Mainos

Ralliketju

  • 1 861 944
  • 14 981

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Miten tuo Neuville jaksaa aina valittaa. 90-luvulla tuo oli täysin normaali ilmiö, että paikalliset keikkakuskit tulivat haastamaan tehdaskuskeja. Toki hienoja yksilösuorituksia nähtiin, mutta harvoin siellä nyt oikeasti helistiin.

Kytölehdon Jarmon 2 kolmossijaa Jyskälästä 96-97 ovat oikeastaan merkittävimmät yksityiskuskin saavutukset tuolta ajalta(en laske 96-97 Toyotan normikuskien ajoja Celicoilla ihan täysiksi yksityistiimin ajoiksi). Ja Gianfranco Cunico voitti toki 1993 yksityisellä/maahantuojan Fordilla San Remo-rallin, mutta käytännössä kisassa oli tallikuskeina vain Fordin Delecour ja Biassion(jotka keskeyttivät jo heti alussa) ja puolittaisina tallikuskeina Jolly Club Lancioilla Sainz(hylättiin) ja Andrea Aghini(keskeytti myös heti alussa)
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

MSport odotetusti Munsterin kanssa ensi kauteen. Onhan tämä surullista. MSportin takia luovuttiin hybrideistä kun ne maksaa liikaa ja sitten he lähtevät sarjaan "kolmoskuskilla"... Kilpailun kannalta sama lopputulos olisi ollut se että laittavat pillit pussiin ja Toyota sekä Huyndai jatkavat hybrideillä...
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Onhan tuo nyt tehnyt monesta rallista ja mestaruuskamppailusta mielenkiintoisemman kuitenkin, muuten Ogier ja Rovanperä olisi viimevuosina painellut voitosta voittoon.
Eli mieluummin mielenkiintoinen kuin reilu?
 

Sambody

Jäsen
MSport odotetusti Munsterin kanssa ensi kauteen. Onhan tämä surullista. MSportin takia luovuttiin hybrideistä kun ne maksaa liikaa ja sitten he lähtevät sarjaan "kolmoskuskilla"... Kilpailun kannalta sama lopputulos olisi ollut se että laittavat pillit pussiin ja Toyota sekä Huyndai jatkavat hybrideillä...
Veikkaan vaikken tiedä, että tuskin olisi Toyotallakaan nyt julkaistua miehitystä ensi kaudelle hybridien kanssa. Voi ihan hyvin olla, että hybridien kanssa pelailun kustannuksilla saatiin Pajarille täysi kausi ja parhaimmillaan 5 Toyotaa viivalle.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli mieluummin mielenkiintoinen kuin reilu?

Melkein sanoisin että on sarjalle kyllä usein näin parempi ja onhan tuossa nyt se vielä että tämän ja viimevuoden pistejärjestelmä kuitenkin auttaa todella paljon jos kuski vain sunnuntaina onnistuu ajamaan kovaa. Eli lähtöpaikan merkitys hyvään pistemäärään on vähentynyt. Jos mentäisiin reiluuden perusteella olisihan liigakin auki jne.. mutta joskus sitä omaa businestä suojellaan.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Miten tuo Neuville jaksaa aina valittaa. 90-luvulla tuo oli täysin normaali ilmiö, että paikalliset keikkakuskit tulivat haastamaan tehdaskuskeja. Toki hienoja yksilösuorituksia nähtiin, mutta harvoin siellä nyt oikeasti helistiin.
Vuonna 1999 Philippe Bugalski (RIP) voitti sekä Korsikan että Katalonian MM-rallit etuvetoisella Citroenin Kit Car:lla. Kyllä siinä oli ihmettelemistä monessakin suunnassa, että mitäs nyt oikein tapahtuu, kun tehdaskuskit neliveto WRC-autoillaan jäivät taakse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös