Kallessa on ehkä vähän samanlaista luonnonlasta kuin Kimi Räikkösessä, että hän vaan ihan oikeasti nauttii ajamisesta ja voittamisesta, ja tämän kuluneen kauden aikana kyllä kieltämättä huomasi että kilpailemisessa ei ollut aina sellaista iloa ja hauskuutta, kun mahdollisuudet ajaa voitosta meni jo ensimmäisen aamupäivän aikana. Tämä toinen mestaruushan tuli ennen kaikkea fiksulla ajolla, että Kalle vaan otti yksinkertaisesti tasaisesti ne maksimipisteet mitkä oli otettavissa. Ehkä Kalle haluaa nyt välillä ajaa sellaisen kauden, että pystyisi lähtemään joka ikiseen kisaan ajamaan täysillä voitoista ilman että mestaruustaistelu ja lähtöpaikka rajoittaa mahdollisuuksia liikaa.
Hänellä on varaa siihen. Kaksi mestaruutta taskussa nuorimpana kuljettajana koskaan, joten ei ole varsinaisesti mitään todistettavaa enää. Miksi ei siis yrittäisi välillä vähän nauttiakin touhusta ja tehdä siinä sivussa muutakin mukavaa. Tallin takia toki hankala tilanne kun tallin kaksi parasta kuljettajaa ajaa vajaan sarjan, mutta Evans on myös osoittanut että pystyy ainakin Neuvillen lyömään, ja miksei myös Tänakin, niin ei Toyota ihan tyhjän päälle jää.
Se on kyllä mielenkiintoinen nähdä, miten Toyota, Ogier ja Rovanperä nyt nuo kisat jakaa. Ja otetaanko talliin mahdollisesti vielä kolmaskin keikkakuski? Siellä voi muuten olla joitakin kisoja, joissa mukana on vain kaksi Toyotaa ja sitten kisoja joissa on neljä Toyotaa. Tuskin Rovanperä ja Ogier ihan vuorottelu-periaatteella ajaa?
Jos Hyundailla on tarkoitus ajattaa vain kolmea autoa läpi kauden, joa joissakin kisoissa nähdään vain kaksi Toyotaa ja en usko että M-Sportkaan tuo enempää kuin kaksi autoa sarjaan, niin ensi kaudella saatetaan nähdä kisoja joissa on vain 7 kpl Rally1-autoja.