Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tomi Lämsän kevät
Lukon johto on myös tällä hetkellä lomareissulla Sveitsissä. Kuuleman mukaan noita taustahenkilöitä on matkassa melkeinpä enemmän kuin itse joukkueeseen kuuluvia. Kiva kun pääsivät reissuun.
Lukon johto on myös tällä hetkellä lomareissulla Sveitsissä. Kuuleman mukaan noita taustahenkilöitä on matkassa melkeinpä enemmän kuin itse joukkueeseen kuuluvia. Kiva kun pääsivät reissuun.
Otsikkoa lainaten saisi tuo organisaatio ruveta keskittymään jääkiekon pelaamiseen kaikilla tasoilla ammattimaisemmin (lue urheilutoimenjohtajan palkkaus)...
Lukon toimisto lähtee kyllä loputtomalle polulle jos ja kun alkavat oikomaan tälläkin palstalla tai yleensäkin netissä kirjoitettuja vääriä informaatioita.No jopas. Lukon virallisella Facebook sivulla (tietenkin yhdyssanavirheellä) otetaan kantaa tänne kirjoitettuihin juttuihin. Toivottavasti myös ketjua tiedotuspolitiikasta luetaan ahkerasti, sillä siellä on paljon kohtia, joissa puku- ja mekko-osasto voisi ottaa esimerkkiä.
Lukon toimisto lähtee kyllä loputtomalle polulle jos ja kun alkavat oikomaan tälläkin palstalla tai yleensäkin netissä kirjoitettuja vääriä informaatioita.
Facebookia ja nettisivuja hoidetaan leväperäisesti tiedottamalla enemmän musiikkitapahtumista ja roskaruoasta kuin kokoonpanoista, ottelutilastoista tai muusta PELIIN liittyvästä. Sen kritisoiminen ei tunnu toimistoa kiinnostavan, mutta heti tiedotetaan oikaisuja, kun vähän vitsailee toimistoväen olevan mukana pelireissulla.
Ei vaan toimistoväki on töissä. Johto mukana. Luultavasti sitten kasa yhteistyökumppaneita.
Näillä tiedoin sisäinen Nikke Knattertonini vetää johtopäätöksen, että uutisesi on ankka.
Tarkoitin sitä, että Lukon tiedotuspolitiikka on kaikilla mittareilla erittäin heikkoa. Siitä saa väkisin sellaisen kuvan, ettei siellä tehdä töitä meitä varten, vaan pyöritellään papereita omaksi huvikseen. Sitä enemmän väärää informaatiota kirjoitetaan, mitä vähemmän seura itse toiminnastaan tiedottaa.
Facebookia ja nettisivuja hoidetaan leväperäisesti tiedottamalla enemmän musiikkitapahtumista ja roskaruoasta kuin kokoonpanoista, ottelutilastoista tai muusta PELIIN liittyvästä. Sen kritisoiminen ei tunnu toimistoa kiinnostavan, mutta heti tiedotetaan oikaisuja, kun vähän vitsailee toimistoväen olevan mukana pelireissulla.
Olisko tuosta bandiksesta kuvia olemassa?
Ruma ja epäselvähän tuo on, mutta silti eteenpäinmenoa havaittavissa.