Väärävaihto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Juniori Jokipojat, JoKP, Anaheim Ducks
Ei se paljoa auta, vaikka olet tiimin nopein kuljettaja, jos et pysy tiellä.
Sieltähän se tuli Rovanperälle: kolmas keskeytys putkeen.
Gorilla nousee kyytiin seuraavassa kisassa.
Sunisella on hieman samanlainen tilanne kuin Bottaksella Mersulla F1:n puolella. Ei Mersullakaan tunnuta haluavan Bottaksen menestystä. Kaikki paukut on on asetettu Hamiltonin menestyksen eteen.Ihan hyvä teksti Micke Suopurolta Teemu Sunisen kieltämättä vaikeasta tilanteesta.
Kommentti: MM-rallitalli ei edes halua, että suomalaiskuski pärjäisi – tästä Teemu Sunisen karmeassa tilanteessa on kyse
Teemu Sunisen tulokset MM-ralleissa ovat erinomaisia lähtökohtiin nähden. M-Sport on kuitenkin tehnyt selväksi, että suomalainen on tallille vasta varavaihtoehto, kirjoittaa Yle Urheilun Micke Suopuro.yle.fi
Kyllä se vain niin on että kokemusten/kantapäiden kautta noustaan mestariksi asti jos noustaan. Ei ole oikotietä. Suomessa odotukset olleet varmaan hieman epärealistiset. Vielä täytyy 2-3 vuotta odotella ennenkuin pytystä Kalle pystyy ajamaan. Asfaltista pitää valtavasti saada vielä varmuutta ja kokemuksia.
Sunisella on hieman samanlainen tilanne kuin Bottaksella Mersulla F1:n puolella. Ei Mersullakaan tunnuta haluavan Bottaksen menestystä. Kaikki paukut on on asetettu Hamiltonin menestyksen eteen.
Moottoriurheilu on kyllä ihmeellistä teatteria välillä ja tallipäällikkö on kuin teatteripäällikö. Kuka tahansa kuski saadaan näyttämään huonolta jos halutaan. Keinovalikoima on laaja.Kaikenhan Sardiniassa on kruunannut se ettei Suniselle annettu lauantain jälkimmäiselle lenkille edes uusia renkaita, vaan joutui jyräämään neljä EK:ta vanhoilla kumeilla. Saa nähdä mitä Wilson keksii Sunisen nöyryyttämiseksi jatkossa, Suomen Teemu joutuu ajamaan käytetyillä slikseillä tai talvirenkailla?
Moottoriurheilu on kyllä ihmeellistä teatteria välillä ja tallipäällikkö on kuin teatteripäällikö. Kuka tahansa kuski saadaan näyttämään huonolta jos halutaan. Keinovalikoima on laaja.
Cesare Fioriohan tuota harrasti muistaakseni joskus Lancialla aikoinaan. Olikohan kyse ainakin Bettegasta?Tavallaan tuollainen kuskien Julkinen nöyryyttäminen(minkä kohteeksi Suninen ja Bottas joutuvat nyt) on tavallaan uutta F1- ja Rallipuolella, ainakin ei-italialaisille talleille, ja antaa aika epäammattimaisen kuvan.
Tuo on kyllä hieman yllättävä veto. Luulisi että Toyotan johtoportaastakin tulisi painetta nostaa Katsuta ykköstiimiin jo ensi kaudeksi, koska on jo väläytellyt nopeuttaan säännöllisesti. Ehkä hänen halutaan vielä kuitenkin kehittyvän yhden lisäkauden verran kakkostiimissä.Mielenkiintoisesti Latvala ilmoitti että Toyota on kiinnostunut Lapin tai/ja Sunisen palkkaamisesta. Itse olen pitänyt selvänä että Katsutalle on "pakko" antaa virallinen tehdaskuskin(joka saa merkkipisteitä) titteli, ja tuo hoituisi hyvin antamalla Katsutalle ne kisat joita Ogier ei halua ajaa.
Latvala totesi jossain että jatkavat neljällä autolla ensikaudella, eli samoin kun tänävuonna. Katsuta ajaa siis täyden kauden kuten tänävuonna. Loput palikat hakeutuvat kohdilleen sen jälkeen kun Evansin ja Ogierin nimet on papereissa, ja Ogierin ohjelma tiedossa. Luulen että Malcolm koitaa kaikin keinoin saada Evansin Fordille ensikaudeksi. Heiltä puuttuu se ykköskorin kuski ja jäljellä olevista nimistä joilla ei sopimusta ole, Evans on selkeä ykkönen. Siinä aukeaa siis Lapille ja Suniselle parikin eri mahdollisuutta Toyotan tai Fordin penkille... Toki Sunisen tilanne Fordilla on nyt sellainen että taitaa se polku olla tukossa.Itse olen pitänyt selvänä että Katsutalle on "pakko" antaa virallinen tehdaskuskin(joka saa merkkipisteitä) titteli, ja tuo hoituisi hyvin antamalla Katsutalle ne kisat joita Ogier ei halua ajaa.
Koville ottaa tappio Huttuselle.Östberg kävi mukavasti kierroksilla.
Mitäs Östber on keulinut? Mulla pon mennyt täysin ohitte. Noh, ymmärtäähän tuon hiiltymisen, eikös kaverilla olisi kova hinku WRC:n rattiin mutta tuppaa vaan jäämään pikkuluokissa Sinivalkoisten jalkoihin.Östberg kävi mukavasti kierroksilla.
Mitäs Östber on keulinut? Mulla pon mennyt täysin ohitte. Noh, ymmärtäähän tuon hiiltymisen, eikös kaverilla olisi kova hinku WRC:n rattiin mutta tuppaa vaan jäämään pikkuluokissa Sinivalkoisten jalkoihin.
Adamo lupaili Huttuselle mm-startin WRC:llä vielä tälle kaudelle...