Joo ei ole halpaa lystiä, jos tahtoo ratin hommata. Itse olen pienestä pitäen tykännyt kaiken maailman ajopeleistä ja PS3-aikana jätin sitten käytännössä kaikki ostamatta, koska ohjaimella ei vaan saa läheskään sellaista iloa irti kun ratilla. Nyt PS4:lle päätin sitten ostaa ratin, kun ensiksi tuli Project Cars, sitten F1 ja samoihin aikoihin oli puheita myös Assetto Corsasta ja DiRTistä. Ratiksi valikoitui Thrustmaster T300RS, jota kyllä suosittelen tuota G29:ää enemmän. En ole Logitechin rattia itse kokeillut, mutta aika monen suusta kuullut, että tuntuma on huomattavasti huonompi kuin Thrustmasterin rateissa. Ainoaksi paremmaksi puoleksi voi kääntää luotettavuuden, koska joillain Thrustmasterin ratin omaavilla on ollut jonkinlaisia ongelmia ratin kanssa. Itselläni näitä ei ole ainakaan vielä ilmennyt (kop kop jne).
Käsittääkseni tuo G29 on lähes vastaava kuin useamman vuoden vanha G27 sillä poikkeuksella, että se on uusille konsoleille sopiva.
Halvemmasta kaartista voisin ehdotella Thrustmasterin T150:aa. Olisin luultavasti itsekin tyytynyt tuohon, mikäli se olisi ollut markkinoilla oman ratin hankinnan aikoihin. Kaikkien arvosteluiden ja kommenttien perusteella varsin kelvollinen ratti ja edullisempi kuin muut "kunnolliset ratit".
Onkos täällä kenelläkään kokemusta muuten tuosta Thrustmasterin F1 add-onista? Vähän polttelisi senkin ostaminen, mutta se olisi taas uusi ~150€.