No en ole tuota tiedotetta lukenut kovin tarkkaan. Ei herättänyt mussa mitään tunteita tuohon suuntaan kun mun mielestäni koko kausi on ryssitty jo ajat sitten. Enempi näen asian, että nyt paskaa vaan on lapioimassa muut ja yrittää tehdä sen nopeammin kun veneeseen vettä tulee sisään. Vielä niin pirun pienellä lipolla, että todennäköisyydet on häviävän pienet. En muutenkaan jaksa rivien välejä alkaa lukemaan ja tulkitsemaan. Odotan nyt sitkeästi mitä hallituksen linjauksia tulevaisuuteen tehdään ja mitkä resurssit noihin linjauksiin sitoutetaan. Kait.
Voidaan aina spekuloida mihin joku uskoo ja mikä on faktaa. Huonoja esimerkkejä on, esim. maalivahdin vaihtamiset useamman maalin takaa-ajon käynnistämiseksi, tähtipelaajan penkittäminen, täysin ääliömäisen ryssimisen takia jne. Noi lainaukset mitä tällä kanavalla ja uutisoinneissa olen lukenut kaiten voidaan kanssa tulkita oikeasti herättelyksi? Ensin otettiin yksi keino käyttöön, eli vaihdettiin valmentajaa koska on toiminut jossain joskus. Ei toiminut (tälläkään) kerralla. Laitetaan tähtipelaaja lihoiksi. On toiminut jossain joskus. Porissa rahallisen pakon sanelemana, Lukossa olosuhteiden pakosta NHL:n käynnistymisellä. Toimiiko nähdään varmaan tulevissa peleissä.
Sitä miten Ässät asian tuolloin viesti en tiedä enkä jaksanut tuolloin kauheasti koko asiaa miettiä.
Vaikka kuinka vituttaa tämä kausi, niin silti yritän katsoa löytyisikö sieltä niitä uusia jotka ottaa seuraavan askeleen ja saadaan edes jonkinlainen hyvitys tähän kauteen kun niitä uusia sankareita alkaakin kaiken paskan keskeltä nousemaan. Aineksia kyllä on. Lukolla on edelleen mun mielestäni ihan iskukykyiset ykkös ja kakkoskenttä paperilla. Todellisuus vaan on tällä kaudella ollut toinen. Nyt vaan pitäs löytyä niitä (oliko Mico -täysinniinmestiskamaa- Aaltosia) pelaajia ylittämään oman tasonsa noitten paperilla olevien rinnalle ja näyttämään että papereilla saa pyyhkiä vaikka sitä otsaa. Samoin meillä on lupauksia osoittanut nuori maalivahti kuin pohjoisessakin oli. Jumalmoodi päälle ja täts it. Juu on lapsen uskoa toisten mielestä. Mutta jos ei ole uskoa, ei ole toivoa eikä myöskään enää mitään mahdollisuuksia.
Ja edelleen nyt mun mielestäni kohtaa eri näkemykset, faktat ja uskomukset asiaan. Toiset haluavat yrittävät ottaa kaiten enemmän tosiasioiden kannalta ja valmistautua jo pahimpaan. Toiset taas haluavat uskoa loppuun saakka ja toivovat parempaa. Tuolloin on mielestäni väärin sanoa että toinen kusettaa ja toinen on oikeassa eikä häntä saa kusettaa. Maailma nyt vaan on erinäköinen toisten silmissä kuin toisten. Toiset hyväksyy asian, toiset ei ja ymmärrän tuonkin. Ruskean kastikkeen polttajia vaan Suomi on pullollaan ja sitä jaksan aina ihmetellä. En ihmettele eri näkökulmia ja mielipiteillä on oikeus kuulua, mutta mielensä pahoittaminen asiasta jos toisestakin on jotenkin mun ymmärryksen ulkopuolella.