Johan alkoi tekstiä tulla tähänkin osioon, kun hieman tapahtui. Asiasta sinällään kaikki kirjoittavat ja kritisoivat, ei siinä mitään. Mutta joitakin virheitä tuosta otin mukaan, joita pitää hiukan korjata.
Jos Hirvosesta joskus mestari tuleekin, niin se johtuu Loebin keskeytyksistä ja Latvalan keskeytyksistä/tallimääräyksistä.
Jokainen saa tietysti ajatella asioita kuinka haluaa. Mutta eiköhän se homma nyt kuitenkin mene niin, että Mikko tässä hommassa tekee sen suurimman työn ajamalla itse itselleen niitä pisteitä, joiden turvin hän sitten voittaa sen mestaruuden, jos on voittaakseen. Toisten keskeytyksillä on aina vaikutusta kokonaispistesaldoon, mutta sekin lasketaan kuuluvaksi urheiluun mukaan. Tuosta tallimääräyksistä voin vain sanoa sen, että puhut vasten parempaa tietoa, mikäli väität Latvalan antavan Mikon saavuttaa parempia sijoituksia niiden avulla.
Eli hyvin todnäk Neste Rallissa tehdastallin autoilla ajaa Matthew Wilson ja MIkko Hirvonen.
Matthew ei ole se kaveri, joka ajaa Neste Rallyssa merkkipisteistä BP-Fordin laskuun. Siitä voit olla varma.
Joo, niinhän Malcolm kerkesi kommentoimaan, mutta ainakin mulla on semmoinen fiilis asiasta, että taitaa J-Mn ura voorttilla olla kohta ohi...
Ei tarvitse olla kovinkaan suuri ennustaja jos sanoo että Latvalan ralliura Fordilla kestää tasan Jyväskylän verran.
Tässä on pari väittämää, jotka eivät pidä paikkaansa. Ei Jari-Matin ura Fordilla ole mihinkään loppumassa. Viime vuonnakin nähtyjä muutoksia kuljettajavalinnoissa saattaa tulla kysymykseen myöhemmin syksyllä esim. Kataloniassa ajettavassa asvalttirallissa.
Monen muun tavoin, en oikein ollut uskoa korviani, kun tiedon tästä J-M:n mokauksesta sain korviini. Näin ei todellakaan voi eikä saa tehdä. 2,5 kilometriä rallia jäljellä suuren yleisön, sekä tallihenkilöstön silmien edessä, ja kaksoisvoitto tulossa juhlien ollessa valmiina alkamaan, mutta mitä vielä.
Tämä oli Jari-Matille henkisesti niin kova kolaus, että saahan nähdä, kuinka se vaikuttaa kaverin vauhtiin Jyväskylän alkupätkillä. MM-rallin seuraava ajettava erikoiskoe kun sattuu sopivasti olemaan Killerin supererikoiskoe. Jo sen ajaminen tulee olemaan vaikeaa, mutta jos siitä selvitään kunnialla, niin sitten vasta ne henkiset koettemukset alkavatkin, kun siirrytään metsään, ja nopeille erikoiskokeille.
Citroenin taktikointi Loebin eduksi ei todellakaan ollut hyvää pr-viihdettä lajille, mutta kun säännöt eivät sitä suoraan kiellä, niin isoveli määrää, mitä pikkuveli tekee. Näin se homma etenee bisnesmaailmassa.