Mut ei siinä, erimieltä saa olla.
Saiko nyt siis olla eri mieltä vai ei?Vai onko sinulla parempia mielipiteitä, kuin näillä tilaajilla?
Jos minun kahvilaan tulee tehtaan takuulla 4000 ihmistä kerran pari viikossa pariksi tunniksi puolen vuoden ajan ja lopun ajan olen luukut kiinni, niin kyllä voin pitää sitä vaikka Raisiossa. Oikein hyvät tsumpit kun keittelen ja vähän kaurajuomaa joukkoon, jolloin asiakkaita on tuplat, niin voin olla ihan taka-Raisiossa asti. Vertaus on fantastinen.Entä menestyvää kahvilaa?
Miksipä ei. Mielipiteitähän täällä vain vaihdellaan.Saiko nyt siis olla eri mieltä vai ei?
Tampereellakin on jatkuva kitinä siitä miten liikenteellisesti vaikeassa paikassa Nokia Arena on omalla autolla kulkeville verrattuna Hakametsään. Nokia Arenan liikennejärjestelyt kuulemma pilaavat myös julkisen liikenteen toimivuuden tapahtumien yhteydessä. .
Saiko nyt siis olla eri mieltä vai ei?
Jos minun kahvilaan tulee tehtaan takuulla 4000 ihmistä kerran pari viikossa pariksi tunniksi puolen vuoden ajan ja lopun ajan olen luukut kiinni, niin kyllä voin pitää sitä vaikka Raisiossa. Oikein hyvät tsumpit kun keittelen ja vähän kaurajuomaa joukkoon, jolloin asiakkaita on tuplat, niin voin olla ihan taka-Raisiossa asti. Vertaus on fantastinen.
Tämä kahvilakeskustelu on ihan irrelevanttia.
Pelkkää länkytystä.
Onko siis esim. Tampereelle lopetettu järjenkäyttö. Kun Hakametsä korvattiin Nokia Areenalla.Käsittämätöntä, jos aikoinaan noin 100 miljoonaa markkaa maksanut laadukas halli nyt julistetaan purkukelpoiseksi, kun muutamalla miljoonalla eurolla se saataisiin päivitettyä tähän päivään. Mutta onhan tämä niin turkulaista kuin olla voi. Järjen käyttö on täällä kokonaan lopetettu päättäjien taholla.
Ja sinä et hyväksy sitä, että joku voi olla erimieltä kuin sinä. Miksi Nokia Areena sitten rakennettiin niin hyvälle sijainnille, jos sijainnilla ei hallin tilaajien mielestä ole merkitystä.
Vai onko sinulla parempia mielipiteitä, kuin näillä tilaajilla?
Tottakai katsojamääriin vaikuttaa menestys, mutta kyllä siihen sijaintikin vaikuttaa ikävä kyllä. Ihmisten käytettävä aika on rajallista.
Sijainti, sijainti ja sijainti.
Perustaisitko esim. kahvilan artukaisiin?
Eiköhän tässäkin ketjussa ole ollut jo niin moneen kertaan juttua, että kysymys ei ole pelkästään mistään jääkiekkohallista. Hankkeessa on kysymys "elämyskeskuksesta", mutta pääosin kaavoituksesta liittyen asuntoihin, mistä se raha tehdään jos tehdään. Niin se oli Tampereellakin, toki hotelli & toimistorakennukset / koko kompleksi, jäähalli on vain osa sitä
No suosikkiseurasta huolimatta olen "paikallinen" ja Tepsin peleissä tulee käytyä. Tässä keskusteluketjussa vaan ihmetyttää että keskustelussa mennään ympyrää ja kokonaiskuva unohtuu.Uskomatonta että tarvitaan Kärppä-kannattaja kirjoittamaan päivän ainoa järkevä kommentti tänne. Well done toki!
Hävettää kun lukee näitä. "Matkiminen ei ole innovatiivista" :D wtf!
No suosikkiseurasta huolimatta olen "paikallinen" ja Tepsin peleissä tulee käytyä. Tässä keskusteluketjussa vaan ihmetyttää että keskustelussa mennään ympyrää ja kokonaiskuva unohtuu.
Jos innovatiivisuus tarkoittaa sitä, että pitää väkisin tehdä eri tavalla kuin muut, niin sitten tämä innovatiivisuus voidaan tunkea hevonperseeseen. Turku on kaupunkikehityksessä jäänyt vuosikymmeniä Tamperetta jälkeen, mun puolestani voitaisiin ekana koittaa vaikka kopioida Tamperetta että päästäisiin jotenkin kannalle. Ruvetaan tekemään niitä omia innovatiivisia ratkaisuja sitten kun siihen on rahkeita.Kuten olen usein todennut, Turussa ei kannata matkia Tamperetta eikä muitakaan kaupunkeja, koska kyllä täälläkin järkeä pitäisi olla pystyä tekemään omanlaisia ja innovatiivisia ratkaisuja. Matkiminen ei mielestäni ole kovin innovatiivista, mutta ilmeisesti olen väärässä kun tätä keskustelua katselen.
Kyllä niitä vaan monessa paikkaa hyvin keskustassa on ja tuo Malmö arena taitaa olla juna-aseman vieressä. Eli sijainti huomattavasti parempi kuin artukaisissa. Ei noita nyt kukaan täysjärkinen laittaa samaan nippuun.
No voit hetken aikaa miettiä kuinka paljon enemmän ihmisiä se juna + muu julkinen liikenne tavoittaa ihmisiä verrattuna siihen matsibussiin. Mut hei meillä on halli pellolla minne kulkee matsibussi, kaikki on loistavasti!Gatorade Centerin ovelle tulee matsibussi. Se onkin niin helvetin hankala verrattuna juna-asemaan.