Jari-Matti hakee selvästikin rajojaan muihin verrattuna. Ja se hakeminen on kyllä näyttänyt kaikille, että sitä vauhtia kaverista löytyy aina mestaruuteen asti. Vielä Jari-Matille käy niin, että virhe tulee liian helposti, mutta aikaa luotettavuuden hakemiseen on jäljellä.
Tämä päivä taas antoi hyvän näytteen J-M:n vauhdista, kun nopein aika syntyi päivän jokaiselle erikoiskokeelle. Lähtöpaikka Mikkoon ja Loebiin verrattuna oli toki hyvä, mutta siitäkin huolimatta vauhti oli koko päivän huippuluokkaa.
Kaksi päivää nyt kun on takana, niin Loebin johto Ford-kaksikkoon on 29,4 sekunttia. Mikko ja Jari-Matti ovat siis tasa-ajalla toisella sijalla. Lähtöjärjestyksen huomiselle antaa kilpailun ensimmäinen EK, jossa Jari-Matti oli Mikkoa nopeampi. Näin Mikolle tulee pienoinen etu tien puhdistumisen muodossa. Alkuunhan ei tuota irtosoraa otettu kovinkaan vakavasti, mutta kilpailun kuluessa on huomattu sen olevankin varsin suuressa roolissa EK-tuloksia ajatellen.
Tämä päivä taas antoi hyvän näytteen J-M:n vauhdista, kun nopein aika syntyi päivän jokaiselle erikoiskokeelle. Lähtöpaikka Mikkoon ja Loebiin verrattuna oli toki hyvä, mutta siitäkin huolimatta vauhti oli koko päivän huippuluokkaa.
Kaksi päivää nyt kun on takana, niin Loebin johto Ford-kaksikkoon on 29,4 sekunttia. Mikko ja Jari-Matti ovat siis tasa-ajalla toisella sijalla. Lähtöjärjestyksen huomiselle antaa kilpailun ensimmäinen EK, jossa Jari-Matti oli Mikkoa nopeampi. Näin Mikolle tulee pienoinen etu tien puhdistumisen muodossa. Alkuunhan ei tuota irtosoraa otettu kovinkaan vakavasti, mutta kilpailun kuluessa on huomattu sen olevankin varsin suuressa roolissa EK-tuloksia ajatellen.