Taktikoinniksi meni sitten tämäkin Sardinian ralli. Avauspäivän viimeisellä pätkällä herrat Loeb ja Hirvonen hidastelivat kilpaa, mutta Loeb oli parempi tässä(kin) pelissä, ja sai kuin saikin pudotettua itsensä kolmanneksi.
Rallin kärjessä on Jari-Matti Latvala, josta Mikko on jäänyt jo melkein 40 sekunttia. Loeb on vain 3 sekunttia Mikon takana, joten etu tuossa parissa on ranskalaisella. Monastihan luullaan, ettei yhdellä paikan siirrolla ole juurikaan merkitystä, mutta kun kyseessä on vielä keskinäinen taistelupari, niin onhan sillä pienoinen merkitys.
Ja kun Loeb, ja Citroén ovat tällä hetkellä kuitenkin se paras yhdistelmä, niin ero tavallaan vaan korostuu. Kova paikka on huomenna lauantaina Ford-kaksikolla pitää iskuetäisyys Loebiin sunnuntaita ajatellen.
Ford esitteli Sardiniassa myöskin uuden Fiesta R2:n S1600 luokkaan, josta tallipäällikkö Wilson kertoo enemmän tässä videossa. Saahan nähdä, kuinka tuo Fiesta pystyy haastamaan Citroenin vastaavan tuotoksen.
Rallin kärjessä on Jari-Matti Latvala, josta Mikko on jäänyt jo melkein 40 sekunttia. Loeb on vain 3 sekunttia Mikon takana, joten etu tuossa parissa on ranskalaisella. Monastihan luullaan, ettei yhdellä paikan siirrolla ole juurikaan merkitystä, mutta kun kyseessä on vielä keskinäinen taistelupari, niin onhan sillä pienoinen merkitys.
Ja kun Loeb, ja Citroén ovat tällä hetkellä kuitenkin se paras yhdistelmä, niin ero tavallaan vaan korostuu. Kova paikka on huomenna lauantaina Ford-kaksikolla pitää iskuetäisyys Loebiin sunnuntaita ajatellen.
Ford esitteli Sardiniassa myöskin uuden Fiesta R2:n S1600 luokkaan, josta tallipäällikkö Wilson kertoo enemmän tässä videossa. Saahan nähdä, kuinka tuo Fiesta pystyy haastamaan Citroenin vastaavan tuotoksen.