Haku on kyllä hanurista, kun ei löydy edes omia ketjuja. Ei ole muka koko Jatkoajan historiassa kirjoitettu yhtään kertaa sana beach. No ei se mitään, mennään manuaalisesti. Kyllä ne ketjut löytyy, kun tarpeeksi etsii.
Joka tapauksessa alan olla iskussa. Katselin toissa yönä vartaloani peilistä. En kovin pitkään, ehkä 5-10 minuuttia, mutta kuitenkin siis pointti on se, että alan olla aika hyvässä iskussa rantaelämään. BMI joku sellaiset 21,8 ja muutenkin kondiksessa, vaikka syön epäterveellisesti, käytän alkoholia ja karkitkin maistuu. Kaikki karppaus, laihduttaminen ja muu vastaava on paskaa. Joka on läski, ei treenaa.
Niinpä olen tässä tilanteessa nyt miettinyt sitä, että entä jos juhlimisen siirtäisi ranta- tai uima-allasympäristöihin. Ongelma on nimittäin baareissa se, että varsinkin naiset pukeutuvat hyvin epämääräisesti. Vihaan niitä saappaita yli kaiken, eivätkä käytä yleensä muutenkaan mitään tuotemerkkejä, joista innostuisin tai hyvin harva käyttää. Toki esim. uimastadionilla näkyy kesäisin myös karmeita bikineitä ja epäluonnollisen vaaleita, vastenmielisiä ihoja, mutta luulisin, että jos henkilö osaa ostaa hyvännäköiset bikinit kuten niitäkin onneksi näkyy aika paljon niin hän osaa ostaa muitakin vaatteita, niitä pitää vain uskaltaa ostaa ja käyttää. Eli juhliminen voi olla ihan hyvin uima-asuissa, koska nythän baareissa on pukeuduttu kuin Moskovassa Brezhnevin aikoina. Niin ja kaupungilla päällysvaatteissa ei ole mitään väriä ja ne näyttävät kuin säkkimäisiltä neuvostopompilta.
Olisi mielenkiintoista tosiaan kokeilla vähän eri lähestymistapaa illanviettoon. Silloin pitäisi olla kyllä vähän tarkempi sen suhteen, ketä päästää kehiin. Mulla meinaa joskus laatta lentää uimahalleissa, kun siellä on niin läskejä ihmisiä. Niinpä jos käyn uimassa niin pyrin käymään silloin, kun halli on aika tyhjä ja rata on käytännössä omassa käytössä. Tosin tänä syksynä en ole ehtinyt uimaan kertaakaan. Minun bileissäni ei myöskään yhtään sellaista hinttaria pääsisi sisään, jolla on ne polviin asti ulottuvat homoshortst. Jos on niin munaton mies, ettei voi olla uimahousuissa niin silloin henkilö on epätoivottu vieras.
Pitää pohtia asiaa vielä vähän lisää.