Viestin lähetti JMK81
Ilmeisesti Peugeotin 206 siirtyy historiaan, ja tilalle tulee 307... Onkos muut kuullu asiasta mitään? http://www.eyes-e-tools.com/customer/pitstop/Nieuws/upload/307.jpg
Viestin lähetti JMK81
Ilmeisesti Peugeotin 206 siirtyy historiaan, ja tilalle tulee 307... Onkos muut kuullu asiasta mitään? http://www.eyes-e-tools.com/customer/pitstop/Nieuws/upload/307.jpg
Viestin lähetti AnA79
Huomenna se sitten alkaa, Neste Rally Finland!! Suomalaiset suurimpina voittajasuosikkeina, mutta uskoisin että ainakin Burnsilla, Solbergilla ja varsinkin Markko Märtinillä on sanansa sanottavanaan voittokamppailussa. Itse lähden huomenna illalla ajamaan täältä Oulusta kohti Jyväskylää ja perjantaina on tarkoitus olla ek:n varrella kannustamassa suomalaisia ja suosikkiani Solbergia. :) tässähän jo odottaa innolla sinne pääsyä :)
Kyllä minä puolestani pidän Burnsia ehdottoman vaarallisena ja suomalaisten ykköshaastajana tässä kisassa. Muistelkaapa esim. viime vuoden kisaa. Silloinhan Burns johti kisaa ennen kohtalokasta Ouninpohjan hyppyään yli 20 sekunnin erolla seuraavaan, eli Harri Rovanperään. Grönholmiin oli eroa jo puoli minuuttia.Viestin lähetti Aksu
Burns tuskin pystyy voitosta taistelemaan jos meinaa jatkaa tämän vuotista linjaansa sijoittua kärjen taakse. Eli en usko perusvauhdin riittävän.
Ehdottomasti on! Aivan pätkän alussa oleva raju hyppysuorahan on ollut yksi koko rallin näyttävimmistä paikoista jo monta vuotta.Viestin lähetti Siivu-Leevi
Sunnuntaina olisi myös Mökkiperä kahteen kertaan, mutta saa nähdä. Osaako joku kertoa onko katsomisen arvoinen pätkä?
Minnekäs päin sinne muuten olet menossa? Itse suuntaan aivan pätkän viimeiseen mutkaan. Sen lisäksi perjantaina olisi tarkoitus nähdä Lankamaa.Viestin lähetti Huerzo
Perjantaina kello 5 ylös ja suuntana Jukojärvi I
Viestin lähetti Shane
Minnekäs päin sinne muuten olet menossa? Itse suuntaan aivan pätkän viimeiseen mutkaan. Sen lisäksi perjantaina olisi tarkoitus nähdä Lankamaa.
Viestin lähetti Huerzo
Koska viime vuonnakin tuli oltua mukana, niin toivottavasti osa porukasta ottaa ne vahatulpat pois korvista, kun yritämme opastaa ihmisiä pois autojen tieltä. Tiet ovat viime vuotiseen tapaan rutikuivia, joten jos kaksi autoa tulee lähekkäin toisiaan, ei jälkimmäistä välttämättä huomaa.
Molempi parempi. Ruuhimäen ison tien lopussahan on perinteinen hyppysuora, Laukaalla puolestaan vähän ennen asfalttitien ylitystä se kuuluisa lossinristeys, jossa mm. ne viime vuonna tv:ssä pyörineet useat ulosajot tapahtuivat. Ehkä itse menisin Laukaaseen, Ruuhimäellä on todennäköisesti ruuhkia enemmän, ja parkkipaikankin löytäminen voi olla aika kiven takana siellä.Viestin lähetti Siivu-Leevi
Perjantaina ohjelmassa joko Ruuhimäki tai Laukaa ja Killeri. Shane, osaatko suositella näistä jompaakumpaa?
No 6.1 km:n kohdalla, eli noin 3 km alun takapiikkiristeyksestä eteenpäin on ainakin se legendaarinen hyppy. Mielestäni kylläkin hieman ylimainostettu paikka, en oikein usko että kukaan rikkoo autoaan niin selkeässä paikassa.Viestin lähetti Haamu
Onko muuten immeisillä vihjeitä, mistä löytyy ne Urrian parhaat katselupaikat(=hypyt, tiukat mutkat, mahdolliset auton kaatamispaikat)?
Viestin lähetti Haamu
Onko muuten immeisillä vihjeitä, mistä löytyy ne Urrian parhaat katselupaikat(=hypyt, tiukat mutkat, mahdolliset auton kaatamispaikat)?
Go Rovis !
Haamu kiittää ja kuittaa.Viestin lähetti Shane
Terveisin Jatkoajan epävirallinen Neste Rally -tiedottaja ;)