Raimo Summasen kiirastuli

  • 93 753
  • 779

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viestin lähetti Draco
Hardy katselee suu auki, kun pojat pelaa päin persettä. Aikalisä, kun kolme ja puoli minuuttia peliä jäljellä tilanteessa 5-1, Hardy ei siinäkään tee mitään, Dahlen antaa ohjeita. Hardy saakin varmaan nyt potkut, kelpaisi varmaan Raimon tilalle?

Arakin välillä katseli suu auki, kun pojat pelasi päin persettä. Ara ei vain saanut aikaiseksi edes aikalisää. Monestikaan.

Sumo otti muuten Saksaa vastaan aikalisän fiksussa kohdassa. Siinä samaisessa matsissa, missä ratkottiin välieriin lähtijöitä.
 

Zengur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti tinkezione
Arakin välillä katseli suu auki, kun pojat pelasi päin persettä. Ara ei vain saanut aikaiseksi edes aikalisää. Monestikaan.

Sumo otti muuten Saksaa vastaan aikalisän fiksussa kohdassa. Siinä samaisessa matsissa, missä ratkottiin välieriin lähtijöitä.

Minä olin kuulevinani, että Sumon aikalisien aikana Erkan suu on käynyt kun taas Sumo on ollut joko penkkien välissä kuristamassa pelaajia joista ei pidä tai käytävällä kättelemässä naamaan Aran vanhoja saunakavereita psykoottiset nappisilmät päässä seisoen.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuli mieleen kuvittaa yleinen mielipide. Tässä tulos.
 

Liitteet

  • goodbadandugly.jpg
    goodbadandugly.jpg
    89,1 KB · kertaa luettu: 1 691

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viestin lähetti tinkezione
Sinähän se tässä olettelet ja jossittelet paljon enemmän. Ei, Tsekki pelasi kyllä varsin huonosti, mutta itse laitan suuren arvon sille, että Suomi teki pelistä Tsekille todella vaikean salama-alullaan. Saksa pelasi toden totta hyvin, mutta Suomella painoi luistimissa selvästi heti alusta lähtien. Tuloksena kuitenkin voitto ja matka välieriin. Harmittaako tapa, jolla Suomi Saksan voitti sinua todellakin noin paljon, että jaksat siitä vielä seuraavana päivänä itkeä?

Olen tuossa kanssasi samaa mieltä, että meillä ei ole ollut selvää hyvää ykköstä maalin suulla herran aikoihin. Siitäkin on jo keskustelua mm. tässä ketjussa, joten en lähde sen enempää toistelemaan. Omat "perustelusi" eivät silti vakuuta, jos et suostu minkäänlaista arvoa antamaan Ruotsi-ottelun tasapelille tai Tsekin täysin ylivoimaiselle nujertamiselle. Kannattaisi lopettaa se Iltalehden lukeminen. (Ellet sitten kirjoita sinne asiapitoisia urheilukolumneja.)

EDIT: typoi

(tämä viesti sisältää olettelua ja jossittelua)

Ettet nyt viitsisi olla kääntämättä kaikkea perseelleen. Itse olettelet tässäkin viestissä jatkuvalla syötöllä. Oletat, että Saksa pelasi hyvin, minä oletan että Saksa pelasi normaalitasollaan. Oletat, että Suomella painoi luistin Ruotsi-pelin takia, minä oletan, että ei painanut. Tuloksena tosiaan oli voitto jääkiekon kehitysmaasta ja matka välieriin. Harmittaahan tuo tapa nyt sen verran, että jaksan itkeä vielä tänäänkin, keskiviikkona. Saksa kun sattui olemaan meidän NHL-porukkaa pelillisesti ei valovuosia, vaan vuosia edellä. Seuraavaksi Slovenia pieksee meidän "normaalin" maajoukkueen?

Nyt ilmeisesti "perusteluni" vakuuttavat sinutkin, kun annan 3 pisteen arvoisen arvon noille mainitsemillesi otteluille? Oletat, että luen Iltalehteä, minä taas oletan, etten lue. Itse asiassa taidat itse lukea, kun tiedät Iltalehden asiallisista urheilukolumneista.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Aloin lukemaan tuota alkukommnetissa mainittua kolumnia, eika mennyt pitkaan kun puoli oli valittu:

"...ja Suomi pelaa aggressiivista, liikkuvaa ja nautittavaa jääkiekkoa."

Katson ilmeisesti aivan eri World Cupia.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Viestin lähetti Animal
Mitenkäs muuten tuo kisojen kolmas ja neljäs sija määräytyy?

NHL-tyyliin pudotuspeleissä ei jaeta numeerisia sijoituksia, vaan jaossa olevat sijoitukset ovat:

- Won World Cup
- Lost Final
- Lost Semi-Final
- Lost Quarter-Final
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viestin lähetti Punainen 18!
"...ja Suomi pelaa aggressiivista, liikkuvaa ja nautittavaa jääkiekkoa."

Katson ilmeisesti aivan eri World Cupia.

Sinähän sanoit katsoneesi MTV3:n leffaa..

Toivottavasti näit kun Ruotsi ja Tsekki pelasivat äsken äärettömään vauhdikkaan ja intensiivisen matsin.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti finnjewel
Toivottavasti näit kun Ruotsi ja Tsekki pelasivat äsken äärettömään vauhdikkaan ja intensiivisen matsin.

Joka oli aivan lasten leikkiä verrattuna käynnissä olevaan USA-Venäjä matsiin. Kyllä tulee Suomelle kylmää kyytiä, tulipa vastaan kumpi tahansa tällä hetkellä kaukalossa olevista joukkueista.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Isaksson
Joka oli aivan lasten leikkiä verrattuna käynnissä olevaan USA-Venäjä matsiin. Kyllä tulee Suomelle kylmää kyytiä, tulipa vastaan kumpi tahansa tällä hetkellä kaukalossa olevista joukkueista.

Joo, me ollaan hävitty tää turnaus. Ja me ollaan hävitty alkulohko. Ei mitään saumoja. Mihinkään. Pen... eiku Raatolle kenkää!
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulinko oikein, sanoivatko nelosen selostajat todella, että Summanen suullisen ripityksen lisäksi olisi sittenkin ottanut fyysisesti yhteen Niinimaan kanssa ?

Kuulinko väärin, vai sanoivatko todella ?
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti Isaksson

Kuulinko väärin, vai sanoivatko todella ?


Älä nyt vielä ratkea riemusta...tai siis surusta kun Suomen maajoukkueen parastahan sinäkin tietenkin toivot ja vain siksi haluat Summasen ulos.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Viestin lähetti finnjewel
Sinähän sanoit katsoneesi MTV3:n leffaa..

Toivottavasti näit kun Ruotsi ja Tsekki pelasivat äsken äärettömään vauhdikkaan ja intensiivisen matsin.

Ei taalla nay kuule MTV3 ja kotikatu.

ESPNlta olen nahnyt joka matsin, eika ole tarvinnut oita kukkua sen takia. Kiitti vaan!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Isaksson
Kuulinko oikein, sanoivatko nelosen selostajat todella, että Summanen suullisen ripityksen lisäksi olisi sittenkin ottanut fyysisesti yhteen Niinimaan kanssa ?

Kuulinko väärin, vai sanoivatko todella ?

Miten sinun sisäpiiritietosi nyt ei sitä sitten tiedä, jos kerran se tietää snatarkasti senkin, miten Summanen on ripittänyt Jannea jääkiekon ulkopuolisista eli yksityisasioista?
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti blackhawk

Ainakin Ruotsi-ottelun jälkeen Raato puhui ihan sekavia. Tuomarilinjasta ruikuttaminen tuntui ihan paranoidilta.

Toivottavasti muistat sanoa samat sanat Teemu Selänteestä. Hänkin haukkui tuomarit tuon ottelun jälkeen ala-arvoisiksi. Lähde: Iltalehti 6.9.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Isaksson
Sanatarkasti, niinkö olen kirjoittanut ?

Et, mutta jos lähteesi kerran tietää Summasen haukkuneen Jannen yksityisasioista, niin luulisi tämän sitten tietävän mitä Rami on Jannelle sanonut?! Ja, mikäli lähteesi tietää mistä on keskusteltu, niin luulisi lähteesi tietävän myös sen, liittyykö tapaukseen väkivaltaa...
 

sojuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit, TPS
Oli se alkusarja sitten miten oikein tai väärin voitettu tahansa, kannatti se voittaa. Itse pidin alkusarjavoittoa todella arvokkaana, koska valmentajana/pelaajana ottaisin koska tahansa puolivälierään vastaani Saksan kuin kiukkuisen Tsekin. Ja miten kävi tre kronorille?!

Viis tyylipisteistä - tulos ratkaisee! Hyvä Rami!
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Ilta-sanomat kirjoittelee tänään leijonien rajuista juhlista saksa pelin jälkeen. Ilta-sanomien mukaan aamuun kestäneissä juhlissa oli ollut leijonien runkopelaajia mm. Miika Kiprusoff. Niin ja bileet pidettiin Janne Niinimaan helsingin asunnolla.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ohmi
Et, mutta jos lähteesi kerran tietää Summasen haukkuneen Jannen yksityisasioista, niin luulisi tämän sitten tietävän mitä Rami on Jannelle sanonut?! Ja, mikäli lähteesi tietää mistä on keskusteltu, niin luulisi lähteesi tietävän myös sen, liittyykö tapaukseen väkivaltaa...

Olenko väittänyt, ettei tietäisi, saattaa hyvinkin tietää. Ei ole kuitenkaan sama asia, kuin kertominen. Minä en ole kuullut mistään väkivallasta ja kirjoitinkin sen jossain vaiheessa.
Mutta olin kuulevinani tuosta viime yönä selostajilta. Saatoin kuitenkin kuulla väärin, siksi kysyinkin kuuliko joku muu. Eiköhän tuota matsia joku muukin seurannut kuin minä.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Jeff
Ilta-sanomat kirjoittelee tänään leijonien rajuista juhlista saksa pelin jälkeen. Ilta-sanomien mukaan aamuun kestäneissä juhlissa oli ollut leijonien runkopelaajia mm. Miika Kiprusoff. Niin ja bileet pidettiin Janne Niinimaan helsingin asunnolla.

Pojat otti varmaan sitten korjaussarjaa lentokoneessa matkalla kohti P-Amerikkaa.

Minkälainenhan soppa tästäkin vielä tulee, jos tieto on vähänkin paikkansapitävä?

Ei kuullosta hyvältä, ei...
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Viestin lähetti Jeff
Ilta-sanomat kirjoittelee tänään leijonien rajuista juhlista saksa pelin jälkeen. Ilta-sanomien mukaan aamuun kestäneissä juhlissa oli ollut leijonien runkopelaajia mm. Miika Kiprusoff. Niin ja bileet pidettiin Janne Niinimaan helsingin asunnolla.

En ole nähnyt IS:a, mutta tuohan on paras uutinen pitkään aikaan minkä olemme saaneet maajoukkueestamme kuulla!

Yhteiset pirskeet aamuun asti kun seuraava pelikin on vasta neljän päivän päässä on osoitus hyvästä joukkuehengestä - alan uskomaan sittenkin Suomen voittoon valmentajasta huolimatta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Isaksson
Kuulinko oikein, sanoivatko nelosen selostajat todella, että Summanen suullisen ripityksen lisäksi olisi sittenkin ottanut fyysisesti yhteen Niinimaan kanssa ?

Kuulinko väärin, vai sanoivatko todella ?

Mitäs me vilpittömästi Suomen maajoukkueen puolella olevat (Me samat jotka melkein toivomme että Saksa olisi tuossa kuolemanpelissä voittanut Suomen) vihjailemme?

Heh, onko se Rami kussut sunkin muroihin? Noinko paljon se sua sattui kun W&S aikanaan siirtyi IFK:sta Jokereihin? Ja sinä et edes arvosta sitä teidän 1998 voittamaa mestaruutta koska penkin takan oli tuollainen hirviö Summanen, eikö?

PS. vaikka tokihan sun sisäpiiri tiedot tän vääräksi tietääkin niin Janne Niinimaan mukaan Summanen ei ole fyysisesti häneen koskenut.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti Jeff
Ilta-sanomat kirjoittelee tänään leijonien rajuista juhlista saksa pelin jälkeen. Ilta-sanomien mukaan aamuun kestäneissä juhlissa oli ollut leijonien runkopelaajia mm. Miika Kiprusoff. Niin ja bileet pidettiin Janne Niinimaan helsingin asunnolla.

Nythän Ilta-sanomat vasta kamalan jutun on saanut tietoonsa. Siis mitä ihmeen väliä sillä on, jos pelaajat ovat välieräpaikan varmistuttua päättäneet lähteä vähän liikenteeseen? Ai niin, Ilta-sanomat ajattelee tietty pelaajien parasta - eihän se kiva ole, kun joutuu lentokoneessa darraa potemaan.

Ai mutta voi kamala, bileet oli Niinimaalla - siis miten ne kehtaa tehdä tuommoista? Eihän nyt joukkueesta lähteneen pelaajan kanssa saa olla missään tekemisissä. Voi hirveää, turpiin tulee välierissä.

Ja Janne piru vie, valehtelit meille! Et sitten menny mettälle rentoutumaan, kuten sanoit, vaan jäit Helsinkiin bailaan. Hyihyi, ei saa tuolla tavalla valehdella lehdissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös