään hänellä toisaalta on kovistella koska näin lyhyessä ajassa (hänen täytyy tämä projektivalmentajana ymmärtää) kaikkea ei voida muuttaa sellaiseksi kuin kulta-Jukka haluaa.

Ammattimies sitoutuu ammattinsa kautta. Ei rakkaudesta Lukkoon tai Raumaan. Ammattimies saa tästä sitoutumisesta rahaa ja lupauksia toiminnan kehittämiseksi. Lukko kaiketi piti omistaan kiinni. Jukka luikkii pois?

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toki hänen ammattinsa on erilainen, mutta kuka meistä nyt ihan oikeasti kuvittelee että nykypäivän huippuvalmentajat tekisivät näitä töitä vieraiden ihmisten kanssa vieraalla paikkakunnalla pelkästään rakkaudesta kyseiseen organisaatioon?

Hyvä kirjoitus psykoiskältä. Voi arvailla, että Rautakorpi puntaroi kahden erilaisen vision välillä.

Ensimmäisessä visiossa ajatus kulkee jotenkin niin, että hän jatkaa kaksi kautta Lukossa, mutta käykin niin, että tulos on keskinkertainen. Joukkueeseen ei panosteta (mistä osin näyttää olevan kysymys) JR:n mielestä toivotusti, jolloin riski tähän on suurempi. Lukolle viides sija on hyvä, Rautakorvelle ei.

Toisessa visiossa hän siirtyy Ruotsiin, saa kaksinkertaista palkkaa ja mahdollisesti joukkueen, jossa pelaa vähintään kentällisen verran pelaajia kategoriaa "oikeasti maailman parhaat". Tämä visio on väistämättä houkutteleva. Suomalaisen ammattivalmentajan ura on tilastollisesti hämmentävänkin lyhyt, joten rautaa on taottava silloin, kun se on kuumaa. Nyt se on - mutta onko se sitä vuoden tai kahden kuluttua?

Rautakorpi on useaan otteeseen sanonut, että hän haluaa menestyä - ei harrastaa. Kuka ties unelmissa siintää maajoukkue tai jopa NHL. Tuskin olisi parempaa työnäytettä kuin saada vaikka Forsberg vakuuttumaan valmentajan taidoista.

Kun nyt syyllistetään Rautakorpea siirtohaluista, tehdään samaa kuin silloin, kun syyllistetään pelaajia, jotka käyttävät opitioitaan sopimuksiensa purkuun tai siirtyvät vaikkapa Porista Raumalle. Se on turhaa. Kritiikkiä voi sen sijaan esittää tapaan, jolla tätäkin prosessia on läpiviety. Rautakorpi olisi varmasti voinut hoitaa asiasta informoinnin muutenkin kuin pohjalaisittain faksilla ja toisaalta hän voisi olla myös lehtien sivuilla lässyttämättä Lukon johdon pelaajapolitiikan heikkouksista (esim. TS 30.3.). Nämä asiat tulisi ensisijaisesti hoitaa talon sisällä. Toisaalta myös Lukon johto olisi voinut toimia toisin. Ei kai niitä toimiston pöydälle ilmestyviä fakseja käsitellä paikallislehdessä, ellei joku niistä sinne kerro. Ja jos sopimukseen on sisällytetty optio mahdollisuudesta sopimuksen purkuun, ei kai se voi silloin olla täysi yllätys...

Alexandre

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kovasti täällä nyt Rautakorpea arvostellaan mutta eiköhän suurin syypää tähän tilanteeseen ole herra Sont... eikun Santala.
Tämän toimitusjohtajan tekemiset menee jatkuvasti päin pers...ä.
Jos kerran lupaa Jukalle sopimusta tehdessä määrättyjä asioita niin pitäisi lupauksista kiinni.
Nyt vain taisi käydä niin että tuo talous on niin kuralla ettäei voinut muuta.
Voisi olla sielläkin paikallaan tehdä kuten Porissa,ei ainakaan huonommin menisi.
Tämä johtaja jos jatkaa vielä kolme vuotta niin on taas yksi seura vähemmän SM-liigassa.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jossittelu on tietysti naurettavaa kaikissa olosuhteissa, mutta mikäli Lehkonen olisi valmentanut kauden loppuun, olisi uuden koutsin hankkiminen tänä keväänä jokatapauksessa ollut ajankohtaista. Toki tilanne on nyt eri, sillä jos Ikalle olisi annettu työrauha koko kaudeksi, olisi uuden valmentajan hakuprosessi voitu käynnistää jo keskitalvella. Olisiko Rautakorpi tullut silloin kyseeseen ensi kautta suunniteltaessa. Niinpä. Jos tädillä olisi munat niin tätikin olisi setä, jne...

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Alexandre
Kovasti täällä nyt Rautakorpea arvostellaan mutta eiköhän suurin syypää tähän tilanteeseen ole herra Sont... eikun Santala.
Jos kerran lupaa Jukalle sopimusta tehdessä määrättyjä asioita niin pitäisi lupauksista kiinni.
Voisi olla sielläkin paikallaan tehdä kuten Porissa,ei ainakaan huonommin menisi.
Tämä johtaja jos jatkaa vielä kolme vuotta niin on taas yksi seura vähemmän SM-liigassa.

Kehuin yhtä viestiä - nyt moitin toista: tässä ylläolevassa viestissä ei ole päätä eikä häntää. Lukon tuki ja turva on sen osaava johto. Sekin tekee virheitä, jolloin sitä kuuluukin moittia (kuten tein äsken itsekin), mutta tämänkaltaiseen vuodatukseen ei ole minkään valtakunnan perusteita.

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli

Se on aika harvoin kun joku onnistuu provoamaan meikäläisen. Aleksanteri sen teki. Et viitsisi kommentoida asioita, joista et paskaakaan tiedä. "voisi olla sielläkin paikallaan tehdä kuten Porissa...." voi jumalauta!

Kalervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
jäitä hattuun

Viestin lähetti Damien [/i]

Itse en alunperinkään pitänyt Rautakorven nimityksestä vaan olisin mielummin antanut Ikan jatkaa. Playoffeissa ja runkosarjan viimeisillä kieroksilla oli nähtävissä mitä tulevan pitää, ukot puhalteli muniinsa jota oltiin jo hyvänaikaa harjoiteltu.

Vaihda jo lääkitys

Loppukauden yleisökeskiarvo oli nyt yli 3800
Mutta jos Mum rolli olis jatkanut olis keskiarvo ollut 2800
ja sarjasijoitus oli ollut melkein mestis.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Mikä noissa Santalan toimissa nyt jatkuvasti päin persettä menee? Sekö että mies on hommannut Raumalle mm. Hämäläisen, Porkan, Tähtisen, Cisarin, Kronin, Rautakorven ym. viimeisen parin vuoden aikana? Vai se että Lukko teki kautta aikojen yleisöennätyksensä tällä kaudella? Vai se että Santala sai solmittua Niskalan ja Torkin kanssa sopimukset ensi kaudeksikin?

Kun kerran näytät asioista tietävän niin voisitko kertoa mitä Santala Rautakorvelle lupasi tuota sopimusta tehtäessä? Kentällisen maajoukkuepelaajia kuten Rautakorpi tällä hetkellä vaatii vai?

Lukon talous on kaikkea muuta kuin kuralla tällä hetkellä, sen takaavat Lukon loistavat yhteistyökumppanit.

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siellä on keski-Suomessa taas näköjään aloitettu sienien syönti puoli vuotta liian aikaisin.

Tässä ketjussa on jo aika hyvin tuotu esille kaikki oleellinen, joten odotellaan.

Mielestäni Santalan on kuitenkin oltava ehdoton siinä asiassa, että Rautakorvelta on saatava lopullinen päätös puoleenpäivään mennessä. Pahimmassa tapauksessa kaikki ristivät kätensä ja sitten pyöritellään pari viikkoa peukaloita ja mietitään, että tarttis vissiin tehrä jotain...

Ensi kauden valmentajan nimi on oltava selvillä mahdollisimman nopeasti.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Alexandre onkin Jyp fani. Kaikki riippuu perspektiivistä. Kun alhaalta katsoo ylöspäin, asiat saattavat vääristyä.

Kateudella ei tietenkään ole mielipiteen kanssa mitään tekemistä, Alexandre varmasti perustaa nämä erilaiset näkemyksensä puhtaasti faktoihin.

Kalervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Mdawg [/i]
Siellä on keski-Suomessa taas näköjään aloitettu sienien syönti puoli vuotta liian aikaisin.

Ja ilmeisesti vielä punavalkoisia !

Viestin lähetti Johto
Rautakorpi ei pääse ainakaan Modoon:

http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=7999

Johan menee mielenkiintoiseksi.

Olin juuri pistämässä samaa linkkiä tänne, mielenkiintoiseksi menee todellakin, onko Rautakorpi nyt "pakotettu" jäämään tänne?
Löytyykö pelaajilta enää luottoa? Entä faneilta? Käykö samalla tavalla kuin ikan kanssa, silloin oli fanien luotto valmentajaan 0.
Tännä Jukka kuitenkin tekee päätöksensä, perkele kun menee jännäksi.

Ja kyllä se paras vaihtoehto ehkä vieläkin olisi, että Jukka jatkaisi Lukossa...

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Lakaisija
Löytyykö pelaajilta enää luottoa? Entä faneilta? Käykö samalla tavalla kuin ikan kanssa, silloin oli fanien luotto valmentajaan 0.
.
Varmasti löytyy. Ihmisluonto onnistuu nopeasti unohtamaan kun uutta tulee tilalle. Jos Rautakorpi jää, saatetaan pari viikkoa vielä kummastella asiaa ja ihmetellä syitä. Sitten ihmetelläänkin jo tulevia pelaajia ja tulevia harjoitusotteluita.

Niin sen pitääkin mennä. Eiköhän Rautakorpi ole kuitenkin valmentajana näyttönsä antanut.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Lakaisija

Ja kyllä se paras vaihtoehto ehkä vieläkin olisi, että Jukka jatkaisi Lukossa...

Samaa mieltä. Ja minulta ainakin löytyy luottoa. Mies varmasti tekee tosissaan töitä siellä minne päätyy, sopimusneuvottelut ja taktiikat ovat erikseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy