Löysin itse rikurallin tuossa about vuosi sitten uudestaan. Omistin pelin aikoinaan jo alkuperäiselle xboksille, mutta en silloin jotenkin osannut innostua.
Sanoisin vaatimattomasti, että edelleen paras ajopeli. Tietty makukysymys jos tykkää rata-ajosta enemmän, mutta onhan toi puskissa möyryäminen ihan järkyttävän paljon jännempää ja tapahtumarikkaampaa.
Ja kun kokeilin löytää Asetto Corsan siltä kiemuraradalta samaa fiilistä kuin RBR:n ranskan pätkiltä, niin ei sitä sieltä kyllä löytynyt. RBR on ainoa realistinen ajopeli, jossa kovaa meneminen on oikeasti pelottavaa, ja jossa pääsee sellaiseen flow-tilaan, jossa kaikki yht'äkkiä sujuu kuin itsestään ja voi samalla miettiä vaikka kauppalistaa - mutta auta armias jos keskittyminen herpaantuu hetkeksikään tai alkaa yrittää liikaa niin pöpelikkö kutsuu.
Pelin heikoin puoli on se, että kun on antanut itsestään kaikkensa jollain erikoiskokeella, niin eiköhän youtubesta löydy joku räkäposki joka vetää saman pätkän samalla autolla 3-5 sekuntia nopeammin per km näppäimistöllä pelaten ja samalla snickersiä syöden. No, treeniä treeniä.
Itse kokeilin RSRBR modia jokin aika sitten ja se oli ihan järkyttävintä paskaa ikinä. Ranskikset vois miettiä oikein kunnolla hetken, että korvaako määrä sittenkään laatua. Ja ne ohjepostauksissa olevat vilkkuvat tekstit. Voi vittu! Poistin moisen jöötin koneeltani hyvin nopeasti.
Millaisia kokemuksia porukalla on noista erilaisista modeista? Nettipeliä ois hauska jossain vaiheessa yritellä.
Ja osaisiko joku antaa vinkkiä oikeasti hyvien ns. BTB pätkien löytämiseen (tai vaikka listan). Olen muutamia koittanut latailla, mutta perkele kun ei ikinä tiedä että mitä saa. Tuleeko priimaa vai tuleeko viivotintietä ja puuttuvia nuotteja tai pätkiä joilla ruudunpäivitysnopeus on ihan mitä sattuu.