Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Olisiko tästä viime vuoden Neste Ralli -ketjussa jo jauhettu, mutta tottahan se on että G & L ovat ylivoimaisia tällä hetkellä. Suurelle yleisölle tottakai merkitsee vain voittaja, tai korkeintaan kolme parasta. Ralli ei kuitenkaan ole niin mustavalkoista ellei itse niin valitse. Usein sijoista 4-8 käydään kovaa kamppailua ja välillä syntyy erittäin mielenkiintoisia taistelupareja, kuten taannoinen nokittelu Hirvosen ja Atkinsonin välillä joka päättyi harmittavasti Atkinsonille kahden kymmenyksen erolla.
Yritän tällä sanoa sitä, että vaikka kärki on järjettömän kapea niin kulisseissa tapahtuu koko ajan. Muutaman rallin kiinnityksillä ajavat yrittävät lunastaa odotuksia ja nuoret kyvyt puskevat superkaksikon takana esille koko ajan. Kyllä rallissa seurattavaa riittää, jos niin haluaa.
Kolmosen koosteet ovat mielestäni olleet yllättävänkin hyviä, pelkästään niitä vilkuilemallakin pysyy kohtalaisen hyvin perillä muustakin kuin Grönholmin ja Loebin "kamppailusta". Toivotaan että jo Norjassa pohjoismaalaiset näyttävät että muutkin kuin Bosse pystyvät tosissaan haastamaan Loebin.
Silloin kuin WRC -luokka lanseerattiin ja siivottiin vanha A- ryhmä unholaan, olisiko ollut -97, niin alkoivat keskustelut kulujen nopeasta kasvamisesta toiminnassa. Ikävää näin kymmenen vuotta myöhemmin sanoa, että oikeassa olivat. En tiedä olisiko vanhalla kaavalla jatkaminen ollut yhtään sen parempi vaihtoehto, mutta todella ahtaalla koko laji huippu-urheiluna on.
Ja ennen kuin joku tulee kertomaan ettei pidä auton ajamista huippu-urheiluna, niin älä vaivaudu, sillä kyllä se sitä on.
Yritän tällä sanoa sitä, että vaikka kärki on järjettömän kapea niin kulisseissa tapahtuu koko ajan. Muutaman rallin kiinnityksillä ajavat yrittävät lunastaa odotuksia ja nuoret kyvyt puskevat superkaksikon takana esille koko ajan. Kyllä rallissa seurattavaa riittää, jos niin haluaa.
Kolmosen koosteet ovat mielestäni olleet yllättävänkin hyviä, pelkästään niitä vilkuilemallakin pysyy kohtalaisen hyvin perillä muustakin kuin Grönholmin ja Loebin "kamppailusta". Toivotaan että jo Norjassa pohjoismaalaiset näyttävät että muutkin kuin Bosse pystyvät tosissaan haastamaan Loebin.
Silloin kuin WRC -luokka lanseerattiin ja siivottiin vanha A- ryhmä unholaan, olisiko ollut -97, niin alkoivat keskustelut kulujen nopeasta kasvamisesta toiminnassa. Ikävää näin kymmenen vuotta myöhemmin sanoa, että oikeassa olivat. En tiedä olisiko vanhalla kaavalla jatkaminen ollut yhtään sen parempi vaihtoehto, mutta todella ahtaalla koko laji huippu-urheiluna on.
Ja ennen kuin joku tulee kertomaan ettei pidä auton ajamista huippu-urheiluna, niin älä vaivaudu, sillä kyllä se sitä on.
Viimeksi muokattu: